wie heeft er nog meer slechte ervaringen met piaffe?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ruitersport

Re: wie heeft er nog meer slechte ervaringen met piaffe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:40

Ik heb je al via PM geantwoord.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:42

Netjes ! ik ga thuis even overleggen.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:45

Is ok we horen het wel !

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:46

foetsie schreef:
Zijn er eigenlijk wel mensen die goede ervaringen hebben?
Ik kan voorstellen dat er overal wel een keer iets mis gaat. Knipoog

ja hoor!!!!
heb hele goede ervaringen met Piaff!!!
tis nu eenmaal zo, dat men slechte ervaringen makkelijker onthoud
dan goede ervaringen

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:47

ruitersport schreef:

Ik zou mn ordernummer moeten opzoeken heb ik niet zo bij de hand liggen. Ik zie niet in wat er verder op te lossen valt dus vandaar mijn reactie. Ik heb uiteindelijk mn spullen gekregen in de goede maat. Kan je daar nu wel weer boos over gaan reageren maar dan heb ike r verder al helemaal geen zin in. Ik wil je best via PB nog alles een keer duidelijk uitleggen. en als ik mn rekening gevonden heb zal ik je het ordernumemr PM-en

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:48

ruitersport schreef:
hahahaha een lang antwoord.... wij zeggen altijd tegen Oscar ( zo heet die man dus... ) nou Os kort en krachtig vertellen maar.. hij kan het niet hahahaha.
En ik weet ook nu wie jullie zijn denk ik.. die met de Boxer en de russell ... klopt het ??
Ach zo zie je ook maar, jullie zijn ook gewoon heel aardige mensen !
Bedankt i.i.g dat jullie onze manier van werken waarderen.

Ja, klopt!
Ik zal je even pm-en... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:48

Ik denk dat er een belangrijk ding word vergeten. Het zijn daar ook maar mensen. Bovendien loopt er veel mis met de bezorging via TNT, heb zovaak drie- vier weken op iets moeten wachten. Niet specifiek van piaff maar ook andere bedrijven en 'gewoon mensen' Overgens gaat het soms heel sloom met het overschrijven van postbank. Van andere banken weet ik het niet.

Het is niet mijn bedoeling iemand te verdedigen, te stoken of wat dan ook. Ik denk dat elke partij iets heeft waar ze gelijk in hebben.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:49

terorita schreef:
foetsie schreef:
Zijn er eigenlijk wel mensen die goede ervaringen hebben?
Ik kan voorstellen dat er overal wel een keer iets mis gaat. Knipoog

ja hoor!!!!
heb hele goede ervaringen met Piaff!!!
tis nu eenmaal zo, dat men slechte ervaringen makkelijker onthoud
dan goede ervaringen

We leveren jou er gewoon een fles rose bij he? Knipoog

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:49

Ik ben niet boos !!!!
Ik wil proberen om te leren van ONZE fouten... daar vraag je toch om ?
Kom maar op met dat ordernummer dan ga ik uitzoeken wat er mis is gegaan en degene aanspreken die jou 3 keer ONBESCHOFT heeft behandeld aan de telefoon dat kan dus niet !
Maar als ik vraag om het op te lossen trek je je terug.
Geef dan dat ordernummer, geef dan duidelijk je ONBESCHOFTE behandeling door de telefoon ik wil dit intern oplossen zodat het in de toekomst dus niet meer gebeurd daar vragen jullie als klant toch om .. nou wij willen dit dus direct oplossen.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:51

Levy schreef:

We leveren jou er gewoon een fles rose bij he? Knipoog

*duikt meteen de shop in* Vingers aflikken

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:51

Judith_ schreef:
Ik denk dat er een belangrijk ding word vergeten. Het zijn daar ook maar mensen. Bovendien loopt er veel mis met de bezorging via TNT, heb zovaak drie- vier weken op iets moeten wachten. Niet specifiek van piaff maar ook andere bedrijven en 'gewoon mensen' Overgens gaat het soms heel sloom met het overschrijven van postbank. Van andere banken weet ik het niet.

