ervaringen gezocht deonlineruitershop

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Re: ervaringen gezocht deonlineruitershop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 16:01

Nee dit heeft niks met elkaar te maken. Je prive en bedrijfsleven moet je van elkaar scheiden. Zo met je klanten omgaan kan gewoon niet! En nee, ik had nooit hetzelfde gedaan!. Op zijn minst iedereen een persoonlijke mail gestuurd met uitleg maar niet op deze manier en al helemaal niet na een opmerking (terrecht in mijn ogen) zeggen nou dan krijg je niks, lekker puh.... :?

En ja ik heb het meegemaakt hoor. Het leven gaat gewoon door. Helemaal als je klanten op je zitten te wachten.

Foei, vind dit echt een hele kwalijke zaak!.... Ik zal alleen door bovenstaande opmerking niet bij jou wat bestellen.

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 16:03

cp112 schreef:
Nee dit heeft niks met elkaar te maken. Je prive en bedrijfsleven moet je van elkaar scheiden. Zo met je klanten omgaan kan gewoon niet! En nee, ik had nooit hetzelfde gedaan!. Op zijn minst iedereen een persoonlijke mail gestuurd met uitleg maar niet op deze manier en al helemaal niet na een opmerking (terrecht in mijn ogen) zeggen nou dan krijg je niks, lekker puh.... :?

En ja ik heb het meegemaakt hoor. Het leven gaat gewoon door. Helemaal als je klanten op je zitten te wachten.

Foei, vind dit echt een hele kwalijke zaak!.... Ik zal alleen door bovenstaande opmerking niet bij jou wat bestellen.

Jij verwoord het beter dan ik! maar ik sluit me hier volledig bij aan!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 17:33

_URIA_ schreef:
NathalietjeB schreef:
nomarjet ze zou vrijdag de dekens binnen krijgen ofzo maar ik heb ook nog helemaal niks qua bericht gehad van wanneer hij binnen komt -:(- :n vind dit echt slecht ondanks dat ze in verhuizing zit zonder internet dr paard misschien de pijp uit is en dat ze werk heeft vind ik t best wel slecht hoe t allemaal loopt op dit moment :x

weet ook wel zeker als ik volgende week nog niks binne heb dat ik gewoon me deken ga ophalen want vind dit best wel schandalig :x

Sorry maar dit vind ik echt niet kunnen, ben jij wel een paardenliefhebber of denk jij alleen maar aan jezelf?

Stuur jouw iniedergeval niks op verzendkosten net retour gestuurd bekijk het maar!

mag ik zeggen dat ik t heel schandalig vind dat ik mijn 5 euro terug gestort heb gekregen en me deken die ik DUS !!!GEWONNEN!!!! HEB niet eens krijg omdat jij er niet tegen kan dat ik vond dat ondanks je paard enzo dat je wel je klanten tevreden moet houden.
ik vind dit echt heel schandalig sorry wat nou ik ben geen paarden liefhebber? -:(- hoor ik heb mijn pony ook weg moeten brengen naar de slager terwijl ik ook alles geprobeert heb ik weet echt wel wat dat qua gevoelens te weeg brengt dus niet oordelen -:(- .

ik vind enkel dat jij prive en je werk gescheiden hoort te houden en dus ook gewoon mijn gewonnen deken hoort op te sturen.
vind dit echt schandalig denk dat ik maar even een berichtje doe naar het bokt beheer ofzo want vind dit heel schandalig.

ik hoop alsnog mijn GEWONNEN deken te krijgen want ik heb die toch eerlijk gewonnen je kan niet nu opeens gaan zeggen van je krijgt hem niet..

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 17:59

Kan me voorstellen dat je pissed bent. Ik kan ook niet begrijpen dat iemand met een bedrijf zoiets doet. Al zie ik in haar profiel wel dat ze nog maar 22 is maargoed, das geen excuus.

Je hoort ten alle tijden een proffessionele houding te hebben en dat heeft ze dus niet.

Erg dom zo'n reactie. tegenwoordig wordt er voordat mensen wat bestellen bijr ruitersportzaken, heel veel op bokt gezocht naar ervaringen. Reken maar dat als de naam van de webshop de online ruitershop gezocht wordt dit topic naar boven komt. En ik denk dat heel veel mensen afhaken om wat te bestellen als ze de reactie van de 'eigenaar/beeerder' lezen. :n...
Je gooit je eigen glazen in hier. Domdomdom.

