(Slechte) ervaringen met Agradi?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amalarab

Re: (Slechte) ervaringen met Agradi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:41

Ik heb de spullen binnen en ben heel tevreden!

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:15

ik heb de spullen ook binnen, duurde wel iets langer dan de 2-3 werkdagen die ze aangaven, maar na iets meer dan een week is het pakketje dan toch aangekomen.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:20

Ik kreeg net een e-mail dat mijn spullen niet binnen de gemelde termijn geleverd kunnen worden. -O- En dat terwijl de dekens bij het bestellen gewoon op voorraad waren.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:20

Wou net wat dingen bestellen maar ben er toch maar mee gestopt aangezien de meningen over Agradi niet zo super zijn..
Jammer!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:33

PrimaDonna_ schreef:
Wou net wat dingen bestellen maar ben er toch maar mee gestopt aangezien de meningen over Agradi niet zo super zijn..
Jammer!

Een aantal bokkers zijn ontevrede, maar niet alle bokkers.
En daarnaast is het klagen over dingen nog altijd makkelijker dan een goed woordje doen ;)
Gewoon bestellen, duurt het lang kan je altijd telefonisch contact opnemen met agradi of via de mail.
Hier nog nooit slechte ervaringen gehad met agradi, en ben al sinds 2003 klant :)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:36

Ik vind Agradi prima. Heb er nooit problemen mee gehad.

Alleen nu dan dat mijn spullen ineens niet binnen de termijn van twee weken geleverd kunnen worden... Terwijl de spullen wel op voorraad waren bij het bestellen. Maar dat zal door drukte van de kortingactie komen...

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:37

Ik ben over het algemeen ook heel tevreden over Agradi! :j
Een keertje iets minder, toen ging er ook iets fout met de levertijd en kon ik moeilijk contact met ze krijgen. Uiteindelijk netjes opgelost vanaf hun kant.

Toevallig toen ik net thuiskwam stond mijn pakketje hier, binnen de afgesproken levertijd en helemaal goed. :)
Verder fijn dat ze zo'n uitgebreid assortiment hebben en dat de prijzen ook goed tot de kwaliteit in verhouding staan

Ook heb ik ooit een keer een bestelling per ongeluk dubbel geplaatst en daarover werd ik zelfs gebeld. Of dat wel de bedoeling was en of ze deze dubbele bestelling voor me ongedaan moesten maken. Dat vond ik erg netjes, want daar was ik zelf anders niet achter gekomen dus dit scheelde me een hoop moeite met retourneren etc.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:11

Ze hebben dit bericht rondgemaild:

Beste Klant,

Afgelopen maand hebben wij niet de gebruikelijke dienstverlening kunnen geven die u van ons gewend bent.

Dit heeft met name te maken met de enorme drukte. Steeds meer mensen kopen bij Agradi. Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee, maar kan ook leiden tot langere levertijden.

Ook kan het zijn dat de wachttijden aan de telefoon langer zijn dan normaal, of dat u email niet direct beantwoord wordt. Daarnaast hebben wij ons logistieke proces recentelijk volledig geautomatiseerd waardoor de verwerking van de orders in het magazijn ook een tijdelijke vertraging heeft opgelopen.

De enorme toename van het aantal bestellingen en de invoering van het nieuwe logistieke systeem hebben er toe geleid, dat wij niet de gebruikelijke dienstverlening hebben kunnen geven, zoals u die van ons gewend bent.

Om dit o.a. op te lossen zijn wij op zoek naar nieuwe mensen.

Inmiddels is ons team al versterkt maar zoeken wij nog meer! mensen voor de afdelingen logistiek en klantenservice, zie ook:

http://www.agradi.nl/informatie/Algemen ... /Vacatures.

Door deze verbeteringen en personele uitbreidingen is de levertijd al een stuk verbeterd. De verwachting is dat in de komende twee weken wij weer de dienstverlening kunnen geven zoals u van ons gewend bent.

Hartelijk dank voor uw begrip,

Oskar van Straaten
Algemeen Directeur
Agradi b.v.

Hiermee geven ze toch zelf ook wel aan dat ze niet zoals voorheen de goeie service kunnen leveren die iedereen wel van ze verwacht! Overigens is het laat leveren van mijn beschermers niet aan hen te wijten maar aan BR, die leveren blijkbaar niet uit.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-10 13:43

Wat goed dat ze problemen zo goed aan gaan pakken, en dat ik dus helemaal geen
spoken zag zoals eerder in dit topic werd beweerd.

Dit geeft goede hoop, en dan wordt Agradi misschien wel weer mijn vaste winkel :).

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:52

Wat ik dan wel een beetje jammer vind is dat ze deze informatie achteraf sturen, wanneer iedereen al geirriteerd is en Agradi zo'n beetje afgezworen heeft.
Als wij een nieuw systeem krijgen (en dat is de laatste paar jaar door enorme groei 2x gebeurd) dan krijgen de klanten vantevoren de informatie, zodat ze ook begrip hebben voor de situatie, of kunnen beslissen of ze op dat moment bestellen of niet. Geen mopperende klanten die in het ongewisse zitten waar hun spullen blijven, geen klanten die bestellingen annuleren en geen klant die zegt dat we slechte service bieden. We hebben zelfs uitzendkrachten op de mail gezet zodat klanten die vragen per mail gestuurd hebben niet een week op antwoord hoefden te wachten. Communicatie naar je klant toe is zó belangrijk!

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 15:15

Ik vind het een nette mail, maar vind ook dat ze die wel iets eerder hadden mogen sturen. Dan hebben mensen er toch meer begrip voor en krijg je minder gemopper.

