vital horse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:48

Sky_As schreef:
gezien de ervaringen hier hoef je denk ik niet op een oplossing te wachten.....
Vitalhorse waagt zich ook niet meer aan een reactie?
hoe maken we onze eigen handel kapot?

Dat verwacht ik ook niet, na dat korte mailtje, waarin ze geen enkel excuus maken en met een oplossing komen. Ik heb overigens wel mijn geld terug gekregen (had vooraf met ideal betaald).

Peerke_

Re: vital horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:12

Ik vind het vooral jammer dat dit soort bedrijven de consumenten zo'n slecht vertrouwen geven in webshops.
Terwijl het overgrote deel van de webshops wel eerlijk is, en niet moeilijk doet over ruilen of geld terug.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:23

De laatste tijd toch veel negatieve verhalen op Bokt gelezen over Vital Horse, hoewel ik zelf nooit problemen met ze heb gehad. Durfde het haast niet meer aan om te bestellen, maar toch gedaan want ze hadden echt een super goede aanbieding nu met die opruiming. Alles vandaag binnengekregen, snel en gewoon alles super goed, dus ik ben helemaal blij :) Wilde toch ook even mijn positieve ervaring delen.

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:34

Ik heb vandaag mijn spullen gehad, de handschoentjes die ik had besteld waren uitverkocht. had gisteren het geld al terug dus had het al verwacht. dus ik kan niet meer zeggen dan dat het een prima service was!!

Cintjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 11:19

zo dat is snel, ik heb nog steeds mn geld niet terug,,
ik ben uiterst tevreden over deels van de spullen die ik heb gekregen de andere waren wat minder kwaliteit maar dat geeft niet, het valt schoon te maken.
alleen is jammer dat ze de dingen niet beter aangeven den de site niet beter onderhouden, want toen ik bestelde stond er dat het op voorraad was!
ook jammer dat ze op dit forum geen antwoord meer geven, sommige antwoorden waren toch best handig..
Laatst bijgewerkt door Revanches op 17-02-12 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: gedeelte uit tekst verwijderd. alleen ervaring uit eerste hand is toegestaan. 'ik heb gehoord dat' is geen eerste hand ervaring.

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 14:03

Ik heb maandagavond wat besteld, gistermiddag is het al binnen gekomen. Geen problemen gehad dus!

Lissel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 12:26

Ik wil eigenlijk op vitalhorse bestellen maar door al deze negatieve ervaringen begin in toch te twijfelen.
Is het veilig als ik bestel en betaal per acceptgiro?

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 15:49

Tja Lissel, als vital horse nog steeds zo slecht bezig is, ik zou het er niet op wagen, dan is alles onveilig...
Maar wie weet heeft hij ervan geleerd, zo aan de reacties te lezen.. Zou mooi zijn, maarja, mijn vertrouwen, en dat van vele anderen, is wel weg...

Bontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 18:23

Ik heb onlangs besteld en dat ging gewoon goed. Kiezen voor afterpay en dan weet je zeker dat je safe zit. Kost wel iets meer maar die zekerheid had ik er graag voor over.

Lissel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 00:16

Nou uiteindelijk dan toch een jas besteld, wel met afterpay. Krijg ik een ruim een week later, vandaag dus een berichtje dat de jas niet meer leverbaar is. Minder erg dan mensen die betaald hebben en niks krijgen. Toch vind ik dit zeer slordig, geen bestelling meer voor mij dus.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:03

ik heb ook wat besteld en nu zie ik deze berichten,hopen dat ik het binnen krijg met de goede maat.ik laat jullie wat weten.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 11:08

Mijn bestelling is wel helemaal goed gegaan, 3 rijbroeken besteld waar ik erg tevreden mee ben en 2 paar beugelblokjes.
Enige waar ik wel van baalde is dat ik toch 1 broek wilde ruilen maar dit kon niet omdat er korting op zat, maar op de website stond dat er geruild kon worden, en bij de factuur zat een A4 met de tekst dat het dus niet geruild kon worden. Zou fijn zijn als dit van tevoren was vermeld.
Maarja eigenlijk mag ik niet klagen met 70% korting ;)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:54

Suus__ je kan altijd binnen 8 dagen ruilen dus! Ook als er korting op zit.
Daar ging de hele discussie hier over. Vitalhorse wil de broek van TS niet terugnemen omdat ze dat volgens hun eigen voorwaarden niet doen. Het is bij wet vastgesteld dat bij bestelling via internet (ongezien dus) je altijd binnen 8 dagen mag retourneren.

Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat je gaat lukken :n

Ik heb nog maar weinig goede ervaringen gehoord over VitalHorse :n Het is meer een uitzondering als er wat goed gaat en dat hoort natuurlijk niet.

Ik heb zelf ook wel eens teugels gehad onder de schimmel. Of handschoentjes in een verkeerde kleur. Zulk soort fouten horen gewoon niet.

En als het dan gebeurd, handel het dan netjes af. Maar dat kunnen ze bij VitalHorse niet :n Vooral vervelend dat ze niet eens een telefoonnummer oid hebben. Alles loopt via de mail. En dan reageren ze meestla ook pas na een week....

Nee, ik bestel nooit meer wat bij VitalHorse.

