Lease paard bij onzedroompaarden.nl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 18:28

Horseslove72 schreef:
Zo eerlijk zijn ze niet
Ze vraagt 35 euro voor een proefles test rit en eigelijk gelijk moet beslissen dat je 150 aan moet betalen en als je de zelfde dag aan geeft dat je er geen goed gevoel bij heb t geld kwijt bent terwijl ze zegt nog 10 wachtende geintreseerde te hebben en dat is ongeveer 4a 5 uurtjes bedenk tyd

Ik begrijp dat het zuur is, maar een aanbetaling hoeft niet teruggegeven te worden. Niemand kan jou dwingen een aanbetaling te doen, soms laat je je meeslepen en doe je het zonder er echt goed over na te denken maar dat is wel je eigen verantwoordelijkheid. Hoe lang er dan overheen gaat voor je je bedenkt doet er verder niet toe. Geven het wel terug dan is dat fijn, netjes en coulant, maar doen ze dat niet dan doen ze niets verkeerd.

Dat ze die 35 euro vraagt voor de testrit was neem ik aan van tevoren bekend?

Nimber

Re: Lease paard bij onzedroompaarden.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 18:42

Ervaring met het bedrijf en de eigenaar. Ik heb een tijdje een merrie voor haar gereden voor de verkoop en ik kom er momenteel wekelijks voor lessen.

Geen shady bedrijf wel iemand die de mogelijkheid heeft om in goede paarden te investeren. Voor iemand die niet de mogelijkheid heeft om een paard aan te schaffen een goede constructie.
Ik zie in praktijk dat er ook veel tijdelijk geleasd word omdat er een opleiding gevolg wordt en bijvoorbeeld een eigen paard niet geschikt is of geblesseerd is.

ToLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 18:07

In augustus heb ik een positieve ervaring gedeeld.
Met heel veel pijn in het hart en heel moeilijk om hier voor openbaar te komen is mijn ervaring niet meer zo positief.

Kort er na kwam de aap uit de mouw wbt het paard en laten we zeggen dat ik nu met een heel zwaar blok aan het been zit.
Mevrouw had a €5000 besteed aan het paard dus een compensatie daar onder was niet mogelijk.

Het paard is zelfs gevaarlijk benoemd door de dierenarts.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 18:34

ToLove schreef:
Met heel veel pijn in het hart en heel moeilijk om hier voor openbaar te komen is mijn ervaring niet meer zo positief.

Kort er na kwam de aap uit de mouw wbt het paard en laten we zeggen dat ik nu met een heel zwaar blok aan het been zit.
Mevrouw had a €5000 besteed aan het paard dus een compensatie daar onder was niet mogelijk.

Maar, het gaat over een lease-paard? Dan kun je toch stoppen met leasen als het niet bevalt? Dat lijkt me juist het voordeel boven kopen, die kunnen ook flink tegenvallen maar dan zit je er mee.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 18:53

ToLove schreef:

Ik begrijp niet wat je bedoelt omdat je heel onduidelijk schrijft. Je hebt het paard gekocht na het eerst geleased te hebben? En nu is het paard gevaarlijk? En die 5000 euro heeft de verkoper aan het paard uitgegeven? "Daar onder is een compensatie niet mogelijk", wat betekent dat? Bedoel je "Daardoor"?