Stalling regio Arnhem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:14

Bij Lisa geen plek?

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 14:31

Macs schreef:
Iemand nog een idee voor Arnhem Noord, Oosterbeek, Warnsborn oid? Fietsafstand van centrum in ieder geval. Enkele doe het zelf beurten per week is geen probleem. Liever bos dan een bak maar beide is prima. Prive stal/aan huis ook goed. Als er maar voldoende eten is jaarrond.. zag een mooie adv maar die willen geen andere mensen over de vloer en dat vind ik wel een vereiste.

Wat bedoelen ze dan met geen andere mensen over de vloer? Dat je iemand meeneemt ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:04

Er staan weer paarden op de geërfdewei in Velp :D <3

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:06

brokjes schreef:

dit vraagt om een toelichting ;) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:10

Dat is een stuk weiland in Velp. Langs het viaduct! Alleen zomers staan daar paarden trouwens. En twee koetjes.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:12

Aha, maar geen ruimte en stalletjes in de aanbieding begrijp ik :\

Anoniem

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:14

Nee helaas. Denk dat de paarden van mensen aan huis zijn die ze zomers hier mogen zetten.
Maar ik heb weer wat leuks om naar te kijken :D

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:00

Het gaat op inschrijving en alle paarden moeten op dezelfde dag worden ingeschaard.
Is idd alleen 24/7 weidegang en verder niks.
Nog geen kast voor je zadel is er.
Is dus alleen zomers inscharen en in het najaar weer naar je eigen stalling terug.

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:02

brokjes schreef:

Wat leuk dat je dat kent. Onze paarden staan daar nu. Wij hebben 6 paarden staan en 1 paard van iemand anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:08

_activeme schreef:
brokjes schreef:

Wat leuk dat je dat kent. Onze paarden staan daar nu. Wij hebben 6 paarden staan en 1 paard van iemand anders.

Ze hebben een heerlijk plekje zo met veel gras +:)+
En als je ooit nog een verzorgster zoekt, mag je me wel pb'en :') ik woon erg dichtbij!

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:24

Citaat:
Ze hebben een heerlijk plekje zo met veel gras +:)+
En als je ooit nog een verzorgster zoekt, mag je me wel pb'en :') ik woon erg dichtbij!

Ja is inderdaad een lekker plekje. Haflingertje is van mij. 2 bruine met de dekens op van mijn tante, fries zonder koelere en donkere kwpn van mij en mijn vader en die Fries met het kolletje van een kennis.

Ik zal je aanbod onthouden :)

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 18:07

Nikass schreef:
Macs schreef:
Iemand nog een idee voor Arnhem Noord, Oosterbeek, Warnsborn oid? Fietsafstand van centrum in ieder geval. Enkele doe het zelf beurten per week is geen probleem. Liever bos dan een bak maar beide is prima. Prive stal/aan huis ook goed. Als er maar voldoende eten is jaarrond.. zag een mooie adv maar die willen geen andere mensen over de vloer en dat vind ik wel een vereiste.

Wat bedoelen ze dan met geen andere mensen over de vloer? Dat je iemand meeneemt ofzo?

Precies. Ik vind het heerlijk om even te wandelen met vriend of vriendinnen en paard. Dat is voor mij wel van toegevoegde waarde.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 19:29

Ja, je zal toch niet dagelijks met een hele schoolklas langskomen, maar een keer een vriend of familielid mee kunnen nemen is toch wel prettig.

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:23

Ik sta heel kleinschalig in Rheden en ben zo blij met de plek en de mensen. Zeker als ik jullie zo hoor ben ik geloof ik met mijn neus in de boter gevallen. Dit past goed bij ons.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:27

En hoe is de Waterberg in Arnhem? Grote stal waar ook veel gelest wordt zie ik, maar heeft iemand daar ervaring mee? :)

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:01

Liesje1611 schreef:
En hoe is de Waterberg in Arnhem? Grote stal waar ook veel gelest wordt zie ik, maar heeft iemand daar ervaring mee? :)

Het is een manege waar veel lessen gegeven worden. Er is alleen een paddock en een stapmolen. Er is geen weiland. Het is door de lessen daar altijd druk op stal en je kan alleen rijden als er geen lessen zijn, dat is dus beperkt.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:20

Liesje1611 schreef:

Volgens mij komt je paard daar alleen buiten als je m zelf even in een paddock zet. Dat is dus nagenoeg niet. Ik zou mijn paard daar nooit willen neerzetten, ondanks dat de locatie mooi is.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:19

Liesje1611 schreef:

Duur, druk en zoals al gezegd is: geen weide. Prachtige locatie, dat wel, maar verder echt geen enkele optie voor mij geweest. :)

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 07:29

Bij de Waterberg kun je hem elke dag in de paddock laten zetten, en daarbuiten mag je hem er zelf ook nog inzetten, bv. in de avond. Ze staan in een klein groepje met hooi, een aantal uur. Het bos is er erg mooi. Volgens mij moet je in het weekend je paard wel zelf in de paddock zetten maar dat weet ik niet helemaal zeker. Er worden geregeld wedstrijden georganiseerd, wat voor sommigen een pluspunt is om er te gaan staan.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 08:30

Shalimar schreef:
Bij de Waterberg kun je hem elke dag in de paddock laten zetten, en daarbuiten mag je hem er zelf ook nog inzetten, bv. in de avond. Ze staan in een klein groepje met hooi, een aantal uur. Het bos is er erg mooi. Volgens mij moet je in het weekend je paard wel zelf in de paddock zetten maar dat weet ik niet helemaal zeker. Er worden geregeld wedstrijden georganiseerd, wat voor sommigen een pluspunt is om er te gaan staan.

Wat moet een paard enkel in een paddock?

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 08:33

Tsja... Niet mijn keus, ik zeg enkel wat ik weet.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 08:35

Shalimar schreef:
Tsja... Niet mijn keus, ik zeg enkel wat ik weet.

O sorry ik dacht wat enthousiasme in je bericht te lezen :D. Die paddocks zijn echt heel klein bij de Waterberg. Doodzonde dat ze niet meer grond hebben.

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:55

Ja het is altijd wikken en wegen.. Net wat bij paard past én baas. Ik knijp in mijn handjes dat ze bij ons in een groepje op de paddock met schuilstal staan en dagelijks op de wei komen. 24/7 had ook gekund maar daar kan één van de paarden niet tegen, en dan heb je weer het voordeel dat je daar samen rekening mee kunt houden.

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:59

Shalimar schreef:
Ja ik ook, vandaar dat ze af zijn gevallen voor mij.

Hoe ver wil je ervoor reizen. Ik ga 1 mei naar Stal Went, daar lijkt alles top, ook via Bokt goeie dingen over gehoord in PB *D

Daar staan wij ook al ruim 5 jaar :D
Fijne stal!

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:01

Albert schreef:
Shalimar schreef:
Ja ik ook, vandaar dat ze af zijn gevallen voor mij.

Hoe ver wil je ervoor reizen. Ik ga 1 mei naar Stal Went, daar lijkt alles top, ook via Bokt goeie dingen over gehoord in PB *D

Daar staan wij ook al ruim 5 jaar :D
Fijne stal!

De website ziet er mooi uit, maar geeft weinig duidelijkheid over de hoeveelheid weidegang. En ik vind het ook altijd zo :roll: als onder het kopje tarieven staat "als u de tarieven wilt weten kunt u contact met ons opnemen"
Zet gewoon de prijs neer. Hoe moeilijk kan het zijn?