Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dominiquesr schreef:De schade door transport was een gat in de doos, maar verder was de laars al gedragen (leek zo), veters waren los, modder op de laars, kaartje eraf. . Dat lijkt mij toch echt geen schade door transport..
Kady1 schreef:Ik baal hier als een stekker, maand verder, geen bit en ook mijn geld nog niet terug terwijl dit volgens juffer aan de telefoon uiterlijk woensdag op mijn rekening zou staan.
Rechtsbijstand in geschakeld kunnen die weer niets doen, want ik ben in totaal 150 kwijt en ze doen pas iets vanaf 200 euro :S hoe nu verder want ik ben het echt zo beu met Divosa, wat een K&^^%^%$%$#T bedrijf
MirMy schreef:Een aantal jaren geleden was de service erg goed. De laatste keer, een paar maanden geleden, kreeg ik mijn bestelling niet eens geleverd. Ik had al betaald.... Dus gebeld. Ja wordt deze week bezorgd, moest van ander filiaal komen. Weer gewacht en weer gebeld. Ik heb niet eens afgewacht en meteen mijn geld teruggevraagd. En gekregen, gelukkig was dit wel snel... scheelt weer een telefoontje en/of ritje naar hoofdkantoor![]()