Ik ben ook over gegaan op kramer (super fijne webshop en word er altijd goed geholpen met snelle levering) met af en toe ej als ik direct iets nodig heb.
GMekkes
Geplaatst: 27-02-15 16:08
Ik heb 1x bij Kramer besteld en ben 2x in de winkel geweest, zeer tevreden! EJ kom ik minstens eens per maand, zo fijn dat daar altijd wel 1 of andere kortingsactie is
Ik heb bij Divoza de 1e keer en slechte ervaring, maar sinds ik er vaker kom en de filiaal manager en meerdere werknemers stalgenoten is ben ik helemaal positief. Voor 7u besteld is volgende dag thuis en anders binnen 3 dagen. Alleen is het een ramp op koopavonden.
Ik ben bij meerder filialen geweest, maar vindt ze overal erg onvriendelijk. Een paar keer een hele poos in een winkel lopen zoeken en niemand die komt vragen of ze je kunnen helpen en als je iets vraagt word je scheef aangekeken. Het lijkt soms net of ze alleen de mensen willen helpen die veel geld hebben en ja dan ben ik maar een gewone boerenmeid..
Ik vond het vooral een vreemd gegeven ook dat ik niemand herkenbaar als medewerker zag. Ook niet achter de kassa. Allemaal normale kleding. Geen idee of het casual saturday was maar het lijkt me een stuk duidelijker als je iets uniforms draagt. Dit was in Zoetermeer. Is voor mij al ver, maar wel de dichtbijzijnde.
Altijd als ik in Zoetermeer kom hebben ze een vest aan met het logo achterop!
Femzjje
Geplaatst: 01-03-15 10:05
Ik heb alleen maar goede ervaringen met de Divoza. Hier ook geen Divoza in de buurt, maar bestel vaak via de webshop. Voor een zadel ben ik toen (met paard) naar Leek gereden en daar echt heel fijn en deskundig geholpen. Verder kom ik wel eens bij de Divoza in Staphorst, maar ook daar altijd vriendelijk personeel. Ik kom er heel graag!
sylvia18280
Geplaatst: 02-03-15 12:40
Heb zelf geen ervaring met het zadelpassen maar mensen op stal wel. Na vele zadels gepast te hebben was deze goed volgens divoza. Na tijdje laten opvullen en veranderen maar Paard was niet blij en heel gespannen rug. toch andere zadelpasser er bij en wat bleek zat ruimte tussen het zadel en de rug het zadel veroorzaakte pijn punten op de rug. je krijgt geen geld terug en ze helpen je niet verder met dit probleem dus voor ons geen zadelpasservice van divoza meer.
Wou net een bestelling doen met nog een waarde cheque te goed. Via internet zei die dat die al gebruikt was. Dus er heen gebeld. Werd netjes geholpen en de bestelling met waarde cheque afgehandeld. Tot nu toe alleen maar goede ervaring met divoza.
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met Divoza. Ga wel altijd naar de winkel in Heteren. Vind het personeel daar altijd erg behulpzaam en mijn klachten zijn altijd ook goed opgelost.
ik heb niet heel veel ervaring met Divoza. Maar er is iniedergeval nog nooit iets mis gegaan met bestellen. Als ik naar de winkel ga is het wel in Heteren. Maar ik vind het personeel niet heel erg behulpzaam hier. Wel met achter kijken of ze er nog iets hebben liggen zegmaar, maar wat je in een kleine ruitersportzaak hebt, dat ze je helpen met uitkiezen van bijv nieuw wedstrijdjasje, had ik daar niet. Waardoor ik toch de keuze maak voor een kleinere winkel.
Geen slechte ervaringen met de Divoza, zowel Leek, Enschede als Heteren Maar ja het zijn toch wel het type megastore waardoor ik een goede service niet direct verwacht. Voor top service ga ik liever naar de kleinere ondernemers die wel de tijd voor je nemen De EJ in Groningen is ook niet het type winkel waar ik graag kom, dan vind de Divoza Leek wel fijner.
Ik heb vrijwel alleen positieve ervaringen met divoza
Ik kom vaak bij divoza, woon er vlakbij. Heb meestal geen problemen met de service. Voor de winter hadden we onze winterdekens via hun laten wassen, helaas waren 2 van de 5 dekens verdwenen. Wasserette beloofde divoza steeds dat ze erbij zaten, was dus steeds niet zo. Uiteindelijk van Divoza nieuwe dekens gekregen. Precies dezelfde als die kwijt waren geraakt, zat een dure Rhino outdoordeken tussen dus we waren er heel erg blij mee.
Online bestellingen haal ik altijd op in de winkel en ruilen gaat altijd heel soepel.
Nu ben ik niet een persoon die graag hulp wil van medewerkers maar kijk ik liever zelf rond en zoek ik het zelf uit. Als ik iets wil weten dan vraag ik het wel
Mijn deken was ook verdwenen met de wasservice gelukkig ook keurig vervangen, dus dat was netjes.
Angelina1111
Geplaatst: 08-03-15 23:57
Hier een goede ervaring met Divoza, alles wat ik heb besteld is keurig op tijd aangekomen. 1x niet maar daar heb ik netjes een mailtje van gehad dat het wat later kwam. Ook hebben ze mij tot nu toe altijd goed geholpen met problemen/vragen.
Marie111
Geplaatst: 09-03-15 00:01
Gydja schreef:
antje_vip schreef:
De EJ in Groningen vind ik dan weer een stelletje losers
Ik ga meestal naar Zwolle. 1x in Groningen geweest. Geen problemen gehad op zich. Zwolle vind ik wel fijner in vergelijking met Groningen.
Pffff wat gebeurt dat vaak dat ze dekens 'kwijt raken' zeg en tegen mij maar zeggen dat het noooooooit gebeurt...nou mooi wel dus lees ik al ben dus zeker niet de enige Hoor zowiezo laatste tijd veel slechte verhalen over die wasservice van hun evenals hun eigen service dus wat dat betreft passen ze goed bij elkaar... Ook slecht geholpen met een klacht in de winkel dus echt geen divoza meer voor ons
Ik ben juist heel tevreden over de Divoza in Leek! 1,5 jaar geleden een zadel bij hun gekocht. Zadel lag top op mijn paard maar zakte iedere keer naar rechts. De zadelmakers hebben hem eerst helemaal voorzien van een nieuwe vulling, hielp niets. Toen helemaal uit elkaar gehaald en gecontroleerd. Konden ze ook niets vinden. Dit allemaal kosteloos en ze hebben echt geprobeerd het probleem te vinden. Uiteindelijk gevonden door een andere zadelmaker die het zadel nakeek terwijl ik erop zat en hierdoor de fout in het zadel heeft kunnen vinden. Het was een bijna onzichtbare fout en het heeft haar 2u gekost voor ze het probleem vond. Volgende dag naar divoza laten zien waar het probleem zat en hup zonder enige problemen of verwijten kreeg ik een splinternieuw zadel mee. Kreeg dus alles netjes vergoed terwijl zij het uit gingen zoeken met de leverancier. Heel netjes. Ook online bestellen zonder problemen en ik vind alle dames en heren in de winkel juist erg vriendelijk en behulpzaam.
Hier al jaren een tevreden klant, tot vorig jaar koningsdag. Toen was ik daar met een actie naartoe gegaan. Ik wilde het br Eston hoofdstel, zwart met wit onderlegd, in de maat full. Was niet op voorraad maar er kon probleemloos voor me besteld worden (en werd kosteloos thuisbezorgd, mij hoor je niet klagen) tot dat ik op de bon keek, verkeerde hoofdstel aangeslagen, ik terug (was nog niet zover weg) ja nee komt in orde, we passen het aan.
3 dagen later krijg ik het br eston hoofdstel thuis, in de kleur zwart met zwart onderlegd. Ik gebelt van ja hallo, hoevaak moet het fout gaan... mocht het kosteloos terugsturen naar hun antwoordnr. (Wel even gepast voor de maat.) en toen duurde het superlang voordat ik de witte kreeg. Echt bizar. Terwijl als ik in de webshop bestel ik nooit problemen heb gehad. heb een x eerder een rijbroek op deze manier besteld, ook geen problemen mee gehad. Maarja t zal wel druk geweest zijn toen...
Ik vind het assortiment soms wel gaaf, en ik moet een nieuwe rijbroek hebben eigenlijk maar na vorig jaar na een half jaar nog niks ontvangen te hebben heb ik de bestelling geannuleerd. Dus ik ben nu erg huiverig om weer te bestellen. Ondanks dat leuke mailtje dat ik blijkbaar 1 van de 1000 geselecteerden ben voor een korting op een artikel naar keuze. Toen ik in de winkel mijn Kendalls ging kopen kreeg ik ze geheel volgens afspraak binnen 3 dagen thuis, dus het kan wel. Maar als ik zèlf ga bestelen....
Ik had nooit verwacht dat er zoveel mensen een slechte ervaring zouden hebben met deze winkel. Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel positieve ervaringen hebben. Als je de 4 pagina's goed doorleest kun je wel duidelijk zien welke dingen je beter wel en welke dingen je beter niet bij hun kan bestellen.
Let wel op bij Divoza: bij kopen in de webshop en vervolgens retourneren zijn ze wettelijk verplicht om de verzendkosten van de bestelling ook terug te storten. Dit weigeren ze pertinent al is dit een wettelijke verplichting. Hebben anderen hier ook ervaring mee?
Vala
Geplaatst: 18-03-15 14:34
Hier ook weinig goede ervaringen met Divoza. Meerdere malen verkeerde maten opgestuurd gekregen.
Mareintje
Geplaatst: 18-03-15 14:36
Ik moet zeggen dat ik wél heel positieve ervaringen heb met Divoza. Zat met een bontje dat ik al 3 maanden in huis had, maar toch niet bleek te passen (dom!! I know...), maar ik mocht hem toch terug sturen en kreeg direct mijn geld terug. Super keurig!!
Een poos terug heb ik jodphurs gekocht bij de divoza. Ik was er nog nooit eerder geweest, dus kan niets vertellen over goede ervaringen. In eerste instantie wel heel goed geholpen. Na een kleine week was de naad van het elastiek al helemaal kapot. Jodphurs wilden ze in eerste instantie niet terugnemen, en ik werd behandeld alsof ik een halve debiel ben. Uiteindelijk na veel heisa geschopt te hebben, hebben ze ze terug genomen. Ik kon helaas geen nieuwe krijgen, want ze konden niet meer geleverd worden. Dat vond ik wel jammer, maar dat is natuurlijk niet echt hun schuld.