Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 19:38

ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met ze heb mijn zadel daar vandaag en daar gingen de stiksels van los hebben ze super netjes gemaakt kreeg hem na 1,5 week gemaakt en gepoetst terug dus ik ben er te spreken over ze ;)

Tequilaatje

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 20:06

Ik heb voor mijn vorige paard mijn KN zadel bij divoza vandaan en voor mijn huidige paard ook mijn Rossner en daar ben ik eigenlijk wel tevreden over.
Ik heb echter ook een keer extra singelstoten aan mijn springzadel laten zetten, geen probleem, zouden ze snel terugsturen. Ik kreeg em inderdaad snel terug maar helemaal zonder enige bescherming in een te grote kartonnen doos, lepel beschadigd..
En mijn buurmeisje op stal heeft een Rossner montreal bij ze vandaan voor haar jonge paard, ten eerste heel lang op moeten wachten en ondertussen denk ik al 6 keer aan laten passen omdat hij gewoon echt niet goed ligt. Daar ben je ook mooi klaar mee...:S

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 20:49

Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehaden ben er nog steeds wel tevreden over.
Gelukkig maar, maar ja dit soort dingen kun je overal hebben.
Ik heb het vaker bij andere paardensport winkels gehad dat ik met name alleen nog maar naar divoza ga.
Zoals de EJ heb ik altijd ruzie mee ;)

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 00:05

dominiquesr schreef:
De schade door transport was een gat in de doos, maar verder was de laars al gedragen (leek zo), veters waren los, modder op de laars, kaartje eraf. . Dat lijkt mij toch echt geen schade door transport..

Nee indd, dat kan niet door transport komen..
Doet mij vermoeden dat die eene laars als showmodel is gebruikt.

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 00:10

Nou zelfs spullen waarvan ze zeggen dat ze ze op voorraad hebben, kun je niet van uit gaan!!
Ben op een "voorradig" artikel aan het wachten, doen ze weer moeilijk, want het lag niet in het magazijn schap, dus zit ik alweer een week te wachten..pffff..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 00:32

OOh ik ken het..
Ik had een vliegendeken gekocht.
Was te groot, dus ik naar de winkel terug gegaan.
Ja hij was op voorraad in Leek.
Zij hem gelijk achteruit laten leggen.
Zou ongeveer 1 hooguit 2 weken duren.
Na 3 weken ik maar eens bellen want ik had nog niks gehoord.

Zeggen ze ineens dat hij toch niet op voorraad was.
Kon nog wel 6 weken duren.
7 weken later ik bellen.
Vertelden ze mij dat hij niet meer geleverd wordt deze zomer, maar pas weer in het voorjaar.
Dus ik dacht, laat maar dan ruil ik hem wel om en wil ik gewoon mijn geld.
Wordt ik 3 dagen later gebelt, hij ligt in de winkel?

Ik hem gelijk ophalen.
wordt ik sindsdien elke week opnieuw gebelt dat hij voor mij klaar ligt.
En elke week zeg ik dat ik hem al heb.
(nu al 3 weken)
Hahaha....

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 23:08

Hier ook een slechte ervaring met Divoza. Ging om een tas van PK.
Had de tas samen met een vest via internet besteld. Met het vest geen enkel probleem (was in de uitverkoop, dus áls er eventuele problemen zouden zijn, zou dat wel met het vest zijn, dacht ik nog toen ik bestelde..) Maar de tas daarentegen..
Het heeft uiteindelijk een maand geduurd voordat ik de tas in huis had. (Stond die maand wel één keer op uitverkocht op de site.) Heb meerdere keren gebeld, maar er werd niet opgenomen, en op mail werd ook niet gereageerd. Uiteindelijk, na ongeveer 10 pogingen, toch iemand aan de lijn gekregen, die beloofde dat de tas 'over 2 dagen max.' bij mij geleverd werd.
Nou, dat werd uiteindelijk 5 dagen :+ , maar goed, ik had eindelijk m'n tas.
Was de eerste keer, en waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik daar besteld heb.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 16:10

Ik was helemaal verbaasd deze week. Ik had eerder in het topic een bericht geplaatst over mijn jas die plots uitverkocht bleek te zijn terwijl ik hem al betaald had. Maar van de week lag hij ineens in huis. Terwijl ik eigenlijk het geld terug zou krijgen.
Schijnbaar konden ze er nog aankomen, dus ik ben blij dat ik nog geen nieuwe jas had besteld. Dus toch netjes van Divoza!

