Blacky94 schreef:Wat DubbelFun zegt idd. En tel daar nog bij op hoeveel stallen er de afgelopen jaren gestopt zijn en heel veel particulieren die geen stal meer aan "buitenstaanders" (willen) aanbieden. Het is echt een wereld van verschil met aanbod tov 15-20 jaar geleden.
Ik hoor vaak wel goede verhalen over Miltenburg, maar die zitten bij Rhenen (volgens mij wel aan het bos, geen idee hoe lang ze buiten komen) maar hebben een lange wachtlijst. Of je moet verder uit de regio gaan zoeken, maar ook daar gok ik dat de stallen niet voor het oprapen liggen. Ondanks dat ik het met je eens ben dat zeker een goede (buiten)bak, voldoende buiten en voldoende ruwvoer niet hele gekke eisen zouden moeten zijn.
Miltenburg heeft een wachtlijst inderdaad. Ik sta er nu inmiddels 7 jaar. Ze gaan in de ochtend om 8u naar buiten en s avonds naar binnen beetje afhankelijk van het seizoen. Winter meestal 16u en zomer zal dat rond 18u zijn. Voorheen was dat zomers 20-21u maar dat is helaas niet meer, ik dacht door personeelstekort.
Ruiterpad begint op stal. Nog weinig gehoord over de wolf hier, hij is een paar keer gespot op industrieterrein Remmerden maar verder zit ie meer aan de andere kant van de Veenendaalse Straatweg. Ruiterpaden in Rhenen zijn wel beperkt hoor
Al komen er hier en daar wel nieuwe paden bij!