Ik denk dat 99% van de mensen het wel met mij eens zijn dat je zoiets niet hoort te doen. TS die wint iets, en dan ga jij ineens zeggen 'jou opmerking staat mij niet aan dus jij krijgt niks meer' nadat TS ook al verzendkosten heeft betaald. Sorry, ik kan er gewoon echt met mijn verstand niet bij dat je zoiets doet :n Je bederft het echt voor jezelf.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 18:03

ik heb de verzendkosten terug gekregen maar ik vind het desondanks gewoon stijlloos... -O-

maar ik vind dat _URIA_ gewoon proffesioneel hoort te wezen en prive gescheiden hoort te houden ondanks dat dr paard er niet meer is...heb ook netjes gezegd paar pagina's terug gecondoleert...dus ja wie is hier nou niet netjes?

maar _URIA_ ik vind dat je alsnog mijn eerlijk gewonnen deken kan opsturen.

maar heb een mail gestuurd naar de bezwaar comissie want ik pik dit niet zomaar

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 18:08

Je hebt er eigenlijk gewoon recht op toch?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 18:11

Dames, ik snap dat jullie het heel vervelend vinden en vind de reactie van _URIA_ ook wat raar, gewonnen lijkt mij gewonnen en niet anders, maar helaas denkt zij daar anders over.

NathalietjeB, wees iniedergeval blij dat je de verzendkosten hebt teruggekregen en dat ze die niet "gewoon" houd.

Voor de rest hoop ik dat ze hun prijs nog in volledige tevredenheid zullen ontvangen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 23:13

Murthul ik vind dus ook dat ik de deken eerlijk gewonnen heb en vind nog steeds dat ik er alle recht op heb en idd zeer blij dat ze me 5 euro terug gestort heb. Had _URIA_ de prijsvraag maar niet moeten organiseren en pas na de prijsvraag aangeven dat ze 5 euro vroeg al wist ik dit voor de prijsvraag had ik niet eens meegedaan.

Ik hoop van het bokt beheer eerdaags een mail te krijgen want ik wil gewoon mijn eerlijk gewonnen deken.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:46

Belachelijk zeg, dat je je gewonnen deken niet krijgt TS

Ik zal ook niet snel meer iets bij deze dame bestellen
dus ze doet zichzelf nu geen goede reclame aan :n

Sterker nog... eerder gevalletje: te triest voor woorden
en zeker als bedrijf zijne niet professioneel :n

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 07:36

ik heb het even niet gevolgd allemaal vanwege mijn vader die ernstig ziek was en nog half ziek is,maar heeft iemand nu de deken gekregen? graag zou ik willen dat uria contact met mij opneemt waar ik de verzendkosten heen moet overmaken en de maat van de deken

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:13

Bij een eenmanszaak zijn privégebeurtenissen niet altijd buiten de bedrijfsvoering te houden. In de ogen van sommigen is dit misschien niet altijd professioneel, maar uiteindelijk is iedereen menselijk. In de huidige tijd verwachten veel mensen direct antwoord en als dit niet gebeurt, eindig je blijkbaar hier in het topic.
De eigenaresse die de prijsvraag heeft uitgegeven, heeft naar mijn mening een duidelijke uitleg gegeven over de oorzaken van de vertraging. Omdat sommigen dan nog even geduld moeten opbrengen, wordt er hier een respectloze opmerking gemaakt ten aanzien van een privégebeurtenis. Ik kan best begrijpen dat er daardoor emotioneel gereageerd wordt.
Voor een nette oplossing lijkt mij dit topic niet de juiste keuze.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:16

Ik ga volledig mee met Hobby. :j

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 10:24

Ik heb dit topic al een tijdje gevolgd en ik snap heel goed dat er boosheid is dat de dingen niet zo gegaan zijn zoals ze moeten gaan. Ik ben het met Hobby eens dat met een éénmanszaakje het priveleven en de zaak vaak door elkaar heenlopen. Het is natuurlijk niet professioneel, maar iedereen is menselijk, en diepe zorgen door ziekte paard is verschrikkelijk, het is logisch dat even daar alle aandacht naar toe gaat. Idd had ze wel beter even een uitleggend mailtje kunnen sturen , maar ze heeft het hier toch uitgelegd.
De opmerking over het paard is waarschijnlijk uit woede eruit geflapt, maar als iemand dat tegen mij zou zeggen sla ik op tilt en zou ik zeer aangeslagen en verdrietig zijn, en ook boos. Misschien dat NathalietjeB haar oprechte verontschuldigingen aan kan bieden aan Uria en dan de deken alsnog krijgt opgestuurd?? Is dat misschien een idee??
Uria, hoe gaat het trouwens met je paard??