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:17

Ik baal hier als een stekker, maand verder, geen bit en ook mijn geld nog niet terug terwijl dit volgens juffer aan de telefoon uiterlijk woensdag op mijn rekening zou staan.
Rechtsbijstand in geschakeld kunnen die weer niets doen, want ik ben in totaal 150 kwijt en ze doen pas iets vanaf 200 euro :S hoe nu verder want ik ben het echt zo beu met Divosa, wat een K&^^%^%$%$#T bedrijf

xtessa1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:17

nog nooit problemen mee gehad..

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 20:50

Kady1 schreef:
Ik baal hier als een stekker, maand verder, geen bit en ook mijn geld nog niet terug terwijl dit volgens juffer aan de telefoon uiterlijk woensdag op mijn rekening zou staan.
Rechtsbijstand in geschakeld kunnen die weer niets doen, want ik ben in totaal 150 kwijt en ze doen pas iets vanaf 200 euro :S hoe nu verder want ik ben het echt zo beu met Divosa, wat een K&^^%^%$%$#T bedrijf

Misschien kun je nog een keer bellen? Zou verder ook even geen oplossing weten.. Bij mij is het na een telefoontje (toen er éindelijk werd opgenomen) redelijk snel opgelost. Langs gaan lijkt me voor jouw (gezien je woonplaats) geen optie.

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 20:55

Ik heb er helaas al ongeveer 7 a 8 telefoontjes opzitten, en iedere keer zijn ze heel vriendelijk en zou het snel opgelost worden blabla... maar tot nu toe niks.
Nu heb ik dus niks, geen geld, geen bit....
morgen ga ik dus weer bellen en blijf net zo lang bellen tot het opgelost is.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 21:03

Ik wou net zeggen, elke dag bellen, des noods 2x per dag. Worden ze vanzelf gek, kijken hoe snel het dan opgelost is :P

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 06:37

Zit inmiddels alweer 3 weken te wachten op een "zogenaamd" voorradig KWPN paardenpaspoort...
Alwéér gebeld, zeggen ze dat de paspoorten "kwijt" zijn geraakt in het magazijn..nouja...

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:00

Das balen stefenfrens, dat is toch wel iets belangrijks...

Ik heb ondertussen mijn geld terug, was (volgens hun) een fout met de naam die bij de rekening hoorde... jaja... maargoed, geld terug en via marktplaats het zelfde bit tweede hands besteld en die is als het goed is vandaag binnen.

iristiamo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 20:32

Ik heb een tijdje terug een winterdeken besteld bij divoza. Deze werd binnen 1 dag geleverd.
diezelfde dag had ik ook dat knhs zweetdeken besteld, ze vertelden mij in de winkel dat
deze op -3 stond op de site dus dat dit wel een tijdje kon duren, en dit deken kreeg ik ook al
binnen 2 dagen.
Ik ben dus dik tevreden over Divoza!

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:40

Ja dat is zeker balen.
Kan nog wel effe duren hun kennende... :-/
Het gaat zich om een map voor de papieren van mijn paard in te kunnen doen.

Dennis_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 08:37

Heb hier 1x wat besteld maar wel netjes afgehandeld.
Bij een andere "niet nader te noemen" ruiterzaak uit bakel wacht ik nogsteeds op een zadeldekje waar ik in het begin om de 2 weken achteraan moest bellen.
Deze overigens nogsteeds niet ontvangen en dat is inmiddels driekwart jaar geleden.

