Slow feeder scheef geleverd bij barefeet, ervaringen gezocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:26

Moderatoropmerking:
Dit topic is verplaatst van VS naar ED omdat het op ED hoort. Dit betekent wel dat het vanaf nu aan de regels van ED moeten voldoen.

wankaadelaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 12:19

was verget te reageren.
ik heb inderdaad een scheef stuk net toegesuurd gekregen. hoe ik trok of deed recht werd hij niet.
daarna heb ik metteen het bedrijf gemaild wat ik moest doen.
ik kreeg twee mailtjes binnen.

1. een man zei mij stuur maar terug
2. een vrouw mailde mij dat ik het dicht moest maken aan de zijkanten en het vanzelf goed zou komen.

dit heb ik gedaan, maar het is allemaal niet gelukt.

mensen bij mij op stal wilde het ook kopen maar wilde van mij weten hoe mijn ervaring was, daarom heb ik het hier op de site gezet, niet om dit bedrijf te pesten, maar omdat misschien meer mensen problemen kunnen krijgen met dit stuk net. misschien had ik ook wel pech.

heb dit nog nooit meegemaakt moet ik zeggen.

ben nu 39,- euro kwijt en nog geen slowfeeder rijker.

ga het nu kant en klaar bestellen bij een ander bedrijf.

genja

Re: Slow feeder scheef geleverd bij barefeet, ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 12:28

Maar heb je uiteindelijk het net zoals aangeboden nog terug gestuurd? Je kan hier nu wel weer beginnen met je verhaal maar de verkoopster heeft je wat ik gelezen heb oplossingen geboden waar jij zo te lezen niets mee gedaan hebt. En zelf gaan knippen in iets als het niet goed zo zijn dan kan jezelf ook wel bedenken dat je het niet meer terug kan sturen.
Dus kijk ook naar je eigen handelen in deze zaak.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:00

Ho-ho Wanka, nu vertel je niet de waarheid, dat is heel erg jammer!

Ik heb om je te ontzien niet meer hier in het topic gereageerd, maar nu je het zelf oprakelt en de waarheid verdraaid, zal ik dan toch de rest van mijn verhaal doen.

Allereerst ben ik de enige die met je gemaild heeft...dus niks man of vrouw :P

Gewoon vanaf zelfde mailadres met zelfde onderschrift, dus geen idee hoe je er bij komt dat je door verschillende mensen te woord bent gestaan :?

Ik ben heel wat tijd bezig geweest met het beantwoorden van je mails, om uit te leggen dat je het net gewoon even recht moest trekken, en dan zou kunnen zien (maar ook gewoon meten...) dat het toch echt recht was. Een broek die je verfrommeld uit de wasmand haalt is toch ook niet scheef :P Maar je moet hem dan wel even recht leggen om dat te kunnen zien :)

Afijn....heeft verder ook geen zin om dat weer op te rakelen.

Uiteindelijk heb je na mijn voorstel (dat hier in het topic te lezen is) toch het net teruggestuurd.
Ik heb het zo ontvangen:

Afbeelding

Hier zie je al dat het op een hele aparte manier dichtgeknoopt is: niet gewoon de vierkantjes recht tegenover elkaar opgevouwen en met de rechte randen aan elkaar gemaakt, maar het geheel helemaal strak getrokken zodat er geen vierkantjes zichtbaar zijn, en de puntjes aan elkaar gemaakt. Echt heel apart :)

Ik moest vervolgens eerst een half uur tobben om het net weer los gepeuterd te krijgen en de zijkanten open te maken....

Vervolgens moest ik even heel goed kijken wat je er nu mee gedaan hebt, en ik heb de kamer wat verbouwd zodat ik voldoende vloeroppervlak had om het net netjes recht te leggen zodat ik kon zien wat er nu eigenlijk mee gebeurd was.

En dan zie je dus dit: een net dat origineel zoals besteld keurig 2x2 meter is geweest, maar waar 2 enorme hoeken vanaf geknipt zijn :oo

Afbeelding

Voor de volledigheid heb ik ook nog even de 2 afgeknipte stukken er tegenaan gelegd:

Afbeelding

En vervolgens heb ik je dus een mailtje gestuurd met deze foto's erbij, en de uitleg dat er dus inderdaad gewoonweg is gebeurd wat ik al vermoedde: dat je simpelweg het net zelf verknipt hebt Y;(

En dat ik dit dus ook niet terug kon nemen zo (hier kan ik ook niks meer mee...) en ik heb het op mijn kosten naar je teruggestuurd zodat je het toch nog kan gebruiken als je dat zou willen.

Dus je hebt absoluut GEEN scheef net geleverd gekregen. Je had alleen even de moeite moeten nemen om het recht te trekken. Net als iedereen :)

Ik heb mijn stinkende best voor je gedaan en er heel veel tijd in gestopt om dit aan je uit te leggen voordat je begon met knippen.

Heb mijn best gedaan om je zo goed mogelijk te helpen.

