ervaring Agradi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 17:38

Hier ook steeds minder tevreden, en ik ben echt al jaren een grote klant. Op de website staat voor 21:00u besteld vandaag verzonden.. heel vaak kunnen ze dit niet waarmaken. Evenals ben ik ook zeker niet tevreden met DPD. Wat zijn die toch ongelofelijk langzaaaaaam. Ikheb woensdag een bestelling gedaan en er staat nog steeds onderweg naar het depot. Echt heel slecht dit

Texas02

Re: ervaring Agradi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 18:00

Nee, korting is ook zoiets inderdaad. Met bijvoorbeeld Black Friday moet je bij Agradi ook heel erg oppassen, daar gooien ze de prijzen eerst omhoog om dan vervolgens een korting te doen waarbij de prijs dan soms hoger ligt dan voor en na tijd.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 18:10

Agradi heeft bij mij eens prikpaaltjes bij een zat vlozaadjes in gestopt, gevolg: 1 geperforeerde zak vlozaadjes. Allllles zat eronder en die dingen plakken bijzonder.
Ik heb ook al een lekke duo hoef pot gehad. Inpakken is niet perse hun sterkste punt. Strakke aanbiedingen hebben ze ook allang niet meer.

Ik heb ook tig kortingscodes die nooit werken. Ik bestel eigenlijk nooit meer wat bij Agradi. Alleen de prikpaaltjes dus :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 18:14

Agradi is vooral ONTZETTEND traag. Voor 21:00 besteld, is volgende week pas in huis in plaats van de volgende dag.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 15:54

Hier vrijdagavond besteld en nu al binnen. Unicum is dit!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 16:54

Ik heb het nog nooit zo snel gehad als deze keer... doordat een ander bedrijf mijn bestelling heeft geannuleerd omdat ze ze toch niet meer op voorraad hadden, heb ik vrijdagochten om 06:00 uur bij Agradi besteld. Zaterdag middag werd het pakket bezorgd. Ik woon in Duitsland.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 12:13

Ik heb altijd hele goede ervaringen gehad bij Agradi. Helaas kan je nu alleen (hopelijk tijdelijk) maar via DPD terugsturen en niet via DHL -O-

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 13:07

Ik bestel er eigenlijk ook niet meer. Mobiel kan ik niet eens een bestelling plaatsen, ik kan geen codes invullen dan loopt alles vast. Zelfde voor het zoeken op de site. Vreselijk!

Grootste frustratie is dat de beloofde levertijd nooit klopt.

Mafflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 14:22

Hier helaas ook de ervaring dat het niet meer is wat het was. Heb jarenlang bij agradi besteld maar idd ze maken hun belofte niet waar. Vaak kun je een week of langer op je bestelling wachten. Ik bestel steeds vaker bij een Duitse webshop zijn vaak ook goedkoper niet in alles maar wel met veel.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 15:15

Hier geen mail gehad met een enquete.

Ik heb 2 maanden terug nog voor 100 euro er iets besteld. Kreeg geen bestelbevestiging en geen verzendbevestiging. Dat via de klantenservice opgelost. Had het 4 dagen later in huis. Dus niet 1 dag later. Maar goed, er zijn meer bedrijven die dat beloven en niet waar maken.

MissyNr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 15:20

Mijn bestelling heeft er ruim 3 weken over gedaan ipv binnen 1 tot 5 werkdagen. Na 8 werkdagen kwam de melding dat het artikel niet op voorraad bleek te zijn en dat het besteld moest worden..

Er zat wel een enorme korting op het artikel dus ik heb die langere levertijd maar voor lief genomen

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 16:50

Ik ben over het algemeen vrij tevreden over de snelheid, alleen echt vervelend fat ze nu nog alleen dpd als pakketpunt voor terugsturen, dhl zat hier nog in de buurt, dpd niet

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 16:57

Mijn laatste 2 bestellingen zijn gewoon snel gegaan.
Die er voor zou langer duren, maar was 2 weken voor de verwachtte leverdatum.

sanie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 17:00

Ik was altijd redelijk tevreden over Agradi. Alleen inderdaad duurt het verzenden altijd veel langer dan ze aangeven bij bestellen. Ik heb ok weleens gehad dat ze, zonder melding, een bestelling hadden geannuleerd. Maar dat is uiteindelijk opgelost.
Helaas nu wel een mindere ervaring. Ik heb een Horseware vliegendeken gekocht en heeft maximaal 6 weken op mn paard gelegen. Vanuit t niks is de deken bij de borstsluutingen volledig gescheurd waardoor de deken onbruikbaar is. Volgens agradi valt dit niet onder de garantie en ik krijg dan ook niks terug. Dat vind ik toch minder klantvriendelijk.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 17:10

Snap ze wel. 6 weken is een hele poos.
En jij zegt vanuit het niks en kan zeker waar zijn.
Maar andere zeggen dat ook en zijn het misschien toch spelende paarden of een beroerde pasvorm/maat.