Ik plaats hier eventjes een tijdelijk slotje om het topic op te ruimen zodat deze weer aan de richtlijnen van ED voldoet.
En het topic weer open 
Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een heleboel berichten verwijderd vanwege een bericht wat niet uit eerste hand was.
Graag wil ik jullie even attenderen op de regels van ED:
Citaat:
Vaste regels voor reacties
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
- Positieve of negatieve kritiek moet gefundeerd zijn. Dus niet alleen melden dat iets wel of niet goed is, maar uitleggen waarom.
- Je ervaring moet neutraal geschreven zijn. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan. Dit geldt eveneens voor enkel zeer positieve berichten, neigend naar reclame.
- Reageren in een topic op ED is ook toegestaan als je zelf geen ervaring hebt met de dienst. Maar, alleen als je reactie inhoudelijk wat toevoegt en de topicstarter wat aan je reactie heeft.
- Reacties die hier niet aan voldoen kunnen verwijderd worden.
Zouden jullie wanneer je op ED reageert hier rekening mee willen houden?
Als laatste wil ik jullie vragen de (fijne!

) discussie over de normen en waarden van een handelaar voort te zetten in een los topic zodat dit topic over de ervaringen met stal Vaar blijft gaan.
Dankjewel!