Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik veeg gewoonlijk ook alles uit haha .. Shanelle schreef:Ik vind een balpen net wel heel goed werkenik veeg gewoonlijk ook alles uit haha ..
Het is (vind ik) wel zo dat het niet zo'n handig boek is voor grote schrijvers, spreek uit ondervinding.
Verder kan ik me wel vinden in wat pasdedeux zegt, het is een beetje jammer dat je niet echt een opbouwend schema kunt maken. Het is elke dag hetzelfde wat je kan/moet invullen/evalueren en dus zit je uiteindelijk nog steeds een beetje in het duister te tasten.
Epona_ schreef:Is er echt niemand die voor mij eens een pagina van '1 dag' wil inscannen ? Ik ben te bang dat ik te groot en te veel schrijf per dag, en hier in de geburen is er niet echt een ruitersportzaak waar ik het kan gaan bekijken
Hoop hem deze week nog te ontvangen. Epona_ schreef:Is er echt niemand die voor mij eens een pagina van '1 dag' wil inscannen ? Ik ben te bang dat ik te groot en te veel schrijf per dag, en hier in de geburen is er niet echt een ruitersportzaak waar ik het kan gaan bekijken
Epona_ schreef:Zou er iemand eens zo'n bladzijde waar je de training van die dag overloopt eens kunnen inscannen ? Want op de gegeven foto's van het PKC kan ik dat niet super goed zien. Ik schrijf nogal groot, dus wil eens zien of er genoeg plek is
SparklingApp schreef:Oké, ik heb een poging gedaan, dit is het geworden;
Hij is niet scherp, maar geeft misschien een beeld. (ik krijg m iig niet beter)
Ik moet ook wel wennen aan weinig op schrijven, maar het is juist wel beter om alleen even de belangrijkste dingen er uit te halen.

simodi schreef:Ha ha, heb jij 'm ook!!!!!?![]()
Ik vind 'm wel leuk, heb al 2 dagen bijgehouden inmiddels!
Ik probeer alleen 2 paarden bij te houden op 1 bladzijde, anders gaat het zo hard, maar da's nog wel een beetje creatief invullen op deze manier ...
ik zag hier al dat jij m ook hebt!SparklingApp schreef:simodi schreef:Ha ha, heb jij 'm ook!!!!!?![]()
Ik vind 'm wel leuk, heb al 2 dagen bijgehouden inmiddels!
Ik probeer alleen 2 paarden bij te houden op 1 bladzijde, anders gaat het zo hard, maar da's nog wel een beetje creatief invullen op deze manier ...
ik zag hier al dat jij m ook hebt!
Ik ben nu ook 2 dagen onderweg, maar heb al een heel stuk gekopieërd en heb voor elk paard een eigen hoofdstuk.