Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hahahaha is het een poetsspullen kast? Lijkt me wel heel lastig!
gelderland1 schreef:Ik heb zo 15 pagina's terug gelezen maar ik kon niet vinden wat ik zocht, nog verder terug lezen vind ik iets te veel van het goede Maar misschien kan iemand mij snel helpen! Ik ben opzoek naar een pensionstalling voor mijn merrie. Ik sta opzich op een prima stal maar ze krijgen er helaas maar 1 keer per dag hooi en er zijn erg veel privelessen waardoor je niet altijd de mogelijkheid hebt om te rijden en dat is dan best moeilijk met mijn onregelmatige diensten ohja en ze zijn ook 20 euro per maand omhoog gegaan met de stallingskosten en ik vind 350 echt te veel voor wat ik nu krijg.
Dus ik ben rustig aan het kijken naar een nieuwe stal.
mijn eisen:
- max 15 km vanaf Arnhem
- weidegang overdag
- 2x per dag hooi
- genoeg mogelijkeheid tot toegang rijbak.
- spring materiaal aanwezig
- buitenbak met goede bodem
- binnenbak zou top zijn maar hoeft niet.
- wasplaats met warmwater
- max 320
Ik weet dat er erg veel vol staat in deze omgeving maar misschien heeft iemand de gouden tip!
swartbeessie schreef:Ik sta vlakbij de Munnikenhof. Heel happy hier, kudde was meteen stabiel en lieve mensen.
brokjes schreef:swartbeessie schreef:Ik sta vlakbij de Munnikenhof. Heel happy hier, kudde was meteen stabiel en lieve mensen.
Hoi, ik was benieuwd naar deze stal, maar ik kan geen contactgegevens vinden..
Ik heb eerder op de Wolfskuil gestaan, fijne stal maar is wat ver fietsen voor mij. Ik ben nu naar opties in Rheden aan het kijken.
brokjes schreef:swartbeessie schreef:Ik sta vlakbij de Munnikenhof. Heel happy hier, kudde was meteen stabiel en lieve mensen.
Hoi, ik was benieuwd naar deze stal, maar ik kan geen contactgegevens vinden..
Ik heb eerder op de Wolfskuil gestaan, fijne stal maar is wat ver fietsen voor mij. Ik ben nu naar opties in Rheden aan het kijken.