Het is niet mijn bedoeling iemand te verdedigen, te stoken of wat dan ook. Ik denk dat elke partij iets heeft waar ze gelijk in hebben.

En hier heb jij een duidelijk, goed en eerlijk punt.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:52

karoliena schreef:
ruitersport schreef:

Ik zou mn ordernummer moeten opzoeken heb ik niet zo bij de hand liggen. Ik zie niet in wat er verder op te lossen valt dus vandaar mijn reactie. Ik heb uiteindelijk mn spullen gekregen in de goede maat. Kan je daar nu wel weer boos over gaan reageren maar dan heb ike r verder al helemaal geen zin in. Ik wil je best via PB nog alles een keer duidelijk uitleggen. en als ik mn rIk ben niet boos !!!!
Ik wil proberen om te leren van ONZE fouten... daar vraag je toch om ?
Kom maar op met dat ordernummer dan ga ik uitzoeken wat er mis is gegaan en degene aanspreken die jou 3 keer ONBESCHOFT heeft behandeld aan de telefoon dat kan dus niet !
Maar als ik vraag om het op te lossen trek je je terug.
Geef dan dat ordernummer, geef dan duidelijk je ONBESCHOFTE behandeling door de telefoon ik wil dit intern oplossen zodat het in de toekomst dus niet meer gebeurd daar vragen jullie als klant toch om .. nou wij willen dit dus direct oplossen.
ekening gevonden heb zal ik je het ordernumemr PM-en

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:52

eh.. sorry foutje

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:54

Ik heb opzich geen slechte ervaring, maar ik had gevraagd hoeveel denier die deken was van hun eigen merk, toen kreeg ik een antwoord: 1200 D. Maar nu heb ik de deken dus en staar erin: 600D
dus hoop ik maar dat ie sterk genoeg is, tot nu toe bevalt de deken me super~!!
en de zadelzeep die ik bestelde was er niet, dus kreeg in een duurdere (en veel fijnere) Knipoog
en voor de antiklit spray ook, ik kreeg een fles die nieuw dubbel zo duur is Lachen dat vind ik wel super!!
bij de vorige bestelling had ik een HH raspberry halster+ touw besteld, toen kreeg ik die van BR. ook beter eigenlijks Haha!

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:56

ohhh dat van die 1200 D en 600 D is niet zo netjes.
Ik ga morgen direct bij de fabriek vragen hoeveel het nu daadwerkelijk is dat wil ik nu ook wel serieus weten.

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:57

[/quote]
Ook bandages hebben wij bij heel veel mensen nog bijgevoegd.

Ik helaas niet

Oh mensen... als jullie toch eens wisten hoe vreselijk hard wij werken om het iedereen naar de zin te maken... en dan steeds dit soort berichten en heel veel zijn gewoon NIET waar.

is wel waar dit lieg ik niet, ik heb jullie gebeld het geld was er maar jullie hadden de order nog niets mee gedaan.
En vervolgens was het shirtje ineens blijkbaar uitverkocht en kregen we een andere kleur.

Dames ga dan ergens anders shoppen maar,

Wees gerust dat doe ik ook.
.[/quote]

Ik was ook niet van plan om dit op bokt te zetten, maar dit topic loopt nou eenmaal dan wil ik best mijn reactie neerzetten.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 13:00

Ik snap best dat je het wil 'oplossen' maar zoals ik al zei moet ik de rekening even opzoeken, en ik ga dat niet in stel en sprong doen zodat jullie van je fouten kunnen leren. Dus als ik het ordernummer heb gevonden krijgt je die via PB zal dus wel van de week een keer worden.

Ik zal verder maar niks meer er over zeggen maar in dat verhaal van het overschirjven en van de TNT kan ik me dus absoluut niet vinden aangezien er gewoon data op staan wanneer het afgestempeld is en je wel keurig een mailtje krijgt van Piaff als het geld ontvangen is.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 13:02

Als wij fouten hebben gemaakt dan vind ik dat heel heel erg vervelend en wil ik dat direct oplossen het spijt me heel erg dat er soms fouten worden gemaakt en dat die worden gemaakt dat wil ook echt niet ontkennen.
Het is jammer dat je nu ergens anders moet gaan shoppen omdat wij fouten hebben gemaakt.
Wellicht kan ik je nog eens overhalen om bij ons nog eens iets te bestellen dan kan ik bewijzen dat we het ook echt goed kunnen doen en .. heb je nog een stel bandages van me tegoed.. !!

