Goede Hoefsmit Noord Holland gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rosje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 10:55

Talietjuh schreef:
Hoi Jet,

Ja die bedoel ik idd.
En idd komt Kelly nu straks voor de gebitten.

Over Erno ben ik zeker tevreden en toch is er wel verschil met Sjoerd v Kammen (de smid die ervoor gezorgd heeft dat Talita weer genezen is).

Erno ging gewoon netjes bekappen zonder uitleg. Sjoerd viel bijv op dat Kay zijn stand achter ook wat gecorrigeerd moest worden. En ook kon Sjoerd mij precies bij elk paard en been uitleggen waarom hij nou wat deed. Dat miste ik een beetje bij Erno en daar ik zelf geen ervaring heb schept dat ff minder vertrouwen. Sjoerd heeft Talita ook genezen dus ja daar kan geen smit tegenop natuurlijk, maar ik ga zeker niet weg bij Erno, dat staat ook nergens.

Het liefst heb ik Sjoerd maar die komt niet voor mij alleen naar Noord Holland.

Ik blijf dus gewoon bij Erno en nogmaals ik ben zeker tevreden. Wel heb ik dankzij jullie een nr achter de hand van een andere smit mocht Erno bijv. niet kunnen is dat wel zo prettig! Zeker om dan ook een kundig iemand te hebben. Gezien t verleden v mijn paard.

Kan Sjoerd je niet helpen aan de bekapper die de hoeven op dezelfde manier blijft bekappen?
Of misschien kun je zelf nog iets leren van Sjoerd, zodat je het tussendoor ook kunt bijhouden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:07

Cayenne schreef:
Leslie Ket heb ik nooit gezien maar bij de naam dacht ik altijd dat het om een vrouw ging :+

Ja had ik ook idd :D haha

@Rosje8

Sjoerd woont ergens bij Arnhem en kwam voor de Coronatijd nog wel in NH nu niet meer.

Heb nog gesmeekt om bezoekje, maar kon echt niet :o :D

Hij is super opmerkzaam, daar houdt ik van!

Zal Paul ook even googlen, dankje!