Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
heleen06 schreef:Ik schrik hier eigenlijk wel van. Afgelopen tijd een aantal keren besteld en dat ging wel goed, maar geen retouren gehad. Ik had dit toch anders verwacht bij zo'n bedrijf. Een keer kan er wat mis gaan, maar hier staan een hoop verhalen op rij.
Maaike_Ma schreef:Heb je toevallig je bestelling met paypal betaald?
Dan kun je eventueel via hun je geld terug krijgen
Annabel schreef:Maaike_Ma schreef:Heb je toevallig je bestelling met paypal betaald?
Nee, helaas niet. Zou ik eigenlijk wel moeten doen!
Trieste is trouwens ook dat ik het met afterpay had gedaan, en ik was natuurlijk te laat met betalen dus kreeg ook nog een boete van 10 euro daarvoor. Ook gewoon moeten dokken natuurlijk!
Annabel schreef:Maaike_Ma schreef:Heb je toevallig je bestelling met paypal betaald?
Nee, helaas niet. Zou ik eigenlijk wel moeten doen!
Trieste is trouwens ook dat ik het met afterpay had gedaan, en ik was natuurlijk te laat met betalen dus kreeg ook nog een boete van 10 euro daarvoor. Ook gewoon moeten dokken natuurlijk!
shadowstar schreef:Maar daar ligt al wel een beetje het probleem. Bij jou was de webshop het denk ik (ik doe nu een aanname) eens dat het retour was. Dan kan AfterPay dat zo verifieren. Maar TS kan dat niet aantonen en Agradi beweert dat er geen retour is. Dan wordt het verhaal al wat lastiger denk ik. Normaal is namelijk confirmatie van de webshop nodig. Tot die er is wordt de betaling vaak (tijdelijk) gepauzeerd, niet kwijtgescholden. Anders roept iedereen straks dat het retour is.Ik zou een ticket aanmaken bij afterpay, ze hebben bij mij toen de incasso gecrediteerd toen ik kon laten zien dat ik het retour had gestuurd
Cambionn schreef:shadowstar schreef:Maar daar ligt al wel een beetje het probleem. Bij jou was de webshop het denk ik (ik doe nu een aanname) eens dat het retour was. Dan kan AfterPay dat zo verifieren. Maar TS kan dat niet aantonen en Agradi beweert dat er geen retour is. Dan wordt het verhaal al wat lastiger denk ik. Normaal is namelijk confirmatie van de webshop nodig. Tot die er is wordt de betaling vaak (tijdelijk) gepauzeerd, niet kwijtgescholden. Anders roept iedereen straks dat het retour is.Ik zou een ticket aanmaken bij afterpay, ze hebben bij mij toen de incasso gecrediteerd toen ik kon laten zien dat ik het retour had gestuurd
Ik had dus gedoe omdat Agradi meer dan een maand deed over het verwerken van mijn retour (en ja, het was ook al een maand bij hun binnen), waardoor de pauze tijd om was en AfterPay (of Klarna, weet niet zeker welke maar zelfde idee) vond dat ik moest betalen gezien de webshop de retour (nog) niet had erkent. Uiteindelijk na een hoop heen en weer gebel heeft AfterPay het langer gepauzeerd in afwachting van Agradi, en na anderhalve maand was het bij hun er eindelijk door. Agradi zei pretty much "jammer dan, niet ons probleem. Regel maar met AfterPay of betaal (en dan krijg je het terug als we ooit de retour verwerken)".
Aan de andere kant, nooit geschoten is altijd mis. Een poging kan weinig kwaat. Maar ik zou er niet te veel van verwachten.
Friesfanaat schreef:Klopt, maar dan zou AfterPay hem al weer door hebben laten lopen. Zodra Agradi de retour verwerkt gaat daar de pauze eraf. Dan staat nog betaling minus de (volgens Agradi) geretourneerde items open.Cambionn schreef:TS had als ik het verhaal goed gelezen heb meerdere artikelen in 1 bestelling retour gedaan.Maar daar ligt al wel een beetje het probleem. Bij jou was de webshop het denk ik (ik doe nu een aanname) eens dat het retour was. Dan kan AfterPay dat zo verifieren. Maar TS kan dat niet aantonen en Agradi beweert dat er geen retour is. Dan wordt het verhaal al wat lastiger denk ik. Normaal is namelijk confirmatie van de webshop nodig. Tot die er is wordt de betaling vaak (tijdelijk) gepauzeerd, niet kwijtgescholden. Anders roept iedereen straks dat het retour is.
Ik had dus gedoe omdat Agradi meer dan een maand deed over het verwerken van mijn retour (en ja, het was ook al een maand bij hun binnen), waardoor de pauze tijd om was en AfterPay (of Klarna, weet niet zeker welke maar zelfde idee) vond dat ik moest betalen gezien de webshop de retour (nog) niet had erkent. Uiteindelijk na een hoop heen en weer gebel heeft AfterPay het langer gepauzeerd in afwachting van Agradi, en na anderhalve maand was het bij hun er eindelijk door. Agradi zei pretty much "jammer dan, niet ons probleem. Regel maar met AfterPay of betaal (en dan krijg je het terug als we ooit de retour verwerken)".
Aan de andere kant, nooit geschoten is altijd mis. Een poging kan weinig kwaat. Maar ik zou er niet te veel van verwachten.