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 13:02

_Dunja_ schreef:

Ook bandages hebben wij bij heel veel mensen nog bijgevoegd.

Ik helaas niet

Oh mensen... als jullie toch eens wisten hoe vreselijk hard wij werken om het iedereen naar de zin te maken... en dan steeds dit soort berichten en heel veel zijn gewoon NIET waar.

is wel waar dit lieg ik niet, ik heb jullie gebeld het geld was er maar jullie hadden de order nog niets mee gedaan.
En vervolgens was het shirtje ineens blijkbaar uitverkocht en kregen we een andere kleur.

Dames ga dan ergens anders shoppen maar,

Wees gerust dat doe ik ook.
.
[/quote]

Ik was ook niet van plan om dit op bokt te zetten, maar dit topic loopt nou eenmaal dan wil ik best mijn reactie neerzetten.
[/quote]

Als wij fouten hebben gemaakt dan vind ik dat heel heel erg vervelend en wil ik dat direct oplossen het spijt me heel erg dat er soms fouten worden gemaakt en dat die worden gemaakt dat wil ook echt niet ontkennen.
Het is jammer dat je nu ergens anders moet gaan shoppen omdat wij fouten hebben gemaakt.
Wellicht kan ik je nog eens overhalen om bij ons nog eens iets te bestellen dan kan ik bewijzen dat we het ook echt goed kunnen doen en .. heb je nog een stel bandages van me tegoed

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 13:03

karoliena schreef:
Ik snap best dat je het wil 'oplossen' maar zoals ik al zei moet ik de rekening even opzoeken, en ik ga dat niet in stel en sprong doen zodat jullie van je fouten kunnen leren. Dus als ik het ordernummer heb gevonden krijgt je die via PB zal dus wel van de week een keer worden.

Ik zal verder maar niks meer er over zeggen maar in dat verhaal van het overschirjven en van de TNT kan ik me dus absoluut niet vinden aangezien er gewoon data op staan wanneer het afgestempeld is en je wel keurig een mailtje krijgt van Piaff als het geld ontvangen is.

Ik wacht jou mail heel graag.

Lancome

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 13:04

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Piaffe, e-mails worden rap beantwoord. Spullen werden binnen een week geleverd en ik ben er ook wel naar toe geweest, super bediening. Ik weet wel doordat ze met veel spullen erg voordelig zijn, ze het onwaarschijnlijk druk hebben waardoor er problemen zijn ontstaan. En ook de bank en de TNT werken niet altijd naar behoren. Maar dat betekent niet dat ze niet de kans mogen hebben om alles recht te zetten en ik geloof dat ze daar hard mee bezig zijn. Ik bestel er in ieder geval wel, ze zijn een stuk voordeliger dan de "grote" ruitersportzaak. Kijk en vergelijk maar eens.....

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 13:08

[/quote]
Wellicht kan ik je nog eens overhalen om bij ons nog eens iets te bestellen dan kan ik bewijzen dat we het ook echt goed kunnen doen en .. heb je nog een stel bandages van me tegoed[/quote]

dat vind ik erg netjes, zal er aan denken als ik iets zou bestellen bij jullie.
en sorry dat het op bokt terecht is gekomen, maar via email en telefoon kwamen wij er helaas niet uit.

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 13:10

ruitersport schreef:
ohhh dat van die 1200 D en 600 D is niet zo netjes.
Ik ga morgen direct bij de fabriek vragen hoeveel het nu daadwerkelijk is dat wil ik nu ook wel serieus weten.

op dit moment maakt me het ook niet zo heel veel meer uit. maar het is indd niet erg netjes. Knipoog
de deken ligt verder super en hij is nog heel!