Vind het oprecht vervelend voor je dat je nu een verknipt net hebt, maar het is niet anders... als je wat minder eigenwijs was geweest dan had er niets aan de hand geweest en had je net als alle anderen gewoon een fijn net er aan gehad :)

Vrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:03

Pmarena ik zou als ik jouw was gewoon niet meer reageren. Je bent heel coulant geweest met een oplossing en als ze die niet wilt aannemen is het aan haar eigen. Nu krijg je een welles-nietes en dat schiet toch niet op.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:11

Ik zie alleen maar een welles-welles optie hier!

Jeetje....wat een gelieg en bedrieg!
En dan uiteraard niet door pmarena :n

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:13

Het lijkt me een heldere uitleg pmarena. En het net lijkt me eventueel zelfs nog terug bruikbaar te maken als ze zou willen (een hoop knoopwerk en niet zo'n fraai resultaat. Maar het zijn wel rechte lijnen, dus op zich te doen), maar zo is het inderdaad niet verkoopbaar meer voor jou.

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:15

Ik hoop dat je stalgenootjes dan dit topic ook lezen.

Volgens mij vrij duidelijk en helder, dat je wel gewoon een recht net geleverd hebt gekregen, maar hier zelf in bent gaan knippen.

pmarena, ik zou niet meer reageren. Jij bent duidelijk geweest en heel schappelijk naar de ts toe. Jij kan hier verder niks meer aan veranderen.

Vrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:17

Shirley schreef:
Ik zie alleen maar een welles-welles optie hier!

Jeetje....wat een gelieg en bedrieg!
En dan uiteraard niet door pmarena :n

Idd misschien is het de enigste optie. Maar Pmarena heb al heel vaak netjes reageert en met oplossingen gekomen. Als die dab niet aangenomen worden zou ik zeggen hou je eigen eer en laat haar t uitzoeken. Mensen die dit lezen van buitenaf zullen Pmarena echt geen slechte naam bezorgen. Eerder kunnen ze zien dat Pmarena heel netjes heeft gehandeld :j

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:17

Nou... De foto's lijken me overduidelijk, daar valt niet meer over te twisten lijkt me. Ik kan me voorstellen dat pmarena zie hier nu toch plaatst nu TS het topic weer tot leven brengt.
Lijkt me dat je nu verder niets meer hoeft te zeggen Pmarena.

T.S.: een sorry lijkt me meer dan op zijn plaats!!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:19

Lijkt me heel duidelijk pmarena, dit heeft echt niet aan jullie netten gelegen.
Ik had om eerlijk te zijn verwacht dat er een klein hoekje afgeknipt zou zijn, maar dit is gewoon het halve net.

TS, sorry maar ik vind het echt je eigen fout, en absoluut niet netjes dat je iemand zo zwart wilt maken.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:26

In dit geval snap ik volledig waarom pmarena nog reageert en de foto's plaatst. TS is nu bewust een bedrijf/iemand zwart aan het maken, terwijl zij zelf degene is die fout is. Ongelofelijk dit, doelbewust je eigen fouten bij een ander neerleggen..

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:31

Alles vanaf het begin gevolgd en tsja... na het zien van de foto's van het net.... daar is even grof in gehakt door TS, en ik begrijp dat pmarena zo'n beschadigd net niet meer aan een derde kan verkopen. De foto's tonen overduidelijk aan dat het uitgespreide net met de afgeknipte stukken er tegenaan toch wel degelijk een vierkant vormen. TS heeft het dus zelf beschadigd, en pmarena heeft niets verkeerds geleverd of daarna gedaan. Pmarena treft m.i. geen enkele blaam en is tot het uiterste zeer schappelijk en redelijk gebleven.
TS neem je verlies, fouten maakt iedereen, je hebt het net gewoon niet "begrepen"en ipv pamarena te mailen hierover het eerst zelf verknipt. Een excuus naar pmarena zou dan ook op z'n plaats zijn, in plaats op haar en haar site af te lopen geven.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:37

terpentijn schreef:
Alles vanaf het begin gevolgd en tsja... na het zien van de foto's van het net.... daar is even grof in gehakt door TS, en ik begrijp dat pmarena zo'n beschadigd net niet meer aan een derde kan verkopen. De foto's tonen overduidelijk aan dat het uitgespreide net met de afgeknipte stukken er tegenaan toch wel degelijk een vierkant vormen. TS heeft het dus zelf beschadigd, en pmarena heeft niets verkeerds geleverd of daarna gedaan. Pmarena treft m.i. geen enkele blaam en is tot het uiterste zeer schappelijk en redelijk gebleven.
TS neem je verlies, fouten maakt iedereen, je hebt het net gewoon niet "begrepen"en ipv pamarena te mailen hierover het eerst zelf verknipt. Een excuus naar pmarena zou dan ook op z'n plaats zijn, in plaats op haar en haar site af te lopen geven.

