Ik ken alle stallen die hier genoemd worden, ik woonde zelf namelijk in montfoort.
even een paar dingen.
- verhoef en baauw zijn 2 verschillende stallen.
- elke handelaar hier uit de buurt kopen en verkopen wel eens paarden van elkaar en gebruiken wel eens elkaars fotos.
verder wil ik jullie vragen, hebben jullie de paarden/ponys laten keuren bij verkoop?
zo ja, oke dan is het wat jullie zeggen opgelicht misschien wel iets wat de stal ook niet kon weten?
zo nee, misschien was je daar ook zelf wat makkelijk?
Bijna elke handelaar koopt paarden zonder te keuren, ziektes weten ze zelf dus ook pas als het na boven komt.
Handelaren proberen altijd zo snel mogelijk te verkopen, de paarden kennen hun dus uit een korte tijd. misschien is een paard daar heel braaf maar bij een nieuwe eigenaar raakt paard meer op het gemak en komen er streken naar boven?
Ik verbaas mij er wel eens over hoe makkelijk mensen zeggen dat ze opgelicht zijn. Vaak zijn ze zelf lax of doen zelf iets niet helemaal handig waardoor paard denkt hey.. daar kan ik mooi onderuit.
Ik weet dat stal baauw vroeger idd slechte dingen deed, maar tegenwoordig vind ik hem heel netjes.
nu is het wel zo dat ik daar ook niet vaak op stal kom dus ik zou ook vast een hoop niet zien..
Kim verhoeff ken ik tot nu toe alleen maar positief, maar ook daar kom ik niet elke dag op stal