een uurtje paddock is bij sommige al te veel gevraagd !
maar bij sommigen kunnen ze lekker lang buiten staan

nico in ilpendam...nou dat is er dan toch eentje die ik niet ken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveRico schreef:wenenzetor schreef:
Hebben we het hier over Nansink?
1/3 van de mensen die bij ons op stal zijn komen bij Nansink vandaan.
Ik weet het zelf niet, maar hoor geen prettige verhalen..
Maargoed, ieder voorzich!!
Als we het allemaal op dezelfde stal naar ons zin hadden gehad, was het eind zoek!
Binckydenice schreef:kekaro schreef:ik heb er nooit lessen gehad, alleen in pension gestaan met Safir, was een rotpaard maar ik vond de stal hartstikke leukschimmel/kruising lipizaner is saf
en ik keek uiteraard meteen in je profiel maar daar staat niks inhahaha
k ben er weg gegaan vlak voordat ie dicht ging eigenlijk.
lessen heb ik op de vennen gehad, nu paardenhof
Ik heb er gereden tot het einde zeg maar en was er begonnen toen ramon er nog was, ik denk dat ik er een jaar of 8 geweest ben.....
Haha ik weet niet hoe mijn profiel werkt en zit vaak op mijn werk op bokt.
ZeFaNa schreef:Nou dan meld ik me ook maar even!![]()
Lijkt wel een huiskamertopic hierzo![]()
Ik heb ook bij jan gestaan en sta nu bij manege veldt. Heb het er erg naar m'n zin.
En vind het absoluut niet duur voor de faciliteiten die je hebt.
Ik betaal 175 per maand.
wenenzetor schreef:Word er dan ook voor je uitgemest?? En je trailer, mag die daar gewoon staan?
sorry voor al de vraagjes hoor
wenenzetor schreef:Ik heb vroeger ook op manege Wheermolen gereden nog ruim voordat Ramon de eigenaar werd, wat grappig iedereen heb daar volgens mij leren rijden...
naiade schreef:Katwoude - Purmerend is 10 minuutjes dus valt wel mee
Denk dat Worp verder is hoor
Heb zelf een poosje in de Beemster gestaan maar deed ik toch al snel 20 minuten over
Ik kan je in de Beemster een fijne stal aanraden
Net zo iets als worp alleen is bij worp de bak in de winter vaak knudde
En je paardjes worden er op en top verzorgd
Spot schreef:Jan...tja..moeilijk...aardige man en vroeger was het er wel gezellig..nu? nee ik zou er niet gaan staan,maar dat komt niet zozeer door jan maar door andere mensen daar die er nogal rare ideeen op na houden en jan beinvloeden...
Zo Zo, wie zijn dat dan wel niet, en door WIE laat Jan zich in hemelsnaam beinvloeden!!!!!!!!.
Kijk, je kan wel zeggen wie de schoen past trekke hem aan, bijdeze dus gedaan.!!!!!!!
Vertel jij mij maar eens wie die mensen zijn dan!!!!
Ik word hier een beetje moe van, Jan jan jan is wel oke, wat weet JIJ daar nou van terwijl je er in jaren niet meer bent geweest. ( ja mensen, ik sta zelf op deze stal, dus ik kan er over meepraten).
Ja dat het vroeger gezellig was, kan ik me wel voorstellen met die achterlijke esmee ( ex van Jan), die toen alles regelde en diezelfde jan geen moer deed met de paarden. Ik weet niet wat jij gezellig noemt, maar wat er toen in die tijd allemaal heeft plaatsgevonden sorry hoor!!! (tanden zelf bij de paarden uittrekken, stuk vlees gewoon met een schaar wegknippen bij een pony), (racen met de pony´s langs de jaagweg), dus hoezo rare dingen op na houden!!!!!!!
Iedere stal heeft wel wat, Jan dus ook. Ja, bij Jan is het een klerebende zal de laatste zijn die dat ontkent, maar dat ligt toch echt GVD aan Jan. Juist door diezelfde mensen die Jan beinvloeden, en rare ideeen erop na houden, komt er enigzins nog wat terecht van die stal. Hele nieuwe bak aangelegd (dat die bak nu weer stinkmodder is, is toch echt die aardige Jan zijn schuld, lui varken!!!!), paddocks aangelegd (zodat de paarden lekker naar buiten kunnen, en niet voor een uurtje). 6 fatsoenlijke boxen van 3x3.
