En ja ik heb het meegemaakt hoor. Het leven gaat gewoon door. Helemaal als je klanten op je zitten te wachten.
Foei, vind dit echt een hele kwalijke zaak!.... Ik zal alleen door bovenstaande opmerking niet bij jou wat bestellen.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
cp112 schreef:Nee dit heeft niks met elkaar te maken. Je prive en bedrijfsleven moet je van elkaar scheiden. Zo met je klanten omgaan kan gewoon niet! En nee, ik had nooit hetzelfde gedaan!. Op zijn minst iedereen een persoonlijke mail gestuurd met uitleg maar niet op deze manier en al helemaal niet na een opmerking (terrecht in mijn ogen) zeggen nou dan krijg je niks, lekker puh....
En ja ik heb het meegemaakt hoor. Het leven gaat gewoon door. Helemaal als je klanten op je zitten te wachten.
Foei, vind dit echt een hele kwalijke zaak!.... Ik zal alleen door bovenstaande opmerking niet bij jou wat bestellen.
_URIA_ schreef:NathalietjeB schreef:nomarjet ze zou vrijdag de dekens binnen krijgen ofzo maar ik heb ook nog helemaal niks qua bericht gehad van wanneer hij binnen komt![]()
vind dit echt slecht ondanks dat ze in verhuizing zit zonder internet dr paard misschien de pijp uit is en dat ze werk heeft vind ik t best wel slecht hoe t allemaal loopt op dit moment
weet ook wel zeker als ik volgende week nog niks binne heb dat ik gewoon me deken ga ophalen want vind dit best wel schandalig
Sorry maar dit vind ik echt niet kunnen, ben jij wel een paardenliefhebber of denk jij alleen maar aan jezelf?
Stuur jouw iniedergeval niks op verzendkosten net retour gestuurd bekijk het maar!
NathalietjeB schreef:ik heb pb gestuurd maar word niet op gereageerd en heb dr ook al gecondoleert met dr paard maar daar word overheen gelezen...en heb dus maar om bemiddeling gevraagd op bokt
en vind het ergens ook niet zozeer nodig om excuus te maken want ja ik ben toch geen paard liefhebber ...en voor t feit dat zei gewoon dr klanten te woord had moeten staan(wat er zijn meerdere bokkers die geld hadden overgemaakt of iets hadden gewonnen maar ook die kregen geen gehoor en hebben alles in het topic moeten volgen dat is in mijn ogen gewoon heel erg slecht en heel erg slordig) en niet had moeten zeggen van je krijgt t maar gelijk niet meer omdat dr iets niet aanstaat wat ik zeg....dat gaat er bij mij gewoon niet in ook niet al heb je een eenmans bedrijf.
dan had je gewoon in mijn ogen geen eigen bedrijf moeten beginnen vind het gewoon heel kinderachtig..
vind alsnog dat ik recht heb op mijn deken. En had uria niet zo kinderachtig moeten reageren...want naar mijn idee kan ze nog steeds een lesje klanten binding kunnen gebruiken zo hoor je gewoon niet te reagerenwat er ook prive gebeurt.
en ze zou ook dr klanten van de wedstrijd van maart ook tevreden moeten houden...want ook daar hebben sommige nog steeds niks gekregen die wel wat hadden gewonnendus ja....
cp112 schreef:Dat er wat gebeurd in je priveleven kan, dat dat vetraging oplevert kan. Prima, niks ergs aan (zolang je iedereen op de hoogte stelt). Maar als je een bedrijf runt heb je nu eenmaal te maken met ongeduldige klanten (om het zo maar even te zeggen). En dan moet je ten alle tijden een proffessionele houding aannemen en niet de opmerkingen gaan maken die Uria gemaakt heeft. Dat KAN gewoon echt niet!
Vind dit zeer onproffessioneel en gewoon heel erg kinderachtig!
De opmerking was misschien iets misplaatst, maar dat neemt niet weg dat jij als eigenaar van een bedrijf zo niet naar je klanten mag reageren! En ik denk toch echt dat 99% van de mensen het daarover met mij eens zijn.
En wat miep je over een deken die door jou gesponsort wordtDoe niet net alsof jij hemel te rijk bent, jij maakt een prijsvraag, dan willen de winnaars ook graag hun prijs. Logisch toch.
Als het wat langer duurt is vervelend, maar daar moet jij zelf van te voren ook rekening mee houden. Dat niet iedereen dat leuk vind. Punt.
Laat dit een leer zijn, gedraag je netjes, reageer beleefd en ten alle tijde proffessioneel. Laat niet je emoties spreken in je reacties naar klaten toe!