Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gekke_koei schreef:ha is idd niet voor ieder probleem. stiek is al een paar keer behandeld door iemand van ha en ook door pasdedeux (die heeft hem rechter gezet in de wervels enzo) omdat hij toch wel veel problemen had in de spieren en ook in de wervels e.d
maar hij werd er niet beter van, alleen maar slechter.. terwijl ik bij merel en willem altijd goede resultaten had.
ivm onze verhuizing is het even uitgesteld, maar stiek gaat op de foto, omdat er ws kissing spine in de rug zit en een paar wervels in de nek of niet goed zitten of versleten zijn.
in zo'n geval kan osteopatie en/of masseren de problemen juist verergeren, wat bij stiek dus is gebeurd.
gelukkig gaat het nu wel beter sinds we rekening houden met die problemen en hem niet overvragen.
meart schreef:aangezien ik ook zo nu en dan osteopaten raadpleeg....wie is "pasdedeux" en welke opleiding heeft hij of zij omdat je aangeeft dat die de wervels rechter kan zetten?
Hoe doet hij dat? Met hamers of handmatig?
Vragen over en aan haar kan je denk ik sneller via PB aan haar sturen
rina schreef:meart schreef:aangezien ik ook zo nu en dan osteopaten raadpleeg....wie is "pasdedeux" en welke opleiding heeft hij of zij omdat je aangeeft dat die de wervels rechter kan zetten?
Hoe doet hij dat? Met hamers of handmatig?
@Meart pasdedeuxVragen over en aan haar kan je denk ik sneller via PB aan haar sturen
...ik zie trouwens net in haar profiel, dat ze osteopathie onder "interesses" en niet onder beroep rangschikt.....maar dit is of topic....of is zij toevallig een HA massagetherapeut?
lelle schreef:Zou iedereen die ervaring hebben, ik bedoel dat het echt zeer doet?
Ik hoop dat je pony er profijt van heeft, merk je al iets en moest je daarna nog iets met je pony doen
lelle schreef:Zou iedereen die ervaring hebben, ik bedoel dat het echt zeer doet?
Ik hoop dat je pony er profijt van heeft, merk je al iets en moest je daarna nog iets met je pony doen