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 10:27

Precies. Nathalie die haar excuses aanbiedr en dat ze dan alsnog die deken krijgt :j
Lijkt mij wel zo fair.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 10:37

ik heb pb gestuurd maar word niet op gereageerd en heb dr ook al gecondoleert met dr paard maar daar word overheen gelezen...en heb dus maar om bemiddeling gevraagd op bokt

en vind het ergens ook niet zozeer nodig om excuus te maken want ja ik ben toch geen paard liefhebber ...en voor t feit dat zei gewoon dr klanten te woord had moeten staan(wat er zijn meerdere bokkers die geld hadden overgemaakt of iets hadden gewonnen maar ook die kregen geen gehoor en hebben alles in het topic moeten volgen dat is in mijn ogen gewoon heel erg slecht en heel erg slordig) en niet had moeten zeggen van je krijgt t maar gelijk niet meer omdat dr iets niet aanstaat wat ik zeg....dat gaat er bij mij gewoon niet in ook niet al heb je een eenmans bedrijf.

dan had je gewoon in mijn ogen geen eigen bedrijf moeten beginnen vind het gewoon heel kinderachtig..
vind alsnog dat ik recht heb op mijn deken. En had uria niet zo kinderachtig moeten reageren...want naar mijn idee kan ze nog steeds een lesje klanten binding kunnen gebruiken zo hoor je gewoon niet te reageren :x wat er ook prive gebeurt.

en ze zou ook dr klanten van de wedstrijd van maart ook tevreden moeten houden...want ook daar hebben sommige nog steeds niks gekregen die wel wat hadden gewonnen :x dus ja....

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 10:50

Gos wat een drama... Het enige wat er bij mij bij het lezen van het topic op komt is: een gegeven paard niet in de bek kijken...

Verder ben ik het eens met Hobby, de zaken lopen niet zo netjes, maar de reacties zijn ook niet altijd even prettig. Hoop dat dit voor iedereen goed opgwlost gaat worden..

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 10:52

NathalietjeB schreef:
ik heb pb gestuurd maar word niet op gereageerd en heb dr ook al gecondoleert met dr paard maar daar word overheen gelezen...en heb dus maar om bemiddeling gevraagd op bokt

en vind het ergens ook niet zozeer nodig om excuus te maken want ja ik ben toch geen paard liefhebber ...en voor t feit dat zei gewoon dr klanten te woord had moeten staan(wat er zijn meerdere bokkers die geld hadden overgemaakt of iets hadden gewonnen maar ook die kregen geen gehoor en hebben alles in het topic moeten volgen dat is in mijn ogen gewoon heel erg slecht en heel erg slordig) en niet had moeten zeggen van je krijgt t maar gelijk niet meer omdat dr iets niet aanstaat wat ik zeg....dat gaat er bij mij gewoon niet in ook niet al heb je een eenmans bedrijf.

dan had je gewoon in mijn ogen geen eigen bedrijf moeten beginnen vind het gewoon heel kinderachtig..
vind alsnog dat ik recht heb op mijn deken. En had uria niet zo kinderachtig moeten reageren...want naar mijn idee kan ze nog steeds een lesje klanten binding kunnen gebruiken zo hoor je gewoon niet te reageren :x wat er ook prive gebeurt.

en ze zou ook dr klanten van de wedstrijd van maart ook tevreden moeten houden...want ook daar hebben sommige nog steeds niks gekregen die wel wat hadden gewonnen :x dus ja....

De laatste PB die ik van je heb ontvangen heb ik ook beantwoord, ieder heeft een bericht gehad over de gewonnen prijs waarbij men de gewenste maat kon doorgeven. De artikelen werden vrijdag verwacht maar zijn helaas nog niet binnen zoals eerder aangegeven, de dozen en enveloppen staan klaar dus als de artikelen binnen komen kunnen deze gelijk verstuurd worden.

'Kinderachtig' reageren is jouw mening maar ik vind dat je zulke opmerkingen gewoon NIET kan maken, ik snap dat het wachten op een nieuw artikel leuk is en dat je deze graag wilt ontvangen en omdat het nu iets langer duurt allemaal wat spanning geeft maar zoals ik al zei de opmerking vind ik niet gepast als je van mij een GEWONNEN deken gaat ontvangen die geheel door mij gesponsoord wordt.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 11:49

Dat er wat gebeurd in je priveleven kan, dat dat vetraging oplevert kan. Prima, niks ergs aan (zolang je iedereen op de hoogte stelt). Maar als je een bedrijf runt heb je nu eenmaal te maken met ongeduldige klanten (om het zo maar even te zeggen). En dan moet je ten alle tijden een proffessionele houding aannemen en niet de opmerkingen gaan maken die Uria gemaakt heeft. Dat KAN gewoon echt niet!

Vind dit zeer onproffessioneel en gewoon heel erg kinderachtig!
De opmerking was misschien iets misplaatst, maar dat neemt niet weg dat jij als eigenaar van een bedrijf zo niet naar je klanten mag reageren! En ik denk toch echt dat 99% van de mensen het daarover met mij eens zijn.