Dus natasja, ik weet niet wie je bedoelt en wat je bedoelt, maar ik ben hier toch wel heel benieuwd naar. Je mag in het topic reageren of via PB, maakt me geen moer uit, maar ik vind dit toch wel een beetje te ver gaan!!!!!!!
De groeten
Brigitte
Spot schreef:Gedachten aan het uitwisselen? Breek me de bek niet open!!!!! En nee ik ben niet op oorlogspad, ook ik laat mijn gedachten even spreken.
En ja, we hebben het over Jan bouma, de dronkenlap, (ook een gedachte die je even uitspreekt)!!!
Spot schreef:Jan...tja..moeilijk...aardige man en vroeger was het er wel gezellig..nu? nee ik zou er niet gaan staan,maar dat komt niet zozeer door jan maar door andere mensen daar die er nogal rare ideeen op na houden en jan beinvloeden...
Zo Zo, wie zijn dat dan wel niet, en door WIE laat Jan zich in hemelsnaam beinvloeden!!!!!!!!.
Kijk, je kan wel zeggen wie de schoen past trekke hem aan, bijdeze dus gedaan.!!!!!!!
Vertel jij mij maar eens wie die mensen zijn dan!!!!
Ik word hier een beetje moe van, Jan jan jan is wel oke, wat weet JIJ daar nou van terwijl je er in jaren niet meer bent geweest. ( ja mensen, ik sta zelf op deze stal, dus ik kan er over meepraten).
Ja dat het vroeger gezellig was, kan ik me wel voorstellen met die achterlijke esmee ( ex van Jan), die toen alles regelde en diezelfde jan geen moer deed met de paarden. Ik weet niet wat jij gezellig noemt, maar wat er toen in die tijd allemaal heeft plaatsgevonden sorry hoor!!! (tanden zelf bij de paarden uittrekken, stuk vlees gewoon met een schaar wegknippen bij een pony), (racen met de pony´s langs de jaagweg), dus hoezo rare dingen op na houden!!!!!!!
Iedere stal heeft wel wat, Jan dus ook. Ja, bij Jan is het een klerebende zal de laatste zijn die dat ontkent, maar dat ligt toch echt GVD aan Jan. Juist door diezelfde mensen die Jan beinvloeden, en rare ideeen erop na houden, komt er enigzins nog wat terecht van die stal. Hele nieuwe bak aangelegd (dat die bak nu weer stinkmodder is, is toch echt die aardige Jan zijn schuld, lui varken!!!!), paddocks aangelegd (zodat de paarden lekker naar buiten kunnen, en niet voor een uurtje). 6 fatsoenlijke boxen van 3x3.
Dus [***], ik weet niet wie je bedoelt en wat je bedoelt, maar ik ben hier toch wel heel benieuwd naar. Je mag in het topic reageren of via PB, maakt me geen moer uit, maar ik vind dit toch wel een beetje te ver gaan!!!!!!!
De groeten
Brigitte
ZeFaNa schreef:wenenzetor schreef:Word er dan ook voor je uitgemest?? En je trailer, mag die daar gewoon staan?
sorry voor al de vraagjes hoor
Vraag maar raak hoor![]()
Nee wordt niet voor je uitgemest.
Je kan kiezen tussen vlas en stro.
Je trailer mag er gewoon staan, hebben ze nu een appart terrein voor gemaakt.
Er zijn een aantal losgooibakjes. Je kan met stalgenoten bv afspreken om elkaars paard los te zetten of bv in de stapmolen.
Je mag gratis meedoen met de lessen.
Nog meer weten?
Spot schreef:Ik heb alleen zwartmakerij gelezen, en geen leuke gedachten.Niet bij iedereen overigens.
ook niet bij mij!...dussssssss.......(er staan ook positieve dingen)
Je mag vinden van een stal wat je vindt, maar je moet het niet op persoonlijk vlak trekken, dan wordt het altijd een verhitte discussie.
ik geloof dat je dat hierboven dus zelf deed??????????
Nogmaals, ik ben niet op oorlogspad, en al helemaal niet met naadje24 (leuke meid, niets mis mee, ik wil alleen wel eens weten wie die mensen nou zijn). Is dat nou zo´n misdaad?
dat weet je dus nu! maar gewoon eerst normaal vragen had een hoop discussie gescheeld!!!