Ik ga nu vaak naar het Gareel welke een goede service, klantvriendelijk en deskundig personeel hebben.
Daar nooit problemen gehad.

nathalie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 13:36

Het verhaal van tig keer achter je bestelling aanbellen herken ik ook. Evenals dat iedere keer wordt beloofd dat je binnen twee weken hetgeen gaat ontvangen.
Zo had ik een tijd geleden mijn leren rijlaars heen gebracht voor reparatie. De reparatie kon niet bij Divoza zelf worden uitgevoerd en dus zou de laars naar de fabrikant Cavallo gaan. Dit ging dan 6 weken duren. Na 8 weken nog niks gehoord of gezien, dus maar eens gebeld. Binnen twee week zou ik mijn laars op kunnen halen. Dit is zo nog een aantal keer gegaan totdat de aap uit de mouw kwam: ze waren mijn laars kwijt geraakt. Toen mijn laars bij Cavallo kwam, bleek reparatie ook daar niet de moeite waard te zijn. Uiteindelijk (na 8 maanden zonder laarzen) is mij wel een nette oplossing aangeboden. Ik kreeg nieuwe laarzen voor de helft van het geld. Dit vond ik wel netjes van hun. Maar ik ben ermee eens dat de informatievoorziening en -verzorging beter kan.

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 13:42

Vind je dat netjes Nathalie? Ik had het pas netjes (en logisch) gevonden als je gratis nieuwe laarzen had gekregen!
Kom nou.. zij maken jouw laars kwijt? Ze gaan er maar van uit dat je geld hebt liggen voor nieuwe laarzen. Ook als is het helft van de prijs, je praat nog steeds niet over een paar tientjes.

MirMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 03:34

Een aantal jaren geleden was de service erg goed. De laatste keer, een paar maanden geleden, kreeg ik mijn bestelling niet eens geleverd. Ik had al betaald.... Dus gebeld. Ja wordt deze week bezorgd, moest van ander filiaal komen. Weer gewacht en weer gebeld. Ik heb niet eens afgewacht en meteen mijn geld teruggevraagd. En gekregen, gelukkig was dit wel snel... scheelt weer een telefoontje en/of ritje naar hoofdkantoor :D }:)

nathalie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 14:24

@ Puma:

Eigenlijk heb je gelijk en is het te absurd voor woorden. Het is alweer een tijdje geleden en toen kon ik wel een tijdje zonder mijn leren laarzen (reed ook geen wedstrijden toen), maar nu heb ik ze toch wel dagelijks aan en zou ik ze niet voor zo'n lange tijd willen missen! Uiteindelijk had ik voor €100,- nieuwe laarzen. Zo zie je maar weer dat je dan eigenlijk alweer veel te goed bent en je te makkelijk laat afschepen.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 14:37

Wat jullie bij Divoza hebben heb ik bij Piafferuitersport flut firma. Bestel ik nooit meer iets. Had iets besteld voor ik op vakantie ging voor een vriendin die op mijn paard zou letten. Ik mijn ouders na 2 weken gebeld of het er al was en die zo van neuh. Gebeld zeiden ze tegen mijn pa ik had niet betaald pardon zei die weer ik kan het hier zien dat betaald is. Oja dat gebeurt wel vaker dat dat niet duidelijk is. Toen nog 3 weken moeten w88 op me bestelling na nog meermaals gebeld te hebben. Ik was alweer terug van vakantie en kon nog geen dankjewel cadeau geven aan mijn vriendin. NOOIT MEER

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 15:05

MirMy schreef:
Een aantal jaren geleden was de service erg goed. De laatste keer, een paar maanden geleden, kreeg ik mijn bestelling niet eens geleverd. Ik had al betaald.... Dus gebeld. Ja wordt deze week bezorgd, moest van ander filiaal komen. Weer gewacht en weer gebeld. Ik heb niet eens afgewacht en meteen mijn geld teruggevraagd. En gekregen, gelukkig was dit wel snel... scheelt weer een telefoontje en/of ritje naar hoofdkantoor :D }:)

Echt gestoord die gasten daar..
Wel geld vangen maar leveren ho maar!!
Dat ze überhaupt nog bestaan!?!? :?

Vandaag gebeld ALWEER en ja hoor de paspoortmappen zijn eindelijk gevonden!
Zeggen ze vorige week aan de foon dat zodra ze ze vinden, ik meteen gemaild wordt en mijn pakket direct op de bus gaat.."als eerste"....jaja..
Moet ik NATUURLIJK vandaag zelf weer bellen omdat te horen dat ze eindelijk gevonden zijn en "er nog eentje ligt" >;) en ik 'm morgen of overmorgen in huis zal hebben....
BEN.EENS.BENIEUWD!!! :roll:

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:05

Pff, raar dat ze je daar zo durver voor te liegen. Ik had al lang mijn geld teruggevraagd.