Als je er een paard wil kopen zou ik hem inderdaad even latenn nakijken door en Da of vakmens, want vroeger verzorgde ik altijd paarden bij een handelaar, en die verkocht ook weleens paarden aan haar, een paard kan ik me nog goed herrineren, hij heete papilon en had Spat en nog iets aan zijn been. Dit paard werd gewoon aan haar verkocht en zij heeft het ook weer doorverkocht aan iemand blijkbaar. Dus let goedd op als je er wat koopt
Yep ik heb Zorro de knappe man ook gezien . Die heeft idd wat opstap problemen, typisch geval van verkeerd beleerd zijn, iets dat niet aan Melanie te verwijten is. Zij is er met rust mee bezig. Zorro is heeuul knap in het echt en kan met rust en vertrouwen echt uitgroeien tot een topper!!
Hij is echt knap! Heul apart bruin ..... Er staat nu ook een erg leuke merrie , mijn sportmerrie, die heb ik er vanochtend heen gebracht! Wat zoek je ?
ik heb L gesprongen met mijn merrie, en met springen maak je haar errug blij!!! Ze is niet voor beginners want daar wordt ze onzeker van... Denk dat ze volgende week op de site komt te staan..
hihi ja he, Spring!! Lente!!! En zo ziet ze er ook uit , als Lente!!!
mirgino
Geplaatst: 28-07-11 22:37
ponylies schreef:
ik heb al een mailtje gestuurd over zorro ik vind het alleen zo jammer dat de ruiter op sommige filmpjes zo verschrikkelijk slecht rijd
idd wat een geruk en gepluk in de monden, leer je handen stil houden dan komt het rijden veel beter over het is erg onrustig maar de paarden staan er prima bij, mooie groene weides
Ja de paarden staan er super bij hoor, tot hun knieeen int stro en elke dag op de wei!! Dat opstap probleem is idd te verhelpen hoor!!! Kun je binnen een week al voor elkaar hebben!