Amado schreef:Super! Heb ze al als dierenarts, maar hoorde wat mindere verhalen als tandarts. Maar dan kan ik de afspraak met een gerust hart door laten gaan!
Door de jaren heen veeartsen, gebits behandelaars en de zogenaamde hele gode paarden tandartsen erbij gehad.
Ik lees hele goede verhalen over mensen die de hemel in geprezen worden, waar ik je wel een bericht wil sturen wat ze allemaal ook fout kunnen doen.
Het probleem van gebits verzorging is dat er onwijs veel meningen zijn. Ik heb mensen die de opleiding in Amerika hebben gedaan ook veel onzin horen uitkramen bijv. En ze durven onderling ook elkaar allemaal flink af te kraken. De handvijlers, de elektrische vijlers, de veearts, de gebitsverzorger en andersom..........Niemand gunt een ander wat en een ander heeft bijna altijd prutswerk gelevert. Ik heb zo vaak gehad dat ik iemand liet komen doe het vorige werk afkraakte. En daarop een ander die zijn werk weer afkraakte, dus wanneer is het goed??
Maar als je een verhaal goed verkoopt, trappen klanten daarin. Je kan niet dagelijks het gebit van je paard zelf goed bekijken, geheel van binnen, dus je moet vertrouwen hebben en hopen dat het goedkomt.