En wat miep je over een deken die door jou gesponsort wordt :? Doe niet net alsof jij hemel te rijk bent, jij maakt een prijsvraag, dan willen de winnaars ook graag hun prijs. Logisch toch.
Als het wat langer duurt is vervelend, maar daar moet jij zelf van te voren ook rekening mee houden. Dat niet iedereen dat leuk vind. Punt.
Laat dit een leer zijn, gedraag je netjes, reageer beleefd en ten alle tijde proffessioneel. Laat niet je emoties spreken in je reacties naar klaten toe!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 11:51

En wat hobby zegt is ook niet helemaal waar.
Een heleboel mensen die wel geld overgemaakt hebben hebben niks te horen gekregen over de vertraging en het gedoe omtrent het paard. Die zitten dus te wachten en te wachten en weten nergens van. Hier in het topic komen meerdere personen vragen hoe of wat nu verder omdat ze niks gehoord hebben.

Dus netjes iedereen wat laten weten is ook geen sprake van.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 12:15

Mioux schreef:
ik heb het even niet gevolgd allemaal vanwege mijn vader die ernstig ziek was en nog half ziek is,maar heeft iemand nu de deken gekregen? graag zou ik willen dat uria contact met mij opneemt waar ik de verzendkosten heen moet overmaken en de maat van de deken

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 12:16

cp112 schreef:
Dat er wat gebeurd in je priveleven kan, dat dat vetraging oplevert kan. Prima, niks ergs aan (zolang je iedereen op de hoogte stelt). Maar als je een bedrijf runt heb je nu eenmaal te maken met ongeduldige klanten (om het zo maar even te zeggen). En dan moet je ten alle tijden een proffessionele houding aannemen en niet de opmerkingen gaan maken die Uria gemaakt heeft. Dat KAN gewoon echt niet!

Vind dit zeer onproffessioneel en gewoon heel erg kinderachtig!
De opmerking was misschien iets misplaatst, maar dat neemt niet weg dat jij als eigenaar van een bedrijf zo niet naar je klanten mag reageren! En ik denk toch echt dat 99% van de mensen het daarover met mij eens zijn.

En wat miep je over een deken die door jou gesponsort wordt :? Doe niet net alsof jij hemel te rijk bent, jij maakt een prijsvraag, dan willen de winnaars ook graag hun prijs. Logisch toch.
Als het wat langer duurt is vervelend, maar daar moet jij zelf van te voren ook rekening mee houden. Dat niet iedereen dat leuk vind. Punt.
Laat dit een leer zijn, gedraag je netjes, reageer beleefd en ten alle tijde proffessioneel. Laat niet je emoties spreken in je reacties naar klaten toe!

Hier ben ik het absoluut mee eens!

zonde, want dit kost je echt klanten zo :j

Ze hebben toch recht op de prijs
aangezien er ook verzendkosten betaald zijn? (Wat ik overigens echt belachelijk vind voor een prijsvraag, dat je de verzendkosten zelf moet betalen, maar goed, das mijn bescheiden mening)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 12:17

uria ik heb jou wel degelijk een pb gestuurd...maar goed ja ik ben misschien wel ongeduldig maar..
als ik jou klanten moet gaan uitleggen dat je niet reageert vanwege je paard enzo of mensen enkel een berichtje lezen in een topic en mensen maar geen pb terug krijgen over hun eerlijk gewonnen producten dan ligt die fout niet bij mij als je boze gezichten krijgt...

ik ben ook niet diegene die de prijsvraag organiseert en het bedrijf runt dat ben jij. Jij hoort professioneel over te komen ook al heb jij prive dingen.
ook hoor ik geen boze pb's te krijgen van mensen van prijsvraag over maart waarvan hun nog niks hebben ontvangen en dan enkel een berichtje in dat topic word gegooid...maar deze desbetreffende bokkers ook nog steeds niet hun gewonnen spullen hebben gekregen zei hoefde geen verzendkosten ala 5 euro te storten zij kregen netjes zogezegd hun gewonnen product.

bij deze dus ook volgende keer van te voren aangeven dat je 5 euro vraagt en niet pas nadat iemand iets gewonnen heeft.

kijk ik heb misschien te kwaad gereageerd maar heb ook uria netjes gecondoleert met dr paard wel zo netjes toch? maar als madam daarover heen leest is dat niet mijn pakkie aan.

maar vind alsnog dat ik gewoon recht heb op mijn eerlijk gewonnen deken en je bent niet de geweldig ofzo met je deken door mij gesponserd andere paardenwinkels geven de gewonnen artikelen ook gratis en jij sponsert t niet helemaal want ik betaal toch 5 euro

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:56

Aangezien dit topic uitloopt op een persoonlijk conflict en die ervaring al uitgebreid beschreven is, besloten om dit topic defintief op slot te houden