Super slechte ervaring piaffe ruitersport!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miryamk

Re: Super slechte ervaring piaffe ruitersport!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:34

Ik denk dat je er inderdaad gewoon beter naartoe kan gaan!

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:52

Ja dat is zo, maar goed dan moet je net beetje in de buurt wonen. (Offtopic: zou persoonlijk nog ns naar Ooteman willen en wat vaker naar Divoza, maar goed.. das dus ver weg Lachen)

johanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 22:42

Ik heb vorige week ( 31 maart ) roze pees beschermers besteld vandaag 11 april heb ze nog niet.. ik heb al 1x gebeld en 1x gemaild.. ze zei dat door de pasen en goede vrijdag incasso vertraging had.. ik vind dat je dat dan wel even kunt melden toch? naja in iedergeval ze zou het deze week op sturen ik zal zien of het aan komt. Lachen

Saskiaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 18:59

johanna_ schreef:
Ik heb vorige week ( 31 maart ) roze pees beschermers besteld vandaag 11 april heb ze nog niet.. ik heb al 1x gebeld en 1x gemaild.. ze zei dat door de pasen en goede vrijdag incasso vertraging had.. ik vind dat je dat dan wel even kunt melden toch? naja in iedergeval ze zou het deze week op sturen ik zal zien of het aan komt. Lachen

Ik had bijna precies hetzelfde! Ik had 28 maart een hoop besteld, en na 2,5 weken had ik het nog niet.. na een paar keer mailen kreeg ik eruit getrokken dat het door pasen enzo kwam en dat de incasso's vertraagd waren. Nouja vandaag zijn mijn spullen binnengekomen en ik vind het echt bagger! Ik had een set besteld van een dekje met beenbeschermers, de bescherming ontbreekt helemaal! Ik had een broek in L besteld, krijg ik een M. Ook had ik een vliegenmasker in L, krijg ik een S.. nouja ik vind dit gewoon echt ronduit stom als dit al zovaak gebeurd zo te lezen.. Is het wel een erkende shop? Boos!

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:08

Blijkbaar (zie hun site) zoeken ze twee nieuwe medewerkers Lachen
Hopelijk zullen ze dan meer tijd en mensen hebben om alles netjes te versturen.
Hopelijk zijn de klachten dan binnenkort verleden tijd Lachen

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:20

Jakary schreef:
Blijkbaar (zie hun site) zoeken ze twee nieuwe medewerkers Lachen
Hopelijk zullen ze dan meer tijd en mensen hebben om alles netjes te versturen.
Hopelijk zijn de klachten dan binnenkort verleden tijd Lachen

Dat zou ik ook posten! Haha! Succes met solliciteren iedereen!!

Saskiaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:32

Ik zou daar echt niet willen werken, als je daar niets vermoedend aan de slag gaat krijg je allemaal boze mensen ovr je heen met HEEL veel klachten! Bloos

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:43

Ach ik ben er vandaag nog geweest tis er erg gezellig hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:46

Moderatoropmerking:
Dit topic is alleen bedoeld voor ervaringen met Piaffe ruitersport, niet voor algemeen geklets.

StalDiefdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:49

Ik ken het probleem met Piaffe Ruitersport, uit eerste hand Haha! , zie dit topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=103&t=707354&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Veel verkeerde leveringen, veel moeite doen om je geld terug te krijgen en afspraken niet nakomen. En geen enkele communicatie vanaf de zijde van Piaffe.
Ik ben daar dus ook geen klant meer!

PS omdat mijn mails veelal onbeantwoord bleven of toegezegde zaken gewoon niet werden opgepakt, heb ik de telefoon opgepakt, enkel en alleen om te melden dat ik het niet erg vond als ik verkeerde spullen geleverd kreeg, maar wel als men niet reageerde of afspraken niet nakwam. Daar zouden ze wat mee doen. Je ziet het resultaat in dit topic... En mijn toegezegde halster (had een verkeerde geleverd gekregen) heb ik ook nooit meer ontvangen Clown
Laatst bijgewerkt door StalDiefdijk op 12-04-07 20:00, in het totaal 3 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:52

Ik heb slechte ervaringen met piaffe, het duurde vreselijk lang voordat ik mijn bestelling binnen had. Eenmaal binnen bleek dat ik een xs rijbroek had gekregen ipv een maat 36. Ik mail hun: krijg ik de reactie dat xs een maat 36 is. Grappig, want HH mailde mij dat xs wel degelijk een maat 34 is! Dus ik heb vandaag de broek teruggestuurd.
Ik vind het erg onbeleefd dat ze niet mailen dat ze iets niet op voorraad hebben!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 08:42

Saskiaah schreef:
Ik zou daar echt niet willen werken, als je daar niets vermoedend aan de slag gaat krijg je allemaal boze mensen ovr je heen met HEEL veel klachten! Bloos

Niet zo suggestief he?
Het is onwijs leuk om daar te werken Knipoog

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 15:25

Ik meld me ook maar weer, want ben best pissig. 3 weken terug kregen we te horen dat de beenbeschermers al opgestuurd waren. En dat de post hem waarschijnlijk kwijt was. En nu een mailtje met dat de beenbeschermers op zijn OP = OP actie. Lekker is dat dan want het geld hebben ze wel binnen. Nu mogen we de Harry's Horse 3 in 1 van 25 euro voor de prijs van de S & K. Maar die zijn voor alleen voor, en ik moet ze niet ik vind die helemaal niet fijn Boos! .

wij hadden samen 2 complete sets besteld...

Saskiaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 10:43

Ik word nu ook kwaad van hun.. vrijdag ochtend/middag had ik de laatste mail gehad dat ze 'gelijk' gingen controleren waar mijn beenbeschermers bleven.. want die kreeg ik helemaal niet meegeleverd.. net als 2 te kleine spullen. Nu doen ze net of ik hun stalk ofzo omdat ik zovaak mail.. maar je moet echt telkens mailen omdat hun helemaal niets uit zichzelf doen.. en daar word ik gewoon echt gek van! Als je zo'n fout maakt dan stuur je toch gelijk die beschermers op.. het is nu alweer bijna een week geleden en heb nog niets gehoord behalve dat ze 't druk hebben..

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 10:44

Citaat:
Ik word nu ook kwaad van hun.. vrijdag ochtend/middag had ik de laatste mail gehad dat ze 'gelijk' gingen controleren waar mijn beenbeschermers bleven.. want die kreeg ik helemaal niet meegeleverd.. net als 2 te kleine spullen. Nu doen ze net of ik hun stalk ofzo omdat ik zovaak mail.. maar je moet echt telkens mailen omdat hun helemaal niets uit zichzelf doen.. en daar word ik gewoon echt gek van! Als je zo'n fout maakt dan stuur je toch gelijk die beschermers op.. het is nu alweer bijna een week geleden en heb nog niets gehoord behalve dat ze 't druk hebben..

toevallig de 3 in 1 beschermers uit de uitverkoop, die zijn nl op Clown

Saskiaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 10:55

nee van nature collectie:P

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 23:14

DeSa schreef:
Ik heb goede en slechte ervaringen met piaffe.

Mijn moeder had een leren halster besteld voor mij, na een aantal weken nog niks ontvangen dus heeft ze gebeld, halster was er niet meer maar ze konden wel een kieffer halster leveren in die maat (die ook wel een 'stukkie' duurder was!) voor hetzelfde geld wat mijn moeder al had overgemaakt,

Nu heb ik er pas een regendeken besteld, kreeg een heel verkeerde bestelling binnen dus die moest weer terug, heb m terug gestuurd en wacht nu al 3 weken op de verzendkosten die ik vergoed zou krijgen.

En wacht nog steeds.

2 weken terug gebeld, zou geregeld worden, maar nog steeds niks gezien.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 09:57

johanna_ schreef:

Je bent niet de enige klant, word een beetje lastig als ze iedereen moeten gaan bellen of mailen omdat dit vertraging op loopt door feestdagen, wat ook nog eens algemeen bekend is dat banken ook niet werken rond die dagen Rolleyes Dat ze medewerkers zoeken geeft al aan dat ze het ontzettend druk hebben en willen verbeteren Knipoog

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 13:54

Als ze melden dat het binnen 2 week geleverd word en na een maand krijg je nog niets, dan vind ik dat je wel degelijk even kan mailen. Andere bedrijven doen het ook Knipoog Dat is puur laksheid! Als je klanten wilt houden, moet je goed voor ze zorgen... en er dus wat moeite voor doen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 15:40

En jij denkt dat ze alle bestellingen uit hun hoofd kennen en dat ze alles onthouden wat ze toezeggen? Dan zullen het hele bijzondere mensen zijn Knipoog
Ik zeg niet dat het netjes is maar veel mensen denken te makkelijk en denken er niet over na dat er meer klanten zijn dan alleen zijzelf Bloos

Edit: Zoals ik hierboven ook al schreef ze nemen ook niet voor niets personeel aan

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 15:43

Ik denk er niet makkelijk over, ik snap dat mensen het druk kunnen hebben. Maar het is totaal niet klantvriendelijk! Vooral niet als je voor gaan liegen over de maat van een rijbroek Clown

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 15:45

Nogmaals misschien niet maar daar gaan ze nu dus wat aan doen Knipoog

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 15:48

Ik wacht nu ook 3 weken op een bestelling, maar zeker met pasen ertussen zal dat wel normaal zijn..

Ik heb goede ervaringen met hun (heb er al verschillende keren besteld), hoop dat het zo blijft!

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 15:50

randie schreef:
Citaat:

toevallig de 3 in 1 beschermers uit de uitverkoop, die zijn nl op Clown

Die had ik ook besteld.
Hoef ik die nu ook niet meer te verwachten of..?
oliebol, vond ze juist zo leuk. Sigaar

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:43

Citaat:
Die had ik ook besteld.
Hoef ik die nu ook niet meer te verwachten of..?
oliebol, vond ze juist zo leuk.

inderdaad helaas pindakaas, wacht op mijn geld dat terug gestort moet worden Knipoog