kiko schreef:Hoeveel jaar is dat geleden.. Toen ik nog mensen in pension had was ik voor amper een €1 per uur aan het werk...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:kiko schreef:Hoeveel jaar is dat geleden.. Toen ik nog mensen in pension had was ik voor amper een €1 per uur aan het werk...
Benzz schreef:Blacky94 schreef:Ik begreep trouwens vandaag dat Unlimited Stables ook geen pensionstalling zou aanbieden?
Er blijft iig heel weinig over zo
Hebben die de boel ( gedeelte) niet verhuurd aan een prof? Dacht zoiets gehoord te hebben. Snap ik persoonlijk wel.
Benzz schreef:Blacky94 schreef:
Hebben die de boel ( gedeelte) niet verhuurd aan een prof? Dacht zoiets gehoord te hebben. Snap ik persoonlijk wel.
Benzz schreef:Blacky94 schreef:Ik begreep trouwens vandaag dat Unlimited Stables ook geen pensionstalling zou aanbieden?
Er blijft iig heel weinig over zo
Blacky94 schreef:Mag ik even, heel brutaal, vragen waarom je specifiek voor deze reactie een account hebt aangemaakt?
Alhoewel ik heel benieuwd ben wie jij dan gesproken hebt, vind ik dit altijd een beetje verdacht overkomen
eva85 schreef:Blacky94 schreef:Mag ik even, heel brutaal, vragen waarom je specifiek voor deze reactie een account hebt aangemaakt?
Alhoewel ik heel benieuwd ben wie jij dan gesproken hebt, vind ik dit altijd een beetje verdacht overkomen
had vroeger al een account, maar met een oud mailadres. Ben sinds dit weekend op zoek naar een andere stal door een ruzie op mijn huidige stal, heel jammer… twijfelde al langer maar voel me nou echt niet meer op mijn gemak. Vandaar dat ik maar eens op bokt ging kijken/meelezen wat er zoal in deze omgeving is. Een vriendin van mij heeft langere tijd haar paarden daar in training gehad en heeft voor mij het eerste contact gelegd vandaar. Dacht plaats even een vriendelijk berichtje, doe er je voordeel mee zal ik zeggen
_San87_ schreef:eva85 schreef:Helaas toch geen plek… heel jammer. Want had er graag willen staan! Ga van de week op een stal in Rhenen kijken, heerlijk aan de rand van het bos. Ben benieuwd. Wat een zoektocht weer
Blauwendraad?