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 22:41

Tja ik heb zoals ik weleens eerder heb vermeldt altijd wisselende ervaringen met piaffe. Ik geloof absoluut in de goede wil, echter ik heb toch bij veel bestellingen irritaties.
Ik denk dat communicatie toch het toverwoord is hier!

In de eerdere jaren had ik vooral problemen met de levertijd en bleek alles wat ik bestelde telkens niet op voorraad. Ik heb destijds meerdere malen aangegeven dat ik het op zich niet zo erg vind dat een bestelling wat langer op zich laat wachten, maar dat ik het dan wel prettig zou vinden om even een mailtje te ontvangen. Ik heb geen idee of dit tegenwoordig wel gebeurd maar ik hoop van wel.
Wat ik vervelender vind is dat bestelde artikelen die niet op voorraad zijn vaak zonder overleg worden vervangen door andere artikelen. Dit kan ook weleens een duurder artikel zijn, maar ja daar heb je dan niet om gevraagd.
Je kunt hier wel weer over gaan klagen maar dan moet je dus weer spullen retour gaan sturen waarvoor je dus ook weer verzendkosten moet betalen (welke je achteraf vast wel weer terugkrijgt) en zoveel moeite heb ik er gewoon niet voor over!
Ik shop via internet vanwege het gemak!
Als ik ongevraagd een ander artikel krijg dan besteld, dan levert mij dit een hoop ergenis op en zeker als ik dan weer een ritje naar het postkantoor kan maken omdat ik ongevraagd iets ontvangen heb.
Het is erg aardig en meedenkend om duurdere artikelen toe te voegen ipv de uitverkochte bestelde artikelen. Echter dan wel in overleg!!
Ik noem maar even mijn laatste bestelling. Dit was onder andere:
Royal halster (BI432200), Kleur: zwart, Maat: cob € 7,50 1 H € 7,50
Harry s Horse® gestreepte pad winterkleuren 2006 (HHstreep), Kleur: cherry, Maat: € 21,50 1 H € 21,50

Voor het halster kreeg ik een HH-halster welke niet verstelbaar is op de neusriem terwijl dit voor mij wel een vereiste is. Halster ligt nu werkloos in de kast. Ik heb geen idee of de waarde van het halster overeenkomt maar goed dat zal wel niet veel schelen.
Voor de stripe pad kreeg ik een HH-elitedekje van 13,50! Om het ongemak te verzachten (neem ik aan) kreeg ik er wel bijpassende cherry peesbeschermers bij. Erg aardig ware het dan niet dat ik geen peesbeschermers gebruik, plus het feit dat ik ze in maat full kreeg en mijn pony maat cob heeft.
Maar ja, ik had geen zin om hier nog moeilijk over te gaan doen dus ik heb het er maar bij gelaten.

Wat ik nu wel wil zeggen is dat, hoe goedbedoeld dan ook, het niet verstandig is om bestellingen te wijzigen zonder overleg.
Het levert (althans bij mij dan) een hoop irritatie op.

Ik moet zeggen dat ik de site zelf heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk vind.De prijzen zijn ook erg aangenaam. Over het algemeen ben ik ook erg tevreden over de afhandeling van emailtjes en dergelijke, echter er blijven dus nog wel een aantal knelpunten.
Als hier aan gewerkt wordt dan zie ik geen reden om in de toekomst niet gewoon opnieuw te bestellen!
Mochten de problemen blijven bestaan tja dan zal het vanzelf minder gaan worden natuurlijk.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 22:52

Ik heb nog nooit problemen gehad met ze.
Gelukkig zo te lezen, een hoop andere mensen ook niet.
Veel verhalen lijken me trouwens een beetje overdreven of ongeloofwaardig overkomen, maar ja dat kan ook aan mij liggen.
Waar gewerkt wordt, worden nu eenmaal wel eens fouten gemaakt, maar dat is bij mij tot nu toe eigenlijk nog niet gebeurd.
Ik koop tegenwoordig alles wat ik nodig heb bij hun, niet om de laatste plaats om de prettige prijzen en de gezellige telefoontjes.
Als ik in de buurt ben ga ik wel eens langs, lekker snuffelen. Haha!