Zelf sta ik inmiddels alweer wat jaren op Miltenburg. Een jaar op de wachtlijst gestaan, regelmatig even met de eigenaar gebeld. Geen spijt van het lange wachten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMaritt schreef:Geen idee wat de status van deze stal is, maar is stal Meurs in Wageningen wat? Ik ben daar jaren terug wezen kijken, sfeer was in ieder geval top. Verder weet ik het niet zo hoed meer.
Zelf sta ik inmiddels alweer wat jaren op Miltenburg. Een jaar op de wachtlijst gestaan, regelmatig even met de eigenaar gebeld. Geen spijt van het lange wachten
Bellatrix schreef:Toch de Oscarhoeve? Waarom toch deze stal gekozen?
kleim schreef:Bellatrix schreef:Toch de Oscarhoeve? Waarom toch deze stal gekozen?
Was langs geweest en na overleg bleek er toch veel mogelijk te zijn. Heb nog een aantal mensen die op stal stonden/staan gesproken en die hebben me eerlijk ingelicht over de plus en min punten en daaruit heb ik de beslissing genomen
kleim schreef:xMaritt schreef:Geen idee wat de status van deze stal is, maar is stal Meurs in Wageningen wat? Ik ben daar jaren terug wezen kijken, sfeer was in ieder geval top. Verder weet ik het niet zo hoed meer.
Miltenburg heeft ook altijd al hoog in mn lijstje gestaan. Bijna geen verloop en lange wachtlijst idd… Super leuk dat je uiteindelijk toch een plekje hebt kunnen krijgen!
xMaritt schreef:Grappig om te lezen goshtattack, voor mij is de grens ook wel bereiktIk snap wel dat de prijzen omhoog moeten, maar het haalt voor mij de lol er wel een beetje van af
Bremsebremse schreef:kleim schreef:Iemand ervaring met de foliohoeve in bennekom? Is een manege maar biedt ook pension aan volgensmij… Hoe is het daar qua beleid en faciliteiten ?
Niet zo netjes om informatie te vragen over de stal waar je staat, beetje sensatie zoeken......
Bremsebremse schreef:kleim schreef:Iemand ervaring met de foliohoeve in bennekom? Is een manege maar biedt ook pension aan volgensmij… Hoe is het daar qua beleid en faciliteiten ?
Niet zo netjes om informatie te vragen over de stal waar je staat, beetje sensatie zoeken......
Hannanas schreef:Prima vraag toch van Kleim? Gezien de reactie snap ik in ieder geval al 1 twijfeling om je af te vragen of je niet beter kunt verhuizen. Bah.. met zo’n sfeer in de communicatie zou ik niet relax staan.