Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_SantOs_ schreef:Door wie werd je geholpen Apple?
Ik heb 12 juni gebeld voor afspraak zadelcontrole. 19 juni konden ze al komen. Kon de volgende ochtend zadel ophalen en paard loopt weer super.
Vrijdag mn laarzen weg gebracht om elastiek in te laten zetten. Beb benieuwd hoe ze er uit zien als ik ze ga halen.
Jammer genoeg ligt mijn eigen zadel nu niet goed en ik twijfel of het nog goed gaat komen....
Was wel een tweedehands overigens. Chesss schreef:Mijn paard is scheef, is aan het opbouwen na behandeling en zadel zakt nu elke keer naar links. Blijkbaar kan hij het niet oplossen, als antwoord krijg je dan denk dat er meer aan de hand is met je paard.
Tessebes schreef:Chesss schreef:Mijn paard is scheef, is aan het opbouwen na behandeling en zadel zakt nu elke keer naar links. Blijkbaar kan hij het niet oplossen, als antwoord krijg je dan denk dat er meer aan de hand is met je paard.
Wellicht niet de reactie die je verwacht, maar ben blij om te horen dat ie het niet corrigeert met scheef opvullen. Waarschijnlijk moet je tijdens je opbouw veel rechtuit rijden, je kunt dan niet rechtrichten, dus paard loopt scheef, dus zadel zakt scheef.
Dit wil niet zeggen dat ik Van Rijs aanbeveel, zéker niet!
Chesss schreef:phoe.... hier helaas ook geen positieve berichten aangaande zadels bij van Rijs. Ik loop met mijn paard onder behandeling bij de DAP en die werken samen met van Rijs, heb in eerdere aanleg hele negatieve ervaringen met Allard en nu bij Jan ook geen positieve. Mijn paard is scheef, is aan het opbouwen na behandeling en zadel zakt nu elke keer naar links. Blijkbaar kan hij het niet oplossen, als antwoord krijg je dan denk dat er meer aan de hand is met je paard. Nu naarstig op zoek naar een nieuwe goede zadelmaker, maar dat is ook wel een probleem als iemand nog tips heeft.........