Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) en meteen aan de telefoon. Heb dinsdag een afspraak dus ben benieuwd!! 
maar zal het posten als ik meer weet
Als het goed is komt ie nu volgende week woensdag. Hij weet precies wie we zijn haha, maar daar hadden we hem ook over aangesproken aangezien hij een keer niet kwam opdagen.. Sindsdien is hij op tijd of belt ie
die hingen over een bokje die wat verder op de poetsplaats stond
hij komt vanmiddag om 5 uur de zadels brengen! 
Silviabol schreef:En ja hoor, netjes op tijd, als je het brabantse kwartiertje meetelt
Ik heb een heerlijk zadel op proef en hij heeft er precies aan gedaan wat hij zou doen. Nu 2 weken rijden om te kijken of het bevalt en over 2 weken een nieuwe afspraak maken om het zadel definitief te controleren met zijn 'matje'.
woehoe
!!! Wat voor zadels heb je?? Ik heb gister een Kentaur Elektra besteld, helaas levertijd tot 8 weken, dus kan nog even hard door sparen
en hopen dat Karl niet morgen op de stoep staat om zijn zadel te komen halen. Silviabol schreef:hahaha logisch!
ik heb was op zoek naar een a-merk zwart veelzijdigheidszadel voor een nette prijs. Het is een Kieffer Garmisch II geworden die zo te zien hoogstens een half jaartje gebruikt is. Karl heeft hem voor mij (kosteloos) opnieuw opgevuld voor mijn paard.
Goede deal toch?
. Dat opvullen dat doet hij bij iedereen
, maar hij weet wel hoe hij een zadel passend moet krijgen idd! Ik hoop ook echt dat mijn nieuwe zadel past, want anders ben ik nog afhankelijk van hem