Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Macs schreef:Iemand nog een idee voor Arnhem Noord, Oosterbeek, Warnsborn oid? Fietsafstand van centrum in ieder geval. Enkele doe het zelf beurten per week is geen probleem. Liever bos dan een bak maar beide is prima. Prive stal/aan huis ook goed. Als er maar voldoende eten is jaarrond.. zag een mooie adv maar die willen geen andere mensen over de vloer en dat vind ik wel een vereiste.
_activeme schreef:brokjes schreef:Er staan weer paarden op de geërfdewei in Velp![]()
Wat leuk dat je dat kent. Onze paarden staan daar nu. Wij hebben 6 paarden staan en 1 paard van iemand anders.
Citaat:Ze hebben een heerlijk plekje zo met veel gras![]()
En als je ooit nog een verzorgster zoekt, mag je me wel pb'enik woon erg dichtbij!
Nikass schreef:Macs schreef:Iemand nog een idee voor Arnhem Noord, Oosterbeek, Warnsborn oid? Fietsafstand van centrum in ieder geval. Enkele doe het zelf beurten per week is geen probleem. Liever bos dan een bak maar beide is prima. Prive stal/aan huis ook goed. Als er maar voldoende eten is jaarrond.. zag een mooie adv maar die willen geen andere mensen over de vloer en dat vind ik wel een vereiste.
Wat bedoelen ze dan met geen andere mensen over de vloer? Dat je iemand meeneemt ofzo?
Liesje1611 schreef:En hoe is de Waterberg in Arnhem? Grote stal waar ook veel gelest wordt zie ik, maar heeft iemand daar ervaring mee?
Liesje1611 schreef:En hoe is de Waterberg in Arnhem? Grote stal waar ook veel gelest wordt zie ik, maar heeft iemand daar ervaring mee?
Shalimar schreef:Bij de Waterberg kun je hem elke dag in de paddock laten zetten, en daarbuiten mag je hem er zelf ook nog inzetten, bv. in de avond. Ze staan in een klein groepje met hooi, een aantal uur. Het bos is er erg mooi. Volgens mij moet je in het weekend je paard wel zelf in de paddock zetten maar dat weet ik niet helemaal zeker. Er worden geregeld wedstrijden georganiseerd, wat voor sommigen een pluspunt is om er te gaan staan.
Albert schreef:Shalimar schreef:Ja ik ook, vandaar dat ze af zijn gevallen voor mij.
Hoe ver wil je ervoor reizen. Ik ga 1 mei naar Stal Went, daar lijkt alles top, ook via Bokt goeie dingen over gehoord in PB
Daar staan wij ook al ruim 5 jaar
Fijne stal!