roosje84 schreef:HM is al 2 keer geweest en het gaat allemaal prima hoor!
Oke, denk dat jij dan 1 van die 10 bent waar het tot nu toe wel goed is gegaan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosje84 schreef:HM is al 2 keer geweest en het gaat allemaal prima hoor!
roosje84 schreef:Nou ik hoor anders ook meerdere positieve verhalen in dit topic hoor!
En ik snap heus wel dat het voor jou en de andere heel vervelend is maar je hoeft niet te gaan zeggen tegen mij dat ik hem in de gaten moet houden. Misschien is het gewoon een waarschuwing, dan bedankt, maar ik weet heus wel wat wel en niet goed is voor mij paard. Ik vind dat je het nu wel heel erg negatief bekijkt, logisch hoor, maar dat hoeft dus heus niet voor iedereen te gelden
dobbel schreef:alleen de mentalitijd van die man al staat me niet aan, het heeft mij uiteindelijk doen besluiten hem toch niet meer te laten komen,
iedereen komt wel eens wat te laat, maar uren te laat zonder een belletje kan gewoon niet, en zelfs niet op komen dagen wat bij mij dus was zonder een belletje, dat getuigt niet van klantvriendelijkheid.
nee hoor. ik ga gewoon als ik wat moet weer naar van triest.
dobbel schreef:alleen de mentalitijd van die man al staat me niet aan, het heeft mij uiteindelijk doen besluiten hem toch niet meer te laten komen,
iedereen komt wel eens wat te laat, maar uren te laat zonder een belletje kan gewoon niet, en zelfs niet op komen dagen wat bij mij dus was zonder een belletje, dat getuigt niet van klantvriendelijkheid.
nee hoor. ik ga gewoon als ik wat moet weer naar van triest.
gekke_koei schreef:pardon?? je ziet het probleem in mijn verhaal niet zo?? zou jij het pikken als een zadelmaker je vertelde dat je paard nix meer waard is? want dat zijn de letterlijke woorden die hij heeft gebruikt.
dat nix meer waarde paard loopt anders nog prima en loopt beter danmenig ander pensionpaard bij mij op stal.
gekke_koei schreef:en doorgereden met een drukking? zelf nooit eens een schoftwondje gehad? mijn vriend rijd endurance en hij had de dag ervoor een lange strandrit gemaakt met voor het eerst een ankypad. dus logische gedachte dat het daardoor konkomen. de schoft was gewoon weer rustig na 2 dagen longeren en er kwam weer haar op. maar een maand later nadat hij de avond ervoor had gesprongen zat er ineens een giga ei op en was het erg heet. de dierenarts stond op nieuwjaarsdag dus op stal voor dit probleem.
gekke_koei schreef:dus ga mij nou niet vertellen wat ik allemaal verkeerd doe en dat we zijn blijven doorrijden.
en patrick nix anders dan goeds gedaan?? uhm.. nee? heb gezegd dat het idee van het luchtzadel goed was. dat hij vervolgens keer op keer de boel scheef heeft opgepompt dat is de fout die hij gemaakt heeft.
eerst maar eens met patrick te maken hebben en dan pas terug komen.
gekke_koei schreef:maar ik zal jenog eens vertellen wat meneer letterlijk aan de telefoon heeft gemeld. dat hij willem naar arie boer heeft doorgestuurd, omdat hij een ander oog op de situatie wilde hebben. hij zou ook geregeld hebben dat het kostenloos was, dat hij voor die kosten op zou draaien.. nou moet nog steeds wachten daarop.
gekke_koei schreef:dat geeft in mijn ogen al aan dat hij niet meer wist wat met willem te doen. nou prima.. hij is nou eenmaal moeilijk. dat wist ik allang. maar om daarvoor een paard nix waard te noemen en mij tot meerdere malen toe verkapt te dik en te zwaar heeft genoemd en dat dat negatief zou werken voor zijn rug moet ik ook maar normaal slikken?
gekke_koei schreef:met mijnverhaal wil ik mensen met dezelfde ervaringen een har onder de riem steken. de negatieve verhalen komen gewoon teveel overeen om zomaar toevalte wezen.
gekke_koei schreef:en als je positieve reacties hebt over hem,?? nou dan ben ik alleen maar blij voor jullie. had gewenst dat het bij mij ook zo posietief was gebleven.. maar helaas... na 3 afspraken begon het prutsmuts.
ik heb zat zadelmakers versleten, maar zo bont als hij het gemaakt heeft, heeft nog nooit iemand gedaan.
gekke_koei schreef:feit is feit, je kan en mag niet beloven dat iets goedkomt en als het puntje bij paaltje niet is zoalsje verwachte dat je eenpaard waardeloos vind. sorry maar tis niet zo gek dat dat heel erg steekt. mijn paard is mijn alles en ik hou er niet van om beticht te worden alsiemand die geen kosten wil maken. vandaar dat iedere maand de masseur komt he voor 120 euro per keer.
maar goed, ben er gewoon helemaal klaar mee. ik heb negatieve ervaringen met deze man. en er is hier niemand die kan oordelen over mijn paarden zonder ons en de paarden te kennen.
gekke_koei schreef:ff offtopic: en tja.. die hoefsmidmijn smid wordt ook door het slijk gehaald hier op bokt, maar voor mij werktie super, hij is degene die willem blootvoets heeft kunnen laten lopen wat geen enkele smid aandurfde.
Alane schreef:verkapt... ook zoiets, wat hij mischien netjes heeft proberen te vertellen??? Wees eeerijk wat zou beter zijn voor een minder goede paardenrug? 40 kg of 80 kg? Ik ben ook te klein voor mijn gewicht, en kan zelf 1 + 1 optellen dat dit nooit goed kan zijn voor een jonge (in ons geval, ik heb enkel jonge paardjes) paardenrug, dus klim ik niet op een paard...
roosje84 schreef:En waarom zijn er dan ook positieve verhalen ?
roosje84 schreef:Ik wil ook helemaal niet zeggen dat de mensen die negatieve ervaringen hebben, het niet juis hebben ofzo. Natuurlijk is dat harstikke vervelend en ***, maar een beetje respect voor de goede ervaringen kan geen kwaad