Bij ooteman zie ik regelmatig leuke dingen, maar heb er nog nooit iets besteld.
Jildau
Geplaatst: 18-06-14 11:26
friesam schreef:
Ik wacht heel hard op een kortingsactie van Divoza want ik wil een Shamshield cap
Heeeel veel kortingen door de brievenbus gekregen gisteren!
pmarena
Geplaatst: 18-06-14 11:49
Ooteman is ook leuk inderdaad, ook wel wat afwijkend assortiment
En Het Gareel ook, Krämer Pferdesport en Loesdau in Duitsland... www.Hue-Hott.de is ook erg leuk en bijzonder
Laatst bijgewerkt door pmarena op 18-06-14 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt
IrishDraught
Geplaatst: 18-06-14 11:49
Jildau schreef:
friesam schreef:
Ik wacht heel hard op een kortingsactie van Divoza want ik wil een Shamshield cap
Ik niet
nieniet
Geplaatst: 18-06-14 11:50
Epplejeck!! En faunaland!
_Nicky
Geplaatst: 18-06-14 11:58
Als ik zelf iets samen wil stellen (hoofdstel/laarzen bijv.) dan ga ik naar Drunens Ruiterhuis of naar Van Rijs. Die hebben wat duurdere merken en kwaliteitsspullen. Dekjes/dekens etc. bestel ik vaak bij Ooteman, Divoza, EJ of via de Duitse Ebay bij Klawunde.
Agradi vind ik misleidend met prijzen. De adviesprijs ligt daar soms tientallen euro's hoger dan bij andere winkels. Dan gooien ze er korting overheen, zodat het lijkt alsof je het goedkoop hebt maar het is uiteindelijk even duur of soms nog duurder dan bij een andere winkel. Daarom zal ik daar nooit iets bestellen.
AVS-shop, Emmers en als ik eens in Nederland ben, vind ik Divoza en Epplejeck wel leuke winkels Daar koop ik regelmatig wel eens wat online
Anoniem
Geplaatst: 18-06-14 14:22
Meestal een klein winkeltje in de buurt vanwege de service; het vermaken van spullen, goed advies en nette prijzen. Ook vanwege de afstand, deze zit op 10km, de volgende dichtstbijzijnde is een half uur rijden. Dekjes en aanbiedingen koop ik online bij meestal EJ en divoza. Iig nooit meer bij Agradi, na slechte service en de vele spam in mijn mailbox waarvoor ik me niet af kan melden
Drunens Ruiterhuis vanwege top service, kwaliteitsspullen en eerlijk advies. Je krijgt nooit iets opgedrongen en ze doen normaal tegen mijn kind, die krijgt zelfs ranja zodat jij ff op je gemak kunt shoppen.
Agradi en Divoza ook wel, na een grondige prijscheck
leefie
Geplaatst: 18-06-14 17:06
Om heen te gaan ga ik graag naar Epplejeck of Vroegop. Vroegop omdat het lekker dichtbij is en ze ook wel leuke spulletjes hebben en Epplejeck door hun grote assortiment.
Als webshop bestel ik graag op Yorkruitersport. Alles is spotgoedkoop en goede kwaliteit, snelle levering en netjes verzonden.
Ik hou het meeste van de lokale ruitersportzaken. Omdat ik het personeel ken en daar ook mensen werken waarvan ik weet dat ze verstand hebben van paarden. Het is er gezelliger en ze kunnen je heel goed helpen. En dan heb ik een paar favorieten: Houben in Roggel, Ingrid van Berlo in Someren, Ostrik in Horst, Ruitershop Boxmeer.
lieneke2012
Geplaatst: 19-06-14 08:27
Ik ga eigenlijk altijd naar sta-rho, het is een kleine winkel, maar hebben een groot assortiment, en je wordt goed geholpen. Als ik echt niet kan slagen ga ik pas online zoeken. Ze hebben geen webshop, maar dat maakt voor mij niet uit, omdat ik vlakbij woon.
Divoza is toch wel mijn favoriete winkel. Fijne winkel en lekker overzichtelijk en je wordt er ook vriendelijk geholpen en verder doen ze nooit moeilijk met ruilen. Hebben verder ook en groot assortiment aan spullen. Groot voordeel is ook dat de winkel vlakbij is. Ik bestel ook weleens via de webshop en ga het dan ophalen in de winkel.
IrishDraught
Geplaatst: 19-06-14 13:31
Jildau schreef:
friesam schreef:
Cap besteld vor 226 euro ipv 295 (Nederlander die ik ben)
Jetohorse zeer vriendelijke eigenaresse, leuke kwaliteitsspullen in verhouding met de prijzen! En het is ook in de buurt
Fortitude
Geplaatst: 19-06-14 16:09
Agradi en Huppa ruitersport. Ik bestel graag online ^^ Als ik naar een winkel ga dan óf Divoza of Theo Kevenaar, die zitten het meest in de buurt en hebben een ruim assortiment.