Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
foetsie schreef:Zijn er eigenlijk wel mensen die goede ervaringen hebben?
Ik kan voorstellen dat er overal wel een keer iets mis gaat.
ruitersport schreef:Ik heb je al via PM geantwoord.
ruitersport schreef:hahahaha een lang antwoord.... wij zeggen altijd tegen Oscar ( zo heet die man dus... ) nou Os kort en krachtig vertellen maar.. hij kan het niet hahahaha.
En ik weet ook nu wie jullie zijn denk ik.. die met de Boxer en de russell ... klopt het ??
Ach zo zie je ook maar, jullie zijn ook gewoon heel aardige mensen !
Bedankt i.i.g dat jullie onze manier van werken waarderen.
terorita schreef:foetsie schreef:Zijn er eigenlijk wel mensen die goede ervaringen hebben?
Ik kan voorstellen dat er overal wel een keer iets mis gaat.
ja hoor!!!!
heb hele goede ervaringen met Piaff!!!
tis nu eenmaal zo, dat men slechte ervaringen makkelijker onthoud
dan goede ervaringen
Levy schreef:
We leveren jou er gewoon een fles rose bij he?
Judith_ schreef:Ik denk dat er een belangrijk ding word vergeten. Het zijn daar ook maar mensen. Bovendien loopt er veel mis met de bezorging via TNT, heb zovaak drie- vier weken op iets moeten wachten. Niet specifiek van piaff maar ook andere bedrijven en 'gewoon mensen' Overgens gaat het soms heel sloom met het overschrijven van postbank. Van andere banken weet ik het niet.
Het is niet mijn bedoeling iemand te verdedigen, te stoken of wat dan ook. Ik denk dat elke partij iets heeft waar ze gelijk in hebben.
karoliena schreef:ruitersport schreef:Ik heb je al via PM geantwoord.
Ik zou mn ordernummer moeten opzoeken heb ik niet zo bij de hand liggen. Ik zie niet in wat er verder op te lossen valt dus vandaar mijn reactie. Ik heb uiteindelijk mn spullen gekregen in de goede maat. Kan je daar nu wel weer boos over gaan reageren maar dan heb ike r verder al helemaal geen zin in. Ik wil je best via PB nog alles een keer duidelijk uitleggen. en als ik mn rIk ben niet boos !!!!
Ik wil proberen om te leren van ONZE fouten... daar vraag je toch om ?
Kom maar op met dat ordernummer dan ga ik uitzoeken wat er mis is gegaan en degene aanspreken die jou 3 keer ONBESCHOFT heeft behandeld aan de telefoon dat kan dus niet !
Maar als ik vraag om het op te lossen trek je je terug.
Geef dan dat ordernummer, geef dan duidelijk je ONBESCHOFTE behandeling door de telefoon ik wil dit intern oplossen zodat het in de toekomst dus niet meer gebeurd daar vragen jullie als klant toch om .. nou wij willen dit dus direct oplossen.
ekening gevonden heb zal ik je het ordernumemr PM-en
_Dunja_ schreef:
karoliena schreef:Ik snap best dat je het wil 'oplossen' maar zoals ik al zei moet ik de rekening even opzoeken, en ik ga dat niet in stel en sprong doen zodat jullie van je fouten kunnen leren. Dus als ik het ordernummer heb gevonden krijgt je die via PB zal dus wel van de week een keer worden.
Ik zal verder maar niks meer er over zeggen maar in dat verhaal van het overschirjven en van de TNT kan ik me dus absoluut niet vinden aangezien er gewoon data op staan wanneer het afgestempeld is en je wel keurig een mailtje krijgt van Piaff als het geld ontvangen is.
ruitersport schreef:ohhh dat van die 1200 D en 600 D is niet zo netjes.
Ik ga morgen direct bij de fabriek vragen hoeveel het nu daadwerkelijk is dat wil ik nu ook wel serieus weten.