Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MISTRAL94 schreef:Kootstra slechte verhalen? Dan ben je de eerste ben wel benieuwd daarnaar?
Lady_Daniels schreef:Van Rijs is een goede!
In zevenhuizen
Margreet schreef:Meer info alleen via PB.
boemel schreef:Ik zit momenteel bij Best Fit, maar moet zeggen dat het allemaal maar moeizaam gaat en dat ik er niet echt een goed gevoel bij heb.
Ik heb contact met hun gehad en gevraagd of ze betere gebruikte zadels hadden en daarmee langs konden komen. Ik zocht een gebruikt zadel dat incl. hun zadelpasservice mij max. € 1200,00 zou kosten.
De maten e.d. heb ik doorgegeven. Hun antwoord was dat ze zo'n 25 zadels hadden die daaraan voldeden en een week later kwamen ze al langs.![]()
Vervolgens bleek dat ze maar 1 gebruikt zadel bij zich hadden en dat zadel zag er toch er toch echt niet goed genoeg uit om te kopen. Verder wilde de desbetreffende zadelverkoper toch wel overduidelijk een nieuw zadel aan mij verkopen. Eerst een nieuwe Passier, vervolgens een nieuwe KN. Ik heb uitgelegd dat ik al erg veel geld uitgegeven had aan niet goed passende zadels en dat ik gewoon een goed gebruikt zadel wilde, zoals al aangegeven.
Toen werden de nieuwe Henri de Rival zadels en meer zadels in die prijsklasse uit de bus gehaald met de opmerking dat ik geen voorrijkosten hoefde te betalen als ik een nieuw zadel kocht. 2 zadels lagen echt slecht op mijn paard en het was ook niet wat ik wilde. Bovendien mocht ik er ook niet op rijden. Ja, daag daar waag ik me al helemaal niet aan.
Uiteindelijk kreeg ik de oude KN op proef, aangezien hij de week erop 2 zeer goede exemplaren binnen zou krijgen. Ik kon proberen of ik het zadel fijn vond en zo ja, dan zou hij 1 van de nieuwere KN's goed aanpassen aan mijn paard.
De KN vond ik wel wat, maar ik kreeg niet op tijd een afspraak met hem, want de zadels kwamen maar niet binnen........
Vervolgens ging ik op vakantie en ik heb afgesproken dat ze een KN voor mij reserveerden en na mijn vakantie terug zouden komen. Wel eerst de vraag gehad of ik even naar Ede wilde rijden om de oude KN terug te brengen. Ik heb gezegd dat hij 'm maar op moest halen als ze er haast mee hadden. Ga geen 90 km rijden om een zadel terug te brengen.
Na mijn vakantie bleek er geen KN voor mij gereserveerd te zijn. Daar deden ze niet aan werd er gezegd. Daarvoor zit er te weinig marge op de zadels. Dan kon ik beter nieuw kopen.....
Nu zit ik te wachten totdat er weer een gebruikte KN binnen is. Tussen nu en de 1e afspraak zit inmiddels 2 maanden.
Ok, ik heb een leenzadel, maar het zadel ligt niet optimaal en ik had me dit niet op de hals gehaald als ik van te voren wist.
Ik heb sterk zitten twijfelen om er mee te kappen, maar dan moet ik alsnog 1x € 75,00 betalen voor de 1e keer dat ze langskwamen en ik moet zorgen dat het zadel terugkomt. Verder kan ik dan weer helemaal opnieuw beginnen, terwijl Best Fit wel als kundig aangeschreven staat. Ik heb dus nog maar even geduld.