Ervaringen met Huppa Ruitersport

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

m3lisz

Re: Ervaringen met Huppa Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 11:17

@keona: Ja ze kunnen inderdaad goed terug mailen..Maar actie ondernemen ho maar..Dus ben benieuwd wanneer je je spullen krijgt en of je de goede spullen krijgt.

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 13:51

keona schreef:
ik heb eergister netjes een mail van hun gehad,dat het zadel eind december begin januari verstuurd word.dus ik ben nog steeds benieuwd.wel heb ik hun een mail gestuurd dat ik las dat ze nu korting geven en dat ik deze ook er vanaf wil hebben.want ik heb nog niet betaald.anders moet ik canselen en op nieuw bestellen,als ze het niet doen(haha).we wachten af,tot nu toe word ik nog netjes behandeld,en kan ik nog niks slechts zeggen.

Helaas heel herkenbaar.....dus kijk hier niet van op...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:07

Ik had maandag gemaild dat ik mijn geld terugwilde en had het woensdag ontvangen ( 3 weken te laat)
heb nog steeds geen reactie op die mail gekregen of een t&t code.
Terugmailen doen ze ook niet bij iedereen even netjes, heb van alle mailtjes die ik verstuurd heb maar 1 x reactie gekregen en alle andere keren heb ik gebeld ) niet dat je daar veel wijzer van wordt)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:49

Vind het wel jammer dat ze hier niet reageren, bedoel is ook een huppa bokker.
Als mijn webshop zo zou gaan met veel klachten zou je daar toch alles aan willen doen om het weer goed te maken/je naam weer te zuiveren?
Erg stom van ze :n

m3lisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:27

MelanieB schreef:
Vind het wel jammer dat ze hier niet reageren, bedoel is ook een huppa bokker.
Als mijn webshop zo zou gaan met veel klachten zou je daar toch alles aan willen doen om het weer goed te maken/je naam weer te zuiveren?
Erg stom van ze :n

Hier verbaas ik me ook over ja..Maar ik denk juist omdat ze niet klantgericht zijn, dat ze daar niet eens over nadenken..

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 23:36

nou ik heb dus afgelopen keer de mail gekregen dat het pakketje begin januari geleverd werd,erna heb ik een nette mail gehad dat het pakketje klaar stond en maandag met de post meer ging,en donderdag had ik het binnen.helaas was het zadel te groot voor de pony en nu heb ik het terug gestuurd,en word het omgeruild voor een kleiner zadel.dat zal ik komende week binnen hebben(want was op voorraad).ik heb ook het juiste zadel geleverd gekregen.ik kan dus niks slechts over huppa(of a la karte) zeggen.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 21:25

Ik heb net een bestelling geplaatst voor een zadel en hoofdstel.
Heb het na deze reactie's voor de zekerheid maar onder rembours gedaan.

Hopelijk krijg ik het een beetje op tijd binnen. :=

m3lisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:43

Heel slim Jespri! Ben benieuwd haha..

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:46

Dat je dat nog aandurft...
Voor huppa 10 anderen hoor.
Ben blij dat ik toen m'n geld terug kreeg na veel geouwoer.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:49

Ik bestel er ook nooit meer. Heb weken op mijn pakketje moeten wachten omdat één product niet leverbaar was. Geen contact niets. Bellen en ze nemen niet op. Dus gemaild en naar een week eens een reactie. Ze kon wel een duurder product toevoegen, maar dan moest ik dat wel bijbetalen. Het product uit de bestelling verwijderen kon dan weer niet. Uiteindelijk dan maar een duurder bitje gekocht, prima. Krijg ik de bestelling, 4 rijbroeken besteld, één gekregen! En toen bleek ook de email ineens niet meer te werken. :n nee, ik doe het niet meer... Helaas zijn zij op het moment de enige die ik heb kunnen vinden die een zeker soort beugels levert...

