Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shirley schreef:Ik zie alleen maar een welles-welles optie hier!
Jeetje....wat een gelieg en bedrieg!
En dan uiteraard niet door pmarena
terpentijn schreef:Alles vanaf het begin gevolgd en tsja... na het zien van de foto's van het net.... daar is even grof in gehakt door TS, en ik begrijp dat pmarena zo'n beschadigd net niet meer aan een derde kan verkopen. De foto's tonen overduidelijk aan dat het uitgespreide net met de afgeknipte stukken er tegenaan toch wel degelijk een vierkant vormen. TS heeft het dus zelf beschadigd, en pmarena heeft niets verkeerds geleverd of daarna gedaan. Pmarena treft m.i. geen enkele blaam en is tot het uiterste zeer schappelijk en redelijk gebleven.
TS neem je verlies, fouten maakt iedereen, je hebt het net gewoon niet "begrepen"en ipv pamarena te mailen hierover het eerst zelf verknipt. Een excuus naar pmarena zou dan ook op z'n plaats zijn, in plaats op haar en haar site af te lopen geven.
Shirley schreef:Inderdaad
Zou ook niet weten wat ik in pmarena's geval had gedaan bij het zien van dit: heel hard lachen of heel hard huilen...