Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En dat terwijl de dekens bij het bestellen gewoon op voorraad waren. PrimaDonna_ schreef:Wou net wat dingen bestellen maar ben er toch maar mee gestopt aangezien de meningen over Agradi niet zo super zijn..
Jammer!

hotchocolat schreef:Ik heb de mail vandaag ook gehad.
Ik wacht nu al zeker drie weken op mijn bestelling.
Volgende week maar eens ee belletje doen wanneer ze kunnen uitleveren.
Deze mail heb ik vorige week gehad
Helaas kunnen wij uw order (nr:00000) niet binnen de eerder aangegeven levertijd verzenden.
De reden hiervan is dat waarschijnlijk 1 of meerdere producten (nog) niet leverbaar zijn. Wij hopen u op korte termijn hier meer informatie over te kunnen verstrekken. Uw order blijft zonder tegenbericht gewoon in bestelling staan. Zodra alle artikelen bij ons binnen zijn worden deze direct naar u verzonden.
Dit is een automatisch opgemaakte mail, hierdoor is het helaas niet mogelijk om via e-mail op dit bericht te reageren. Mocht u in tussentijd wijzigingen willen aanbrengen in uw bestelling, of heeft u vragen, dan horen wij dit graag telefonisch van u. De verkoopafdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 12.00 uur en van 13.30 tot 16.00 uur op telefoonnummer 073-5226611.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Het Agradi Team