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 17:58

Suus__ schreef:
Mijn bestelling is wel helemaal goed gegaan, 3 rijbroeken besteld waar ik erg tevreden mee ben en 2 paar beugelblokjes.
Enige waar ik wel van baalde is dat ik toch 1 broek wilde ruilen maar dit kon niet omdat er korting op zat, maar op de website stond dat er geruild kon worden, en bij de factuur zat een A4 met de tekst dat het dus niet geruild kon worden. Zou fijn zijn als dit van tevoren was vermeld.
Maarja eigenlijk mag ik niet klagen met 70% korting ;)

Op internet staat wel bij de voorwaarde dat artikelen met korting er niet geruild mag worden.
Moet je wel even goed zoeken op de website, maar het staat er wel.

Maar officeel via de wet mag je altijd binnen 8 dagen ruilen via internet betalen.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:15

Maar eline... Dan ga je toch buiten de wet en dat lijkt me niet correct... De wet kopen op afstand geeft altijd het recht om binnen een x-aantal dagen te retourneren?

Alleen durf ik het niet zeker te zeggen aangezien je de voorwaardes accepteerd...

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:20

Champie_Me schreef:
Maar eline... Dan ga je toch buiten de wet en dat lijkt me niet correct... De wet kopen op afstand geeft altijd het recht om binnen een x-aantal dagen te retourneren?

Alleen durf ik het niet zeker te zeggen aangezien je de voorwaardes accepteerd...

Je kunt gewoon aanspraak maken op de 8 dagen bedenktijd.
Een bedrijf mag niet in zijn algemene voorwaarden artikelen opnemen die in strijd zijn met de wet.

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:32

hmm ik vind het allemaal maar een rare gang van zaken!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:59

Klopt, Peerke heeft gelijk. Een bedrijf kan zoveel in zijn algemene voorwaarden zetten, maar dat gaat nóóit boven de wet. En volgens de wet verkoop op afstand mag je binnen 7 dagen retourneren zonder opgaaf van reden. Daar zijn uitzonderingen op, dan moet je denken aan maatwerk etc. maar korting is geen geldige reden voor uitzonderingen. Anderzijds lijkt het erop dat de winkel aan het stoppen is, en gaat alles waarschijnlijk onder inkoop weg door die 70% korting, dat je dán niet staat te springen om nog te ruilen kan ik me wel voorstellen. Maar als de klant er op staat zou je het wel moeten doen :j

Cintjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:03

Ik vind het erg jammer dat vitalhorse zelf niet meer reageert in het topic, het was wel fijn/handig om de reacties te lezen en informatie te krijgen waar het op staat, mijn 30 dagen zijn nu al lang verstreken en ik heb mijn geld nog steeds NIET terug!! en zover ik in de berichten hiervoor lees toen vitalhorse nog wel reageerde MOET het voor de 30 dagen betaald zijn,
Helaas heb ik nog niets ontvangen en weet hier eigenlijk geen raad mee. iemand tips?

EDIT: Geld wel ontvangen!!! Lees berichten hieronder
Laatst bijgewerkt door Cintjuhh op 29-02-12 00:33, in het totaal 1 keer bewerkt

VitalHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:08

Cintjuhh schreef:
Ik vind het erg jammer dat vitalhorse zelf niet meer reageert in het topic, het was wel fijn/handig om de reacties te lezen en informatie te krijgen waar het op staat, mijn 30 dagen zijn nu al lang verstreken en ik heb mijn geld nog steeds NIET terug!! en zover ik in de berichten hiervoor lees toen vitalhorse nog wel reageerde MOET het voor de 30 dagen betaald zijn,
Helaas heb ik nog niets ontvangen en weet hier eigenlijk geen raad mee. iemand tips?

Beste Cintjuhh,

Wij verzoeken je een mail met jouw naam en ordernummer naar info@vitalhorse.nl te sturen, wij kunnen dan voor je nakijken wat het probleem is.

Met vriendelijke groet,

VitalHorse.nl

Cintjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:11

Hoi, Ik heb u zojuist net een hele mail gestuurd, excuses. ik had niet gedacht dat ik hier in het topic een reactie nog zou krijgen.
Maar bedankt!

Edit: berichten wel ontvangen lees berichten hieronder!!
Laatst bijgewerkt door Cintjuhh op 29-02-12 00:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Cintjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:26

Mijn excuses allemaal,
ik blijk een afschrift niet gekregen te hebben waar onderandere de terugstorting van vitalhorse bij stond,
Omdat ik deze niet heb gekregen heb ik alle tijd gewoon gewacht en gedacht dat ik het geld niet had,
Ik heb net mijn gegevens opgevraagd om te kijken of ik op mijning ing iets kon zien,
Ik blijk dus 26 januari (19-1 was mijn bestelling) het gecrediteerde geld ontvangen te hebben.
Nogmaals mijn excuses aan vitalhorse en de meelezers van dit topic.
Vitalhorse heeft dus overigens super gehandeld en was dit mijn fout!!!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 21:23

sammy1 schreef:
ik heb ook wat besteld en nu zie ik deze berichten,hopen dat ik het binnen krijg met de goede maat.ik laat jullie wat weten.

mijn bestelling is perfect,
alles is netjes binnen precies de maat,
vitalhorse hartstikke bedankt. *\o/* +:)+