Stalling gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha_

Re: Stalling gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 12:54

Als je perse een bos wilt, moet je of andere eisen laten gaan of je budget verhogen.

Stal Schaerweijde in Zeist zit midden in het bos, de stal waar ik nu sta (molshoop) ook maar die gaat op termijn sluiten.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 12:55

Ongemotiveerd in een hoekje zitten gaat het probleem niet oplossen.

Je weet inmiddels dat de stal die voldoet aan jou eisen niet makkelijk te vinden is en als deze er al is staat hij waarschijnlijk vol. Als er op een dergelijke stal plaats was had je dat al gehoord.
Tijd voor plan B dus.

Ga bij jezelf na
* Kan ik ergens concessies doen? (prijzen, wat langer over de weg om bij bos te komen)
* kan ik een of twee dagen naar de omgeving toe om zelf te zoeken?
#### dit houdt dus in dat je iemand moet vragen om voor jouw paard te zorgen, wellicht kan Bokt daarbij wel helpen.
* kan ik kijken of ik ander vervoer kan krijgen zodat ik wat verder weg kan staan?

Bokt kan jouw problemen niet oplossen, wel kunnen we helpen, maar dat gaat niet als jij alles blijft afwijzen met kan niet. Wat jij wil kan nu niet. Maar wat zou wel kunnen?

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 13:25

Hoi TS, wat een vervelende situatie dat je niet lekker in je vel zit. Hopelijk voel je je na verhuizing weer wat beter en voel je je daar weer wat meer thuis.

Ik denk eerlijk gezegd dat daar ook nu je gevoel vandaan komt, niet dat bokkers je niet begrijpen en zgn vervelend reageren.
Zoals gezegd, hoop ik dat je een fijne plek vindt. Als dat een tijdelijke plek is voor een paar maandjes zonder bos, maar met uitzicht op een plekje mét (of iig de rust om daar naar te zoeken) zou ik dat echt overwegen. Ik denk dat dat ook wat stress wegneemt, dat je dat dan even los kan laten?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 09:51

Aangezien hier nu twee topics over lopen plaats ik hier een slotje. Tips kunnen in het andere topic worden gegeven.