Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Ben bij Klein Vosdal geweest en prima stal maar of kaatje er gelukkig wordt weet ik niet.
Heb besloten naar Groesbeek te gaan maar nu in dubio tussen twee stallen
1 ken ik al veel mensen en weet ik dat het gezellig is. Prima accommodatie €300 incl binnenbak. Nadeel weinig hooi op stal (was er rond 20.00 en veel hadden hooi al op) stallen prima en voldoende stro. Eigenaar levert geen maatwerk als in t is zoals het is. Maar wel apart bij bijvoorbeeld blessure.
Stal 2 €320 incl binnenbak, mooie ruime lichte stallen met ruiven en voldoende hooi, stallen smeriger en minder stro dan stal 1. Nadeel manege lessen en alleen les eigenaresse. Overleg mogelijk als er wat is.
Voor beide geld dat de weidegang goed past bij kaatje. Maar goed wat ik nu moet? Twijfel twijfel...
brokjes schreef:Wel bijzonder dat de hoeveelheid hooi altijd zo'n issue is op stallen. Iedereen weet zo onderhand toch wel dat paarden 24/7 de beschikking tot hooi moeten hebben? Zucht..
upendo schreef:Kun je niet iets eerder terecht bij de nieuwe stalling? Of betalen tot en met de 4e.
Zou het heel raar vinden als hij dubbel geld vangt voor die stal. Mag volgens mij ook niet. Bij wijze van zou jij er nog een set mountainbikes in mogen zetten voor de rest van de maand..
brokjes schreef:Ja ik had inderdaad beter ruwvoer kunnen typen. Al vind ik dat ook dikke paarden gewoon altijd ruwvoer moeten kunnen eten. Maar dan zeer arm, of in een slowfeeder met kleine mazen.