Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

luchje schreef:vandaag dan toch de nieuwe frontriem ontvangen,figora bedankt voor het regelen. blijf het overigens wel vreemd vinden dat er pas na een bericht op bokt eindelijk actie ondernomen wordt.

Rachel_x schreef:vorige week maandag een bestelling gedaan bij pour cheval. Had een set bestelt, waar alle kleuren bij elkaar zouden passen.
Helaas kreeg ik te horen toen het pakketje al was verzonden dat 1 dekje er niet meer was. Toen ik het pakketje opende zag ik dat er ook nog een verkeerd dekje in zat... Erg jammer..
Heb al verschillende mails gestuurd en gebeld maar nog geen reactie. Ik wacht nog even af aangezien het pas maandag is.
Verder een leuke actie dat er een gratis polo bij zat! Is een fijne polo.
Rachel_x schreef:Rachel_x schreef:vorige week maandag een bestelling gedaan bij pour cheval. Had een set bestelt, waar alle kleuren bij elkaar zouden passen.
Helaas kreeg ik te horen toen het pakketje al was verzonden dat 1 dekje er niet meer was. Toen ik het pakketje opende zag ik dat er ook nog een verkeerd dekje in zat... Erg jammer..
Heb al verschillende mails gestuurd en gebeld maar nog geen reactie. Ik wacht nog even af aangezien het pas maandag is.
Verder een leuke actie dat er een gratis polo bij zat! Is een fijne polo.
Ze is er mee bezig, word vervolgt!
Heb inmiddels een bemiddelingsvraag neergelegd bij het modteam voor een bestelling bij Figora van PourCheval