Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KellyR schreef:Pff dat vind ik wel heel veel geld hoor. Die 370 voor de hit actief vind ik eigenlijk wel een beetje de max om het voor mezelf leuk te houden.
Het is gewoon zo moeilijk om iets te vinden. Nu ook een stal dichter bij huis waar ik in zou leveren op uitrijden. Maar uiteindelijk ook op mesten.
Tijd technisch red ik het niet om het elke dag te doen.
Positief is dat hij op dit moment op de huidige stalling een vierkante meter of 8 er bij krijgt op de paddock.
Maar de bak is nog steeds helemaal ruk. En met zo een jong paard wil ik eigenlijk niet de hele winter stil liggen zoals vorig jaar.
Lastig lastig.
Morgen staat Amstelhoeve iig op de planning.
En zal alles meenemen wat hier gezegd wordt.
Mijn eisen lijstje is ook vrij helderen die vuur ik altijd wel af.
KellyR schreef:@FCSA Net even op de website gekeken maar ik word een beetje allergisch als ik het lees. "De paarden komen in de wei, niet om te eten of te rennen maar om te genieten van het mooie weer en het gras." Ugh.. sorry![]()
Locatie ziet er verder wel mooi uit. Maar ook 14 paddocks op 50 paarden waarbij alles individueel in een paddock staat, komt dus neer op 2 uurtjes per dag.
@fluffyfox, omdat het concept vrij schaars is kunnen ze het ook gewoon vragen en iedereen accepteerd het.
Mijn instructrice is een nieuwe stal begonnen. Ideaal, maar voor mij niet aan te rijden eigenlijk icm werk, super balen. Plus het is 330 ex mesten...
fluffyfox schreef:KellyR schreef:@FCSA Net even op de website gekeken maar ik word een beetje allergisch als ik het lees. "De paarden komen in de wei, niet om te eten of te rennen maar om te genieten van het mooie weer en het gras." Ugh.. sorry![]()
Locatie ziet er verder wel mooi uit. Maar ook 14 paddocks op 50 paarden waarbij alles individueel in een paddock staat, komt dus neer op 2 uurtjes per dag.
@fluffyfox, omdat het concept vrij schaars is kunnen ze het ook gewoon vragen en iedereen accepteert het.
Mijn instructrice is een nieuwe stal begonnen. Ideaal, maar voor mij niet aan te rijden eigenlijk icm werk, super balen. Plus het is 330 ex mesten...
Das waar.
Wij krijgen ook wel eens de vraag waarom we goedkoper zijn dan andere stallen. Maar laatste ook paar keer dat we "erg duur zijn" heel apart vind ik dat. Denk dat we zeker onder de meest betaalbare stallen vallen. Helemaal als je ziet wat we allemaal hebben en bieden.
Les je bij kim of Celine? (Beiden net nieuwe stap gestart)
KellyR schreef:Bij Celine:)
Waar zat jij ook al weer? Kan me vaag iets herinneren dat ik ooit een berichtje van jou heb gehad maar ik kan het zo snel niet vinden.
Je hebt een eigen stal toch?
KellyR schreef:Hallo allen,
Het is weer even geleden en twijfel om mijn paard voor de winter te verplaatsen om het mezelf even makkelijk te maken.
Weten jullie in de Beemster nog goede stallen?
- binnenbak of goede buitenbak
- min 8 uur buiten in de winterperiode
- vol pension
- contact met andere paarden ?
Heb mezelf altijd meer regio twiske gericht maar ik kan hier even niks vinden wat aan mn eisen voldoet
KellyR schreef:@ojajoh daar zijn we weer haha.
Bastiaan niet meer aan gedacht. Van Bonami veel slechte verhalen gehoord dus daar durf ik me niet aan te wagen.
Heb nog 2 stallen waar ik ff wil kijken. Bij stal hoedjes ook al is het ex mesten.
En de Belthoeve in de Beemster.
tessie98xx schreef:In Diemen heb je Vereniging Manege de Eenhoorn. Paarden staan zomers 24/7 op het weiland (mei tot oktober) en de rest van het jaar staan de paarden 6 uur per dag in zandpaddocks waarin een hooiruif en waterbak staat. Er is een binnenbak 20x40 en buitenbak 85x20.
Pipodipo schreef:Wat voor faciliteiten zoek je precies? Qua instructie kan ik er wel een paar opnoemen, wat voor type zoek je daar in?