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 00:39

Het is ook wel een gokje maar vandaar dat ik het onder rembours heb laten verzenden. :j
Ik ga het zien en als het me te lang duurt dan bestel ik het ergens anders (word wel zoeken hun waren de enige die hadden wat ik zocht. := ), en weiger ik hun pakketje bij de deur.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 07:40

nou ik heb als laatste van jullie bestel en echt geen problemen onder vonden,zelfs niet toen mijn zadel geruild moest worden.
dus jespri ik zou ook de gok gewaagd hebben,ik zou me er niet te druk om maken

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 13:57

Keona fijn om te horen dat bij jou alles goed gegaan is!
Hoelang duurde het voordat jij het zadel in huis had?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 19:02

ik weet het eigenlijk niet meer.ze hadden mij gemaild geloof ik met de datum wanneer hun het zouden verzenden of zo iets,heb toen een mail er na gekregen dat het maandag op de post ging.en woe of donderdag was het er.het ruilen ging ook gewoon perfect.ik kan echt niks slechts zeggen,misschien is de service nu wel goed.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 19:44

Oke top. :D

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 00:13

Vandaag een zadel, singel en beugelriemen besteld. Wel op Klarna factuur, dus ben erg benieuwd!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 00:10

Ik heb inmiddels wel de mail gehad, alleen nog niks ontvangen!
Als ik volgendeweek nog niks heb ga ik even mailen. :)

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 13:13

De eerste keer dat ik er iets besteld had kwam het vrij snel en netjes aan.
maar daarna hebben vriendinnen en ik een bestelling plaatsd met ze alle, was wel zo makkelijk.
Wat een gedoe is daarna ontstaan, na mailen, contacten niet veel wijzer geworden.
We waren al bang dat het nooit binnen zou komen en na lang langs wachten kwam het uit eindelijk binnen.
Alleen de services inderdaad mag flink aangescherp worden zeker voor die prijzen ;)
Heb er daarna nooit meer iets besteld en durf de gok ook niet meer te nemen, dan zoek ik wel veder.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:44

Zadel zou gisteren bij hun binnen moeten zijn, maar de beugelriemen en singel waren er nog niet en zijn met spoed besteld. Kunnen elk moment binnen komen, wou het zadel namelijk morgen hebben. Als het binnenkwam zou ze het gelijk versturen, dus hoop dat dat vandaag is....

laurahi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 10:15

Ik heb geen goede ervaringen met deze webshop.
Een nieuw zadel in de opruiming besteld, was een zadel vol met beschadigingen, groot gat tussen de bomen in het leer en het leer zat vol met krassen.
Moeilijk contact met ze gekregen om het te retourneren, en ze deden ook nog moeilijk.
Heb wel het geld uiteindelijk teruggekregen, maar was wel verzendkosten kwijt.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 10:21

hier ook slechte ervaring....
eerst wit dekje besteld.... langer als een maand op moeten wachten en het contact was zeer slecht...
vorig jaar kregen ze nieuwe frontriemen die je toen al kon reserveren voor minder als dat ze verkocht zouden worden. is ook nooit wat van gekomen

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:21

Zadel en hoofdstel nog niet binnen. :n Begin jullie nu toch een beetje te geloven. :o

Had tijdje geleden gebeld, netjes geholpen. Werd terug gebeld dat het dinsdag of woensdag bezorgd zou moeten worden. Heb die woensdag gelijk gebeld dat er nog niks binnen was.. Kreeg te horen: Ow.. We gaan dit even uitzoeken ik bel u nog even terug. Tot op heden nog niks mogen horen....

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:23

Blijven bellen, is de enige oplossing naar mijn ervaring. Mailen en dergelijke heeft geen zin, als je er niet bovenop zit doen ze er niets aan :n

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:24

Ga morgen ook gelijk bellen. :j
Vandaag precies een maand geleden dat ik me besteling geplaatst heb.. :=

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:29

Nog steeds niet binnen.. := Word het nu wel een beetja zat.
Heb me vriend vandaag laten bellen. Weer kreeg hij te horen: Morgen of overmorgen word het bezorgd.
Hij heeft gevraagd of ze de track&trace code willen opsturen dat zou ze gelijk doen (heb nog niks binnen).
Toen me vriend vroeg wanneer het op de post was gegaan, konden ze hem hier geen antwoord op geven.
Me vriend heeft gezegd dat als het eind van de week nog niet binnen was, wij de bestelling gaan annuleren.

Ik ben benieuwd.. Heb er een beetje een hard hoofd in.. :=