Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mhtimmerwerk schreef:even een reactie ik kan wel degelijk iets doen met de rechtsbijstand omdat het geen wat mijn paard mankeerd een verborgen gebrek is wat verzwegen is door van d poll. wij gaan nu alles op papier zetten en dan gaan de afkeurings foto' en de foto's die van de poll erbij gedaan heeft naar de jurist toe
en dan afwachten
mhtimmerwerk schreef:ja de foto's zijn van mijn paard ik heb al contact gehad met de da die deze foto's gemaakt heeft maar die lieten niets los " ze hadden een beroepsgeheim" zoals ze dat daar noemde
haar levens nummer staat op de MEESTE foto's dus niet op allemaal ik vraag me wel af waar die andere van zijn en of deze idd wel van mijn merrie zijn.
de foto's die we nodig hebben hebben gelukkig wel haar levensnummer
meliiSsatjje schreef:haaj,,![]()
Ik vind dat jullie wel negatief denken hoor!!
Ab verkoopt misschien niet de beste paarden, maar moet je eens kijken wat voor prijs er aan verbonden zit. Vind je het gek dat ze soms luchtzuigen, cornage hebben of wat dan ook..
Als je een perfect paard wil kopen dan kom je juist weer in die hoge prijsklasse uit, is dat dan wat je wilt? En trouwens ze zijn niet allemaal slecht hoor,! Ik heb heel veel paarden gezien die gewoon super gezond zijn! Bijv. kwam er ook een 3 jarige schimmel vandaag die rontgelogisch is gekeurd met allemaal 1tjes op zijn rapport voor weinig geld.. (wat gwn bijna niet meer voor komt!!!!!) is dat dan ook slecht? Die kwam ook bij ab vandaan.. Ik vind het een domme reden om te zeggen ik koop geen paarden meer daar.. want er staan ook super leuke paarden die gewoon kerngezond zijn, voor weinig geld, alleen je bent misschien iets langer bezig met zoeken. En dat de paarden soms dun zijn, dat ligt misschien aan de eigenaren daarvoor en ze krijgen daar genoeg te eten! Dus dat komt heus niet door hem!
En over myra, die ook paarden verkoopt, die vermelt altijd als ze iets hebben (weven, luchtzuigen, cornage, enz.) en zij heeft ook geen bijzondere ogen waar ze door het lichaam van het paard kan kijken of ze bijv atrose of wat anders hebben.
gr melissa
meliiSsatjje schreef:luwaniej1: Een paard kan weven, maar dat hoeft hij niet per se bij elke stal te doen, je hebt ook paarden die bij de ene stal weven en als ze naar een andere stal gaan ermee ophouden, dus misschien weefde hij niet bij ze vorige stal.. Of hij heeft het verzwegen, dat kan natuurlijk ook altijd nog!! En het is inderdaad geloof ik vaak zo , dat hij niet echt op zijn paarden let, dus ook niet weet of hij weeft..!!
juultjuh schreef:Ik heb een vraagje, heeft deze man ook een website? Ik zoek namelijk een pony die aan een handelaar omgeving amersfoort/leusden verkocht is. Deze pony was ook niet goed, en nu ik dit alles over vd poll heb gelezen, is het mogelijk dat hij mijn oude pony nu heeft.
Groetjes, Julia.
(niet bedoeld om het topic omhoog te schoppen!)
Agossie schreef:Beroepsgeheim? Het is JOUW paard! Kom nou! Vreemde zaak hoor... Ik hoop dat je er helemaal uitkomt.
Needje schreef:Nou joop007, ik vind dat als ik een paard heb gekocht, ik ook alle medische gegevens moet kunnen inzien. Die info hoort bij dat paard.
Een vorige eigenaar zou daar ook helemaal niet moeilijk over doen. Tenzij er meer speelt......
Needje schreef:Maar aan de andere kant.... ik ben wel voor een systeem dat je op chipnummer kan zoeken en dan alle gegevens te zien krijgt!
Voorkomt een hoop ellende!