De eigenaresse bijt niet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Tarieven kunnen ook afschrikken als je niet precies weet hoe er met je paard wordt omgegaan. Dat haal je nergens van een site af, daarvoor moet je echt gaan kijken. Ik betaal liever wat meer en 0 zorgen dan goedkoop en denken van ja heeft ze wel genoeg eten of is de stal wel schoon. Verhalen op een site kunnen heel mooi zijn en tegen de tijd dat je er komt is je gevoel ineens toch anders.
upendo schreef:Snap gewoon niet zo goed waarom het overal online moet staan. Er zijn zoveel stallingen waar je achteraan moet bellen. Alleen al van de Enkhoeve, de stal tegenover de Spreng en een aantal andere stallingen in de omgeving weet ik dat er geen prijzen te vinden zijn. Wij zijn gewoon gaan bellen, kijken en hebben het daar over de prijzen gehad.
Je kan ook vanaf de site snel genoeg inschatten in welke prijscategorie het valt.
upendo schreef:MarjanB schreef:Tarieven kunnen ook afschrikken als je niet precies weet hoe er met je paard wordt omgegaan. Dat haal je nergens van een site af, daarvoor moet je echt gaan kijken. Ik betaal liever wat meer en 0 zorgen dan goedkoop en denken van ja heeft ze wel genoeg eten of is de stal wel schoon. Verhalen op een site kunnen heel mooi zijn en tegen de tijd dat je er komt is je gevoel ineens toch anders.
Exact dit.
MarjanB schreef:Oh dat zeg ik ook niet, maar een gevoel bij een eigenaar van een stal krijg je niet door op een site te kijken. Daar moet je toch echt voor bellen of even bij langs.
upendo schreef:Laten we wezen, alle goede stallingen staan vol. Waarom zouden zij moeite moeten doen? Geïnteresseerden bellen toch wel.
Maargoed, ik denk dat deze discussie niet zo nuttig is. Als je niet wil bellen kun je altijd iemand die er staat een berichtje doen.Ik weet alleen dat ik tig stallingen heb gebeld of bezocht zonder te weten hoe duur ze waren, omdat dat voor mij minder relevant was dan alles goed voor elkaar hebben voor de paarden.
Nikass schreef:upendo schreef:Laten we wezen, alle goede stallingen staan vol. Waarom zouden zij moeite moeten doen? Geïnteresseerden bellen toch wel.
Maargoed, ik denk dat deze discussie niet zo nuttig is. Als je niet wil bellen kun je altijd iemand die er staat een berichtje doen.Ik weet alleen dat ik tig stallingen heb gebeld of bezocht zonder te weten hoe duur ze waren, omdat dat voor mij minder relevant was dan alles goed voor elkaar hebben voor de paarden.
Je suggereert nu alsof mensen geen afweging maken voor hun paard maar de prijs bepalend laten zijn, alleen omdat ze de website onvolledig vinden.
Is natuurlijk de grootste flauwekul
Liesje1611 schreef:En hoe is de Waterberg in Arnhem? Grote stal waar ook veel gelest wordt zie ik, maar heeft iemand daar ervaring mee?