Ik ben overigens tevreden hoor, ik snap met die drukte wel dat het een paar dagen langer heeft geduurd. Ik heb de spullen nu wel veel goedkoper dan elders en heb er geen kilometer voor hoeven rijden.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:20

Zeker een nette mail ;)
Begrijp wel dat ze het druk hebben, er zitten ook helemaal geen vrachtkosten bij dus dan bestellen mensen gauw al op Agradi.
Ga binnenkort denk toch wat dingen bestellen, wil het toch wel uitproberen!

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:25

Ik vind het ook zeker een nette mail en ben ook blij dat ze toegeven dat de service een stuk minder was. Ik denk alleen dat ik toch iets minder snel wat zal gaan bestellen.

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:21

Ik heb de mail vandaag ook gehad.

Ik wacht nu al zeker drie weken op mijn bestelling.

Volgende week maar eens ee belletje doen wanneer ze kunnen uitleveren.

Deze mail heb ik vorige week gehad

Helaas kunnen wij uw order (nr:00000) niet binnen de eerder aangegeven levertijd verzenden.

De reden hiervan is dat waarschijnlijk 1 of meerdere producten (nog) niet leverbaar zijn. Wij hopen u op korte termijn hier meer informatie over te kunnen verstrekken. Uw order blijft zonder tegenbericht gewoon in bestelling staan. Zodra alle artikelen bij ons binnen zijn worden deze direct naar u verzonden.

Dit is een automatisch opgemaakte mail, hierdoor is het helaas niet mogelijk om via e-mail op dit bericht te reageren. Mocht u in tussentijd wijzigingen willen aanbrengen in uw bestelling, of heeft u vragen, dan horen wij dit graag telefonisch van u. De verkoopafdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 12.00 uur en van 13.30 tot 16.00 uur op telefoonnummer 073-5226611.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Agradi Team

Belin10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:36

Ik heb nog geen problemen gehad met Agradi. Netjes op tijd waren de spullen die ik besteld had.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:38

hotchocolat schreef:
Ik heb de mail vandaag ook gehad.

Ik wacht nu al zeker drie weken op mijn bestelling.

Volgende week maar eens ee belletje doen wanneer ze kunnen uitleveren.

Deze mail heb ik vorige week gehad

Helaas kunnen wij uw order (nr:00000) niet binnen de eerder aangegeven levertijd verzenden.

De reden hiervan is dat waarschijnlijk 1 of meerdere producten (nog) niet leverbaar zijn. Wij hopen u op korte termijn hier meer informatie over te kunnen verstrekken. Uw order blijft zonder tegenbericht gewoon in bestelling staan. Zodra alle artikelen bij ons binnen zijn worden deze direct naar u verzonden.

Dit is een automatisch opgemaakte mail, hierdoor is het helaas niet mogelijk om via e-mail op dit bericht te reageren. Mocht u in tussentijd wijzigingen willen aanbrengen in uw bestelling, of heeft u vragen, dan horen wij dit graag telefonisch van u. De verkoopafdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 12.00 uur en van 13.30 tot 16.00 uur op telefoonnummer 073-5226611.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Agradi Team

Dit mailtje kreeg ik toen ook drie keer en uiteindelijk heb ik dus 1,5 maand op mijn spullen moeten wachten. Maar gelukkig geven ze zelf ook al aan in hun mailtje dat er problemen zijn.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:39

Ik heb 1,5 week geleden oid besteld en ik heb het gister binnen gekregen helemaal top! :D

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:52

Heeft er toevallig ook iemand ervaring met een zadel bestellen ? Bij sommige zadels staat een 8 of 9 als cijfer. Maar ben toch een beetje bang om het via internet te doen.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:42

Zeker een nette mail van Agradi :j
Volgens mij zijn ze flink aan het groeien.
Dit is al de 3e keer in iets meer dan een half jaar dat ze vacatures open hebben.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:57

Ik heb nog steeds mijn geld niet terug.. Ben dus niet tevreden en zal er ook niet snel meer wat bestellen! Helaas!

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 09:21

Op 21-08 een bestelling geplaatst vanmorgen de mail dat alles er is en wordt uitgeleverd.

Echter heb ik meer besteld en betaald dan er wordt uitgeleverd.
Ik heb ook geen mail gehad (dus ook geen overleg) dat er iets niet leverbaar zou zijn en dat ik geld terug zou krijgen.
Het artikel staat ook nog op de site.

De mail is verstuurd nu maar afwachten op een reactie terug.
Dit is de mail die ik heb mogen ontvangen. Mocht er achteraf een nalevering komen, wie gaat dan de verzendkosten van 7,95 betalen?

Geachte Klant,

Zojuist is uw order in het magazijn van Agradi verwerkt. Vanaf ongeveer 20.00 kunt u de hieronder vermelde code gebruiken om uw pakket te volgen. Wij danken u vriendelijk voor uw bestelling bij WWW.AGRADI.NL.

De zending is verstuurd met:
Twise => DPD CLASSIC

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:17

Als er een nalevering komt, dan worden die kosten door Agradi betaald.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:19

GamblersCup schreef:
Als er een nalevering komt, dan worden die kosten door Agradi betaald.

Agradi doet niet aan nalevering.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:41

Ik denk dat het ook een beetje ligt aan wat je besteld, als je bijvoorbeeld dekens en kleding ofzo besteld dat het langer duurt...
Heb de mail zelf ook gehad, vond het netjes :)

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:43

Ik heb het met een deken gehad, een regendeken werd 1,5 maand later geleverd. Dat vind ik net netjes als erbij staat direct leverbaar en je de deken nodig hebt..