Vitalhorse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:30

Nou, ik zal toch echt naar de rechtbank moeten :( Eerst zelf gemaild ivm geen retourbedrag van retourzending, vervolgens contact gehad met Thuiswinkelwaarborg, vervolgens officiele weg via Geschillencommissie, nog geen reactie, wat betekend dat t nu voor de rechtbank komt... Heel fijn :roll:

Wil je die weg bewandelen, zorg dat je daar op tijd mee begint!

Richa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 17:16

Hallo Allemaal
Ik had beloofd nog even van me te laten horen. Inmiddels heb ik mijn geld terugontvangen met behulp van de Geschillencommissie, inclusief de 25 euro die ik hier zelf voor moest betalen. Dit is dus de weg om te bewandelen. Hier reageert Vitalhorse op.
Nu het Thuiswinkelwaarborg niet meer gevoerd mag worden weet ik niet of je nog de geschillencommissie kunt inschakelen.
Iedereen succes!
:j

Parbleu123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:23

Ik heb ook een bijzondere ervaring met Vital Horse en door al de verontrustende berichten hier op bokt even mijn verhaal.

Ik bestel op 13-10 2 rode jacks en ontvang deze binnen 2 weken.Tot zover geen probleem.Het bedrag 150 euro maak ik over via ideal. De jacks zijn echter te groot dus stuur ik ze terug naar het adres wat op het bijgeleverde retour formulier staat. Dit plak ik op de buitenzijde van de doos. Ik heb geen kopie gemaakt van dit formulier helaas..Ik verstuur ze op aanraden van de post aangetekend.

Na enige weken niets gehoord te hebben stuur ik een mail of de jacks aangekomen zijn. Dit is niet het geval .Via tracktrace van de post kan ik met behulp van mijn barcode het pakje niet traceren en mail dit naar de post. Die vertellen mij dat het pakje bezorgd is op 25-10 en getekend . Dit geef ik door aan Vital Horse. Zij hebben het echter niet gekregen.
De naam van de ontvanger is bijna hetzelfde. Ipv de is ' t de aanhef. De achternaam is hetzelfde.

Als ik op de website het retouradres bekijk zie ik dat het nummer afwijkt van het nummer dat ik op de doos heb gezet. 140 ipv 146.Als ik op Google maps kijk blijken de huizen vlak naast elkaar te liggen. Ik kan geen telefoonnummer vinden dus bel Brandoil.Naast Viatal Horse gelegen. Deze mevrouw geeft aan dat op 146 iemand woont die af en toe voor Vital Horse werkt en dat zij er naar toe zal lopen om te vragen of hij mij wil bellen. Ik ontvang een bijna onverstaanbare voice mail maar kan niet terugbellen.Waarom brengt iemand het pakje na 2 weken niet naar de buren zeker als hij ook voor het bedrijf wel eens wat doet??

Ondertussen heb ik netjes gevraagd of Vital Horse even bij de buren wil vragen naar het vermiste pakje. Op de doos stond Vital Horse en de buren hebben blijkbaar dus wel voor ontvangst getekend.Vital Horse heeft alsmaar geen tijd om dit even te vragen. Ik ga er in eerste instantie vanuit dat ik een fout nummer heb ingevuld maar
ik word na het lezen van alle berichte op bokt erg onrustig en verstuur meerdere mails. En krijg reactie, de jassen zijn opgehaald bij nummer 146.Ik bedank ze daar hartelijk voor.

Ondertussen word ik door de post gebeld dat alles vreemd aandoet. De handtekening ziet er ongeloofwaardig uit de postcode van de ontvanger en wat op mijn bewijs staat er klopt niets van. Ze willen een onderzoek instellen.Omdat de jassen terecht blijken te zijn stel ik dit nog even uit.

Nu wil ik graag voor de feestdagen mijn geld terug en mail weer naar Vital Horse. Ze hebben geen tijd om mijn geld over te maken deze week omdat het te druk is voor de feestdagen. Het is pas 17 november en via internet heb je een bedrag in 2 minuten overgemaakt.....

