Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KellyR schreef:Toch stiekem aan het oriënteren op een paard, maar daar hoort ook een stal bijVandaar dat ik even binnen kom vallen.
Afgelopen 10 pagina's terug gelezen maar kom toch wel erg veel luxe stallen tegen. Of stallen die behoorlijk verderop zitten.
Ben eigenlijk op zoek naar een stal dichtbij het Twiske (of eventueel het Purmerbos.)
- er moet gemest worden (iig mogelijkheid toch)
- paard moet buiten gezet worden
- paard moet minimaal 8 uur buiten komen op een dag, in de zomer het liefst 24/7.
- buitenbak of iets wat er op lijkt
- om en nabij de 200 pm
Ojajoh schreef:KellyR schreef:Toch stiekem aan het oriënteren op een paard, maar daar hoort ook een stal bijVandaar dat ik even binnen kom vallen.
Afgelopen 10 pagina's terug gelezen maar kom toch wel erg veel luxe stallen tegen. Of stallen die behoorlijk verderop zitten.
Ben eigenlijk op zoek naar een stal dichtbij het Twiske (of eventueel het Purmerbos.)
- er moet gemest worden (iig mogelijkheid tot)
- paard moet buