Handelstal voor projectpaarden, bestaan deze vertrouwd?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:51

Silly1972 schreef:
Ik begrijp er geen snars meer van, heb je het nu over een ander topic ofzo?

Je zegt sorry, maar hebt het in die zelfde zin over domme opmerkingen.
Bepaald geen gemeemde sorry dus

Lang verhaal kort.

TS zou paard gaan kopen. Was allemaal wat vreemd verhaal. Geloof 10K paard. Moest ineens heel snel. Wel keuren, niet keuren. Nee toch niet ze vertrouwde er wel op. Tegen advies van ongeveer 99.9 procent van iedereen in.
Koop ging ineens niet door. TS sprak over rare mensen. En uiteindelijk voelde verkoper zich genoodzaakt haar kant te vertellen. Verhaal klopte iig niet. Waar waarheid ligt laten we in het midden, maar TS zei toen dat paard ziek en verwaarloosd was. En een zeer opmerkelijke post

Evamarie schreef:
Succes met je kapotte verwaarloosde paard. Ik ben blij dat ik dankzij internet mijn geld wat jouw moeder mij af probeerde te nemen vanwege jullie drugsproblemen +:)+

Hopelijk leren jullie ervan! En zijn nu ook de pensions waar hij gestaan heeft danzij mijn actie uiteindelijk eerlijk betaald!

En daarna had TS nieuw paard gekocht, maar niemand mag hem zien, lekker puh, want mensen reageren niet leuk.

:+ :+ :+
Laatst bijgewerkt door Elin_ op 03-02-22 23:03, in het totaal 2 keer bewerkt

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:52

Nou dan weer terug in topic.
Vanwaar jouw openingsvraag TS.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Handelstal voor projectpaarden, bestaan deze vertrouwd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 12:30

Aangezien de topicstarter een weekban heeft gekregen wordt het tijdelijk slotje omgezet naar een permanente slot.