Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
johanna_ schreef:Ik heb vorige week ( 31 maart ) roze pees beschermers besteld vandaag 11 april heb ze nog niet.. ik heb al 1x gebeld en 1x gemaild.. ze zei dat door de pasen en goede vrijdag incasso vertraging had.. ik vind dat je dat dan wel even kunt melden toch? naja in iedergeval ze zou het deze week op sturen ik zal zien of het aan komt.
Jakary schreef:Blijkbaar (zie hun site) zoeken ze twee nieuwe medewerkers
Hopelijk zullen ze dan meer tijd en mensen hebben om alles netjes te versturen.
Hopelijk zijn de klachten dan binnenkort verleden tijd
Saskiaah schreef:Ik zou daar echt niet willen werken, als je daar niets vermoedend aan de slag gaat krijg je allemaal boze mensen ovr je heen met HEEL veel klachten!
Citaat:Ik word nu ook kwaad van hun.. vrijdag ochtend/middag had ik de laatste mail gehad dat ze 'gelijk' gingen controleren waar mijn beenbeschermers bleven.. want die kreeg ik helemaal niet meegeleverd.. net als 2 te kleine spullen. Nu doen ze net of ik hun stalk ofzo omdat ik zovaak mail.. maar je moet echt telkens mailen omdat hun helemaal niets uit zichzelf doen.. en daar word ik gewoon echt gek van! Als je zo'n fout maakt dan stuur je toch gelijk die beschermers op.. het is nu alweer bijna een week geleden en heb nog niets gehoord behalve dat ze 't druk hebben..
DeSa schreef:Ik heb goede en slechte ervaringen met piaffe.
Mijn moeder had een leren halster besteld voor mij, na een aantal weken nog niks ontvangen dus heeft ze gebeld, halster was er niet meer maar ze konden wel een kieffer halster leveren in die maat (die ook wel een 'stukkie' duurder was!) voor hetzelfde geld wat mijn moeder al had overgemaakt,
Nu heb ik er pas een regendeken besteld, kreeg een heel verkeerde bestelling binnen dus die moest weer terug, heb m terug gestuurd en wacht nu al 3 weken op de verzendkosten die ik vergoed zou krijgen.
johanna_ schreef:Ik heb vorige week ( 31 maart ) roze pees beschermers besteld vandaag 11 april heb ze nog niet.. ik heb al 1x gebeld en 1x gemaild.. ze zei dat door de pasen en goede vrijdag incasso vertraging had.. ik vind dat je dat dan wel even kunt melden toch? naja in iedergeval ze zou het deze week op sturen ik zal zien of het aan komt.
randie schreef:Citaat:Ik word nu ook kwaad van hun.. vrijdag ochtend/middag had ik de laatste mail gehad dat ze 'gelijk' gingen controleren waar mijn beenbeschermers bleven.. want die kreeg ik helemaal niet meegeleverd.. net als 2 te kleine spullen. Nu doen ze net of ik hun stalk ofzo omdat ik zovaak mail.. maar je moet echt telkens mailen omdat hun helemaal niets uit zichzelf doen.. en daar word ik gewoon echt gek van! Als je zo'n fout maakt dan stuur je toch gelijk die beschermers op.. het is nu alweer bijna een week geleden en heb nog niets gehoord behalve dat ze 't druk hebben..
toevallig de 3 in 1 beschermers uit de uitverkoop, die zijn nl op
Citaat:Die had ik ook besteld.
Hoef ik die nu ook niet meer te verwachten of..?
oliebol, vond ze juist zo leuk.