geit schreef:ik heb al getemd meis,dit gaat beetje ver allemaal
Waarom gaat het te ver? Alleen omdat de waarheid gezegd wordt dat ze totaal niet verstandig bezig zijn?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geit schreef:ik heb al getemd meis,dit gaat beetje ver allemaal
esther_sonja schreef:haha dat probeer ik ook de hele tijd...
en daar mee heb je gelijk... Meerdere verantwoorde nestjes vind ik persoonlijk minder storend dan 1 gegokt nestje. maar dan komen de asiels toch nog voller te zitten waar jullie al toch zo tegen zijn? ach... ik heb ook zo iets van: laat gaan, als zij dat wil....
@FuRyoMaRLoeS: Ja maar wat is het nut van het fokken van zo'n nestje?
gezellig heid van een hondje in een gezin, dat door kennissen is gefokt...!
JustNanno schreef:geit schreef:ik heb al getemd meis,dit gaat beetje ver allemaal
Waarom gaat het te ver? Alleen omdat de waarheid gezegd wordt dat ze totaal niet verstandig bezig zijn?
esther_sonja schreef:gezellig heid van een hondje in een gezin, dat door kennissen is gefokt...!
esther_sonja schreef:@FuRyoMaRLoeS: Ja maar wat is het nut van het fokken van zo'n nestje?
gezellig heid van een hondje in een gezin, dat door kennissen is gefokt...!
Citaat:het is heel niet ergs als een gezonde hond een keer een nestje krijgt,
geit schreef:iedereen kan wel gaan zeiken dat ze het niet moeten doen maar wat schieten jullie daarmee op?als ze een nestje willen doen ze dat toch wel
en dan van die achterlijke reacties als ik heb wel een hond maar die is te mooi voor jou hond.
nou sorry hoor maar dat schiet mij goed in mijn verkeerde keelgat.
jammer dat ik de enige ben die er zo over denkt blijkbaar
FuRyoMaRLoeS schreef:@Geit: Ik zeg niet dat mijn hond te mooi is voor haar hond. Ik probeer haar alleen maar met de neus op de feiten te drukken
Jammer dat jij dat niet ziet
geit schreef:ne eidd dat weet ik niet en jullie ook niet maar ik neem aan dat de TS zelf wel weet of haar hnd gezond of niet is he
geit schreef:ne eidd dat weet ik niet en jullie ook niet maar ik neem aan dat de TS zelf wel weet of haar hnd gezond of niet is he
esther_sonja schreef:@ elleloise ofzo: ik heb dan nog liever een gewone puppie van kennissen... die ook gezond is...
Sizzy schreef:Zoals al eerder is gezegd, GEEN discussie over het wel of niet laten dekken van de hond.
Wie daar over doorgaat, wordt daarover aangesproken.
Ze vraagt om een hond die haar hond kan dekken, verder niets.
Bij nader inzien verplaats ik hem naar EA diensten gezocht.
geit schreef:het is heel niet ergs als een gezonde hond een keer een nestje krijgt,weet je wat erger is?van die brood fokkers die hun nestjes in schuren of kelders houden zonder enige menselijk contact,die beestjes die half verwaarloosd worden.in een donker hol leven,vaak ondervoed omdat de moeder zelf te weinig te eten krijgt.van die trauma hondjes.
dat is pas erg en niet iemand die gewoon een keer een nestje wil met zijn eigen hondje