Ervaringen met zadelmaker Karl Langeraap

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

laura1986

Re: Ervaringen met zadelmaker Karl Langeraap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 20:06

Hij is op de tweede afspraak wel verschenen trouwens, had maar 1 zadel wat paste (wintec wide), dat ligt nu nog steeds thuis maar ik wil het niet kopen.. (heb een tweedehands wintec wide gekocht).

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:00

Zo, het topic maar weer een schop geven.

Ik had vandaag een afspraak met hem samen met een stal genoot en een andere stalgenoot zou vandaag met hem mee gaan op pad..................meneer Langeraap heeft wederom niets meer van zich laten horen, niet afgebeld en tevens niet langsgeweest. Boos!

Als hij m'n geld niet wil hebben hou ik het zelf wel Clown

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:12

wazig? bij ons op stal doet hij ongeveer 50% van de zadels en is hij regelmatig. Ik heb nu nog maar eens gebeld (heb weer geld Clown ) en meteen aan de telefoon. Heb dinsdag een afspraak dus ben benieuwd!!

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:20

Heb hem net weer eens gemaild en gebeld......................geen reactie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:38

Ik ben inmiddels definitief overgestapt op een andere zadelmaker, en hier super ervaringen mee nu~!

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 20:49

ik krijg hem goed te pakken, hij is zelfs geweest vandaag en heeft volgende week mn zadel klaar :j
hij had ook 2 zadels mee van stalgenoten waarvoor hij woensdag is geweest. Waren nu ook af.
Hij was lang aan het bellen tijdens het zadels passen maar had alle tijd en een best ruim assortiment bij aan de zwarte veelzijdigheidszadels waar we om vroegen. Hij heeft goed geholpen met passen, proberen en belt volgende week terug voor een nieuwe afspraak om er nog een paar te proberen

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:18

Ik wens jou succes :D en hoop voor je dat hij terug belt.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:25

Thx :D maar zal het posten als ik meer weet :j

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 09:28

Bij ons is ie goed bezig! Vorige week hadden wij de afspraak afgebeld, omdat er zoveel sneeuw lag. Gisteren belde hij de afspraak af voor vandaag. Heeft ie netjes gedaan :D Als het goed is komt ie nu volgende week woensdag. Hij weet precies wie we zijn haha, maar daar hadden we hem ook over aangesproken aangezien hij een keer niet kwam opdagen.. Sindsdien is hij op tijd of belt ie :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:51

Hij is ook wel een schatje hoor.. :D

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 19:21

Nou ik vraag me serieus af hoe jullie het dan voor elkaar krijgen allemaal................

Vanmorgen; opnieuw.........................een afspraak om 8.30. Ben om 8 uur op stal, tegen 9 uur belt de beste man naar mijn stalgenootje waar hij inprincipe de afspraak mee had dan hij zijn (S)TOM(S)TOM vergeten is en dat hij het niet kan vinden nog geen kwartier later smst hij dat de afspraak komt te vervallen en evt. aan het einde van de middag kan plaats vinden.......................Ja toen zat ik op een crematieplechtigheid..........

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 09:18

ik heb super ervaringen met Karl, al jaren. Had dinsdag een acuut probleem met mijn zadel, woensdagochtend om 8 uur stond hij op de stoep.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 10:03

Als iedereen ervaringen gaat opnoemen. Ik heb alleen goede ervaring met hem.

Maar de zadelverkoper die dus nadat het zadel was opgestuurd nog even langs zou komen om te kijken of het goed lag, liet mij in de vrieskou 4 uur! wachten, sta je buiten op een pension. Je belt na een uur, want je wil niet vervelend zijn. Krijg je te horen dat het is uitgelopen bij een ander en dat ze nu onderweg is.

Weer een anderhalf uur later bel je en dan zegt ze dat ze over een half uur vertrekt. :(

Als ze eindelijk komt, vraag je haar waarom ze niet even een half uur van te voren had gebeld zodat ik naar huis kon en dan weer terug kon komen, krijg je een gigantische grote bek, ze gaat toch zeker niet bellen! zeker heel de dag bellen!!! Tja het zadel was al betaald. Lag dus voor geen meter, maar de gratis opvulservice de eerste 3 maanden verviel in eens en het zadel was helemaal perfect.

Nou dus niet, alles behalve. Check onderschrift :+

Dus als iedereen slechte ervaringen gaat noemen, dan heb ik genoeg reakties gehad over deze dame....over service en bereidwilligheid scoort Karl bij mij heel hoog. Ken hem al jaren. Jammer dat zijn winkel er niet meer is.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 10:05

Dat vind ik absoluut ook. Ik heb nog geen goed lokaal alternatief gevonden, qua service en prijzen stond hij op eenzame hoogte.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 10:16

Als ik het zo hoor lijkt het me wel de moeite waard om te wachten. Is ook wel een goed teken dat ie het druk heeft. Dat spreekt voor zich.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:08

Karl staat inderdaad in prijs/kwaliteit erg hoog....................daar zul je mij ook niet over horen klagen. Ik vind alleen zijn manier van handelen erg 'bijzonder'. Ik ben nu bijna 5 maanden met hem bezig, 2 afspraken en 2 leen zadels verder en ik loop al vanaf oktober met m'n geld achter hem aan te rennen. De beste man is zo goed van vertrouwen dat hij z'n spullen overal zo achter laat, maar ik voelde me ondertussen een 'dief' omdat ik dat zadel niet kon betalen, omdat hij z'n telefoon niet op nam en niet reageerde op e-mail.

Qua kwaliteit een top vent, maar qua afspraken voor ons (en dan spreek ik namens meerdere hier uit de omgeving) een drama.....en dat kost hem klanten.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:23

het schelt wsl wel dat ik op nog geen 5 km afstand woon, maar ik moet zeggen dat het altijd wel zo is geweest. Maar hij is idd veel te goed van vertrouwen, dat is zonder meer waar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:30

Goed van vertrouwen is hij zeker.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 13:08

bij ons was hij bijna 2 nieuwe kiefferzadels vergeten :oo die hingen over een bokje die wat verder op de poetsplaats stond

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 18:56

Dat klinkt echt als Karl! Toen ik op zoek was naar een zadel, heb ik hem inderdaad ook een paar keer moeten bellen dat er nog 3 zadels van hem bij mij lagen. Die man is echt goed van vertrouwen! Overigens kwam hij bij mij altijd netjes op tijd.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:16

Ik heb trouwens een afspraak! zou het hier melden maar bijna vergeten :o hij komt vanmiddag om 5 uur de zadels brengen!

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 09:57

En ja hoor, netjes op tijd, als je het brabantse kwartiertje meetelt :+
Ik heb een heerlijk zadel op proef en hij heeft er precies aan gedaan wat hij zou doen. Nu 2 weken rijden om te kijken of het bevalt en over 2 weken een nieuwe afspraak maken om het zadel definitief te controleren met zijn 'matje'.
woehoe :):)

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:06

Silviabol schreef:
En ja hoor, netjes op tijd, als je het brabantse kwartiertje meetelt :+
Ik heb een heerlijk zadel op proef en hij heeft er precies aan gedaan wat hij zou doen. Nu 2 weken rijden om te kijken of het bevalt en over 2 weken een nieuwe afspraak maken om het zadel definitief te controleren met zijn 'matje'.
woehoe :):)

Nou super toch :D !!! Wat voor zadels heb je?? Ik heb gister een Kentaur Elektra besteld, helaas levertijd tot 8 weken, dus kan nog even hard door sparen :Z en hopen dat Karl niet morgen op de stoep staat om zijn zadel te komen halen.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:21

hahaha logisch!
ik heb was op zoek naar een a-merk zwart veelzijdigheidszadel voor een nette prijs. Het is een Kieffer Garmisch II geworden die zo te zien hoogstens een half jaartje gebruikt is. Karl heeft hem voor mij (kosteloos) opnieuw opgevuld voor mijn paard.
Goede deal toch?

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:58

Silviabol schreef:
hahaha logisch!
ik heb was op zoek naar een a-merk zwart veelzijdigheidszadel voor een nette prijs. Het is een Kieffer Garmisch II geworden die zo te zien hoogstens een half jaartje gebruikt is. Karl heeft hem voor mij (kosteloos) opnieuw opgevuld voor mijn paard.
Goede deal toch?

Qua tweedehands heeft hij ontzettend veel keuze :D . Dat opvullen dat doet hij bij iedereen 8-) , maar hij weet wel hoe hij een zadel passend moet krijgen idd! Ik hoop ook echt dat mijn nieuwe zadel past, want anders ben ik nog afhankelijk van hem }:0