Ervaringen met Medhorses

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

quarterH

Re: Ervaringen met Medhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:04

Ja tegen die tijd heb ik dat spul al niet meer nodig.
En bij staat dus in adres een fout )verkeerde woonplaats) dus dan wordt t helemaal niks

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 17:15

Dat had ik dus ook.. tegen de tijd dat het bezorgd werd, had ik het niet meer nodig... bloedirritant! Uiteindelijk hebben ze bij mij op mail gereageerd, waarin ik mijn telefoonnummer had aangegeven en gevraagd of ze mij wilden bellen, en dat hebben ze gedaan.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 10:38

Ok probeer ik dat eens

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 08:53

Naar aanleiding van een bericht op facebook die ik zag voorbijkomen over medhorses ben ik wat gaan verder zoeken. Nu zie ik dat er sinds 23/8/2019 een nieuwe bestuurder is voor medhorses. Staat onder naam van HjProjects BV nu.
https://drimble.nl/bedrijf/veenendaal/2 ... es-bv.html

Misschien helpt het jullie?

Financiële holding: HjProjects BV
https://drimble.nl/bedrijf/leersum/9026 ... ts-bv.html

Ruitersportveilingen staat ook op dit adres dus ik denk dat er wat aan de hand is met Medhorses.

Edit: Dochorse staat er ook bij dus ook hier kan er wat mee aan de hand zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 11:20

Hier niet extreem goede ervaringen met Medhorses, hadden ze een paar mini chaps op hun site, welke perfect voor mij waren dus besteld, plus een rijbroek. Week later nog niks gehoord dus ik besloot zelf maar even te bellen. Toen kreeg ik te horen dat het inderdaad vertraging had en dat ze een mail zouden sturen (jaja). Een week later kreeg ik eindelijk mijn pakketje, zonder de chaps! Deze waren uitverkocht. Nooit wat over gehoord tot ik het pakketje kreeg. Vond het een slechte zaak.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 12:42

Ik heb net een e-mail gehad... Wordt vandaag of morgen verstuurd, zou het zeker deze week hebben. Ben benieuwd.
Hoop alleen wel naar juiste adres, want heb 3 keer gemaild dat de woonplaats niet klopte....

Dochorse heeft perfecte service, bestel daar altijd en houden je altijd goed op de hoogte als iets toch niet leverbaar is. Geloof niet dat daar iets niet goed mee gaat.

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 13:11

Hier ook myoplast besteld en niks meer vernomen... Nog wel een mail gestuurd. Heb ondertussen bij de paardendrogist besteld. Die hadden nu ook korting. Maar ben benieuwd wanneer deze binnenkomt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 13:23

Dochorse is top in ieder geval. Medhorses heb ik vroeger weleens besteld en ging goed toen. Maar dus geen recente ervaring.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 13:46

Suzanne F. schreef:
Dochorse is top in ieder geval. Medhorses heb ik vroeger weleens besteld en ging goed toen. Maar dus geen recente ervaring.

Dochorse ook altijd goed mee geweest maar ik zie ze nu wel in die ene link staan samen met Medhorses.

Het nummer van die HjProjects werkt niet blijkbaar maar de naam staat er ook in van de persoon in kwestie die daar achter zit.
het zal toch wel rommelen bij Medhorses aangezien ze sinds vorige week een nieuwe bestuurder hebben.

Hopelijk komt het voor iedereen hier goed met zijn bestellingen.
Veel succes gewenst!

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:48

Ik weet dat Medhorses in juni een fabrieksuitverkoop had, ik (dacht) toen ook omdat ze er mee gingen stoppen. Alles ging weg voor 70% korting of meer. Was me nooit opgevallen dat ze de webshop hebben gehouden, heel apart.

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:09

quarterH schreef:
Ik heb net een e-mail gehad... Wordt vandaag of morgen verstuurd, zou het zeker deze week hebben. Ben benieuwd.
Hoop alleen wel naar juiste adres, want heb 3 keer gemaild dat de woonplaats niet klopte....

