Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marjolein88 schreef:Ik snap gewoon niet dat je op die manier een bedrijf wilt houden...
Ga of normaal reageren of stop met de gehele zooi als het niet lukt.
Zoveel gedupeerde...
cbuuron schreef:Ik heb een bestelling voor een armorflex deken openstaan vanaf 14/11 met een levertijd van 10-30 dagen.
Tot op heden geen reactie op vele mails, apps, messenger berichten…
cbuuron schreef:Vandaag uit het niets opeens een creditfactuur gekregen per mail en mijn geld terug op mijn rekening.
Verder geen enkel bericht hierover…communicatie is echt ronduit slecht bij die toko…snap echt niet dat ze nog steeds zo zakendoen.
Als ze nou gelijk hadden gezegd dat ze die deken niet kunnen/willen leveren, had ik hem gelijk in Amerika kunnen bestellen.
Had me een hoop tijd en irritatie bespaard.
Maar goed, ik heb mijn geld in ieder geval terug en dat vind ik voor nu het belangrijkste.
Maartje1967 schreef:Hier 14 december 2023 een Cashel vliegenmasker pink ribbon besteld. Al eerder bij UHG shop besteld, weet ook van de langere levertijden maar, in vroeger tijden hebben wij met hen op stal gestaan dus ik dacht: dat komt wel goed.
Helaas, ook hetzelfde verhaal als hierboven. Betaald, niks meer gehoord behalve de bevestigingsmail, een loze aanmelding bij PostNL (zonder fysieke overhandiging van het pakket aan PostNL) en berichten via e-mail, Whatsapp en bellen zonder dat men opneemt.
Schandalig.
Melding gemaakt bij het ACM inmiddels. Volgende stap is officieel aangifte doen.
Zo ga je niet met mensen om...