Ik hoop dat ik geen verdere stappen hoef te ondernemen om mijn geld terug te krijgen!

Milan_lover

Re: Vitalhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:42

Parbleu, wat balen allemaal, maar duidelijk VitalHorse..

Je kunt wel hopen dat je geen verdere actie hoeft te ondernemen maar dit hoef je van VitalHorse niet te verwachten helaas ;)

VitalHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 19:22

Na het lezen van het verhaal van Parbleu123 willen wij toch een aantal dingen verduidelijken.

De retourzending was inderdaad verkeerd geadresseerd, waardoor deze een aantal huizen verderop afgeleverd is. Dat daar iemand zou wonen die ook voor ons werkt is onjuist, maar is wel iemand met een vergelijkbare achternaam. Wij hebben een aantal pogingen ondernomen om in contact te komen met de bewoners van de woning waar jouw retourzending afgeleverd is, maar helaas troffen wij daar pas na enkele dagen iemand aan en hebben de retourzending in ontvangst genomen.

Vandaag ontvingen wij een e-mail van je waarin je aangaf het geld deze week terug te willen hebben. Wij hebben aangegeven dat wij ons best zullen doen om de creditering z.s.m. uit te zullen voeren, maar dat dit door de drukte i.v.m. de feestdagen deze week niet meer gaat lukken. Het is dus niet zo dat wij hebben aangegeven het bedrag niet voor de feestdagen over te zullen maken.

Wij hopen hiermee alsnog wat meer duidelijkheid in dit verhaal te hebben gebracht.

Parbleu123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 19:40

Ik wil gewoon mijn geld terug . Geld overmaken is zo gebeurd. Een bericht op bokt plaatsen kost meer tijd.Dat lukt blijkbaar wel.
En van alle berichten hier op bokt wordt ik heel onrustig! Ook de post ,die mij belde zette vraagtekens bij het verhaal de postcodes ,handtekening en verschillende adressen en namen.
Als je nu gewoon mijn geld overmaakt kan ik hier laten lezen dat je te vertrouwen bent en men dus gewoon weer iets bij Vital Horse kan bestellen.

VitalHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:14

Crediteringen worden bij ons z.s.m. mogelijk en uiterlijk binnen 30 dagen uitgevoerd. Dit staat duidelijk op onze website en het retourformulier.

De retourzending is net 4 dagen bij ons binnen. Crediteringen worden bij ons verzameld en één keer in de week verwerkt. Een creditering is niet alleen een kwestie van geld terugstorten, maar moet ook administratief verhandeld worden.

Betaalopdrachten worden ook slechts één keer in de week in batchvorm naar onze bank verstuurd.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:16

Jajaja, praatjes, bij mij heeft het letterlijk tussen de 3 en 4 maanden geduurd voordat ik mijn geld terug kreeg!
Dan zorg je maar dat je tijd maakt, in plaats van hier je "geweldige" service te promoten en de schuld van je af te schuiven!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:22

mijn creditering kostte ook een maand of drie en een stuk of vijf mails...

Parbleu123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:41

Maak gewoon dat geld over NU en laat zien dat je zo eerlijk en netjes bent als je doet voorkomen met deze zakelijk verantwoorde berichtjes.Bij andere bedrijven kan dat ook waarom zou dat bij Vital Horse dan niet kunnen. Bij Divoza of Agradi heb je na 1 of 2 dagen gewoon je geld terug!
En het pakje van mij is op 25-10 bezorgt en ik heb al snel gevraagd of het aangekomen is waarom heb je dan een week nodig om (als ik het al verkeerd genummerd zou hebben waar ik na het verhaal van de post aantwijfel ....)naar de buren te lopen!

Maak gewoon dat geld over dan ben je gezuiverd van je nu toch wel erg vertroebelde imago!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 22:26

Moderatoropmerking:
Vanwege het feit dat de moderatoropmerking in dit topic volledig wordt genegeerd en ik wederom een groot aantal off topic berichten heb moeten verwijderen gaat dit topic op slot.