brokjes schreef:Nikass schreef:In Velp is trouwens ook nog een kleine stal, maar ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik het niets vond: 24/7 buiten op redelijk formaat wei, met wat bomen en een heel klein schuilstalletje (waar naar mijn idee geen paard in durft)
Grote minpunt was dat de weide omheind was met prikkeldraad en dat er geen ruimte/gebouwtje is om spullen in kwijt te kunnen.
Je kunt wel ook een stal huren, maar die ligt dan zo ver van de wei af dat je denk ik een half uur lopen onderweg bent.
De eigenaresse ging met de trailer van stal (bij haar aan huis) naar de wei. Kostte dacht ik 200,- pm, zelf uitmesten.
Zelfde probleem als in Wijnbergen trouwens: een stuk grond dat jaarrond gebruikt wordt. Alleen lag dit wel gunstiger (hoger) waardoor het denk ik wel wat droger blijft.
Een stal in Velp ja? Waar zit dat dan ergens? Ik zoek in Velp/Rheden een verzorgpaard, maar heb het gevoel dat er niks in de buurt zit.
Ik weet geen adres meer, maar ken je Velp een beetje? Midden in het centrum zit een oude stal, zo aan de straat, zoals je het vroeger had. Zou je moeten kunnen vinden als je door Velp rijdt denk ik.