Dochorse heeft perfecte service, bestel daar altijd en houden je altijd goed op de hoogte als iets toch niet leverbaar is. Geloof niet dat daar iets niet goed mee gaat.

Heb jij inmiddels wat ontvangen?
Ik heb nog niks ontvangen en ook geen reactie meer op mijn mail gehad....

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:55

De persoon die ik geholpen heb heeft met mijn informatie wat kunnen doen en heeft de dag nadien meteen twee mails ontvangen van Medhorses.
mail kwam van info@medhorses.com (heb de printscreens ervan gekregen).

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 13:04

Nee niks ontvangen

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 11:20

Ik heb intussen mijn spullen afgelopen week ontvangen... Zo'n 3/4 weken na de bestelling en nog steeds oo het verkeerde adres waar ik 4 keer over heb gemaild om het te laten corrigeren.

Maar, ik heb mijn spullen gelukkig gekregen!

Communicatie vanuit bedrijf is nihil, bestel alleen als je het niet snel nodig hebt en van een beetje onzekerheid houd hahaha!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 11:37

Hahaha dat is wel een goeie tip :') Maar idd... communicatie hebben ze daar nog nooit van gehoord... :n

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 11:44

Meerdere keren wat besteld (laatste keer was vorig jaar denk ik).

1x kwam een deel van de bestelling een stuk later binnen. Dit moest nabesteld worden. Op mijn mail over wanneer het zou binnenkomen werd wel netjes gereageerd.

Verder goede ervaringen (heb nog nooit wat terug hoeven sturen wat ik me kan herinneren).

edit: mijn mailcontact met Medhorses was in februari 2017, nabestelling duurde erg lang, maar dit lieten ze wel netjes weten.

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 13:13

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:26

Ik heb gisteren weer gemaild en vandaag reactie dat het vandaag of morgen wordt verstuurd met de exuses voor de vertraging...
Ik ben benieuwd!

Of ze nog steeds op de strokstraat zitten durf ik niet te zeggen, dat adres staat wel in de mail.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:31

Nobel01 schreef:
Ook vorige maand Myoplast besteld.
Nog steeds niks binnen. Ook meerdere malen gebeld, maar het telefoonnummer doet het niet. Ook het 06-nummer is afgesloten.
Ik heb inmiddels 8 mails gestuurd en 0 komma 0 reactie gehad.
Ook via facebook een messenger gestuurd, daar wordt ook niet op gereageerd. Ook niet op de berichten op facebook.

Weet iemand of ze nog steeds op het adres zitten die op hun website staat?
Anders ben ik geneigd om het te gaan halen.

Ik ben er een maand of 3 terug nog geweest toen ze magazijnuitverkoop hadden, inderdaad op het adres op de website. Het is echt een magazijn, dus ik vermoed dat je niet veel mensen gaat aantreffen op locatie := Of er moet toevallig iemand aanwezig zijn.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 22:42

Ik heb begrepen dat ze inmiddels verhuisd zijn...
Denk dat je een beetje moet dreigen in je mails voor er iets gebeurd...
Ik kreeg toen op gegeven moment ook mail dat het vandaag of morgen verstuurd zou worden en dan uiterlijk vrijdag bij me zou zijn... Werd uiteindelijk nog een week later...

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 16:51

Ze hadden er zeker niet bij gezet welke vrijdag het zou worden. _O- (sorry)

Het blijft dus slecht en vooral de communicatie...

Hopelijk gaan mensen eerst googlen voordat ze wat bestellen,dat bespaart een hoop teleurstellingen.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 20:48

Jawel, er stond dat ik hem dan DEZE week zeker zou hebben haha!

itsipitsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 21:01

Ik heb de Myoplast uiteindelijk na een mail gekregen. Een week na de bestelling heb ik de mail gestuurd dat ze dezelfde week mijn bestelling moesten versturen of anders mijn geld retour. Ik kreeg bericht terug met excuses en vlak daarna kwam dan toch mijn pakket.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 23:27

Volgens mij gaan zij echt pas iets doen als je mailt... Als je geluk hebt

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 14:34

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt