Ilja_1997 schreef:@Boekel, nog niks van gehoord! Ben erg benieuwd. Maar gezien de omgeving heb ik weinig hoop dat ze daar veel op de wei of buiten zullen lopen.
Begreep dat ze veel land hebben.
Al is dat geen garantie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Macs schreef:Ze zouden slim zijn als ze een plek creëren als een Paddock Paradise of in ieder geval 24 uur buiten met ruwvoer. Daar is zoveel vraag naar momenteel!
Ik geloof niet dat dat in de planning ligt.
Naar mijn weten meer sportstal.
Shalimar schreef:Ik weet via via van de plannen, het moet een stal worden gericht op de sport. Zo'n 80 stallen, zomers overdag wei, in de winter paddocks (bij mijn weten maar kort). Gericht ook op grote paardenevenementen. Moeten één of twee binnenbakken verrijzen, longeercirkel(s?) en buitenbak. Alles heel sportgericht. Buurt schijnt dwars te liggen vanwege angst voor verkeersdrukte heb ik uit roddels. Het zou schuin tegenover de Avira vuilverbranding moeten komen op de plek van een huidige melkveehouderij.
MarjanB schreef:upendo schreef:Uitrijmogelijkheden? Rondje Ikea en McDonalds dus.
Je vergeet loods 5![]()
![]()
Ik ben blij met m’n stalletje midden in het bosal staan daar ondertussen ook net zoveel paarden maar het voelt niet massaal.
Liesje1611 schreef:Inderdaad jammer dat er zo weinig stallen in de omg. Arnhem zijn waarbij de paarden het overgrote deel van de dag buiten zijn.. Hopelijk komen die er komende tijd. De Waterberg is extra grote paddocks aan het aanleggen, maar ideaal is het nog niet.
Ik ben overigens op zoek naar een leasepaard in deze omgeving, dus mocht iemand een verzorger nodig hebben (of iemand kennen die nog een bijrijder zoekt!), mag je me altijd een pb doen![]()
Shalimar schreef:Bij de Waterberg worden ze doordeweeks in de paddocks gezet, voor ik meen twee à drie uurtjes. Daarbuiten mag je ze er zelf geloof ik ook nog inzetten als de paddock niet bezet is. Of je het oké vindt is natuurlijk een tweede maar het zit wel bij een pakket in, net als de stapmolen.
Shalimar schreef:Ja klopt, het zit bij een pakket in, je betaalt er dus extra voor maar dan hoef je het niet zelf te doen.