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen :')

Rijdende rechter referentie

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:40

_-:(

De hamer!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:43

Ik dacht toen de ts schreef dat ze de puntjes had afgeknipt iets heeeel anders..... dit is echt te erg voor woorden....

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:48

TS ik zou me schamen .
Je wil alsnog verhaal halen maar je slaat de plank volledig mis.
Foei.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:59

Inderdaad :n

Zou ook niet weten wat ik in pmarena's geval had gedaan bij het zien van dit: heel hard lachen of heel hard huilen...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 15:09

Ik dacht bij puntjes ook echt de puntjes, zeg maar, een paar vierkante centimeter... is het halve net aan gort! TS, ik snap werkelijk niet waarom je dacht dat het een goed idee was om zo in je net te gaan knippen, en dan nog verbaasd zijn dat je je geld niet terugkrijgt >;)

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 15:10

Inderdaad een excuus naar pmarena is eigenlijk het enigste wat terecht is. Neem gewoon je verlies jij hebt het net zelf verkloot en kan nu niet iemand zelf zwart gaan maken.
Denk dat als je nog een keer een beschuldiging post een moderator wel actie mag ondernemen ik ga dan wel temmen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 15:10

Shirley schreef:
Inderdaad :n

Zou ook niet weten wat ik in pmarena's geval had gedaan bij het zien van dit: heel hard lachen of heel hard huilen...

Het was vooral: zie je wel, nu weet ik zeker dat er gewoon aan de hand is wat ik dacht :j
Was ik wel blij om om dat toch even gezien te hebben, ook al kon het eigenlijk niet anders :(:)

De "puntjes" zijn inderdaad ook wel heel erg groot uitgevallen :oo

Maar wel balen natuurlijk voor TS...ik vond het ook vervelend om te moeten mailen dat ik er zo ook niks meer mee kon en het dus niet terug ging nemen Y;(

Hopelijk kan ze er toch nog wat mee, als ze het weer aan elkaar maakt dan kan er best nog aardig wat hooi in :j

Moet zeggen dat het super stevig aan elkaar was geknoopt, dat had ze echt enorm degelijk gedaan, ik moest elk knoopje apart losknippen :P

Nogmaals, in eerste instantie na het ontvangen van het net en maken van de foto's had ik eigenlijk wel iedereen in het topic willen laten zien wat er nu uiteindelijk aan de hand was, heb via PB ook een paar keer die vraag gekregen omdat er toch best wel mensen nieuwsgierig waren :P

Maar ik heb dat niet gedaan omdat ik het best wel lüllig vond voor TS.... maargoed als ze er zelf over door gaat en vol blijft houden dat het net scheef was...vandaar de update.

Goed, ik laat het topic verder voor wat het is tenzij TS nog iets plaatst dat niet klopt ofzo want dan helder ik het wel op :j Wil niet dat er onzin verkondigd wordt, dat kan iedereen ook wel begrijpen hoop ik :)

Hopelijk is het nu klaar allemaal en kunnen we het verder laten rusten :j

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 15:16

Ik weet niet of ik dit nu grappig of zielig moet vinden. Heel apart dat iemand zo overtuigd kan blijven van haar eigen gelijk :=

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 15:17

Jeetje wat een actie van TS! Ik begrijp ergens natuurlijk wel dat ze teleurgesteld is, €39 is niet niks. Maar dan moet ze gewoon lekker teleurgesteld zijn in zichzelf, ze is zelf tenslotte in een goed product gaan knippen.

Je hebt het erg netjes afgehandeld Pmarena en ik zou het hier gewoon lekker bij laten.
Het gaat je veel te veel energie kosten om de waarheid bij TS aan het verstand te peuteren, Ik krijg namelijk niet echt de indruk van een bijster hoog niveau.
Als 'de waarheid' na zoveel mailtjes en zoveel duidelijke uitleg nog niet begrepen wordt door TS kun je er vanaf nu wel van uit gaan dat het begrip niet gaat komen.
Deels door teleurgesteld zijn (ze heeft tenslotte zelf €39 verknipt) en deels door niet het verlies te willen nemen op een medium als bokt, ze gaat tenslotte toch even met de billen bloot net.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 15:19

_O- TS je bent wel erg crea bea bezig geweest, hoe kun je nu zo stom zijn om in een net te gaan knippen :=
Maar als ik dan zie hoe je het verbouwd heb snap ik wel dat je echt geen kaas gegeten hebt van netten en netten maken.
Vraag me af hoe je op het idee gekomen bent om zelf iets te maken terwijl je niet handig bent.

pmarena meer dan netjes af proberen te handelen +:)+

Verbaas me er over dat TS na zoveel tijd en nette reacties van pmarena nog het lef heeft om alsnog met zo'n negatieve reatie te komen.
Enige wijsheid die er in staat is dat ze nu een kant en klaar net koopt :D
Lijkt me in haar geval zeeeeeeeer verstandig en ik wens de verkoper van dat net veel sterkte met deze klant :(:)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 15:23

"Ik zei nog tegen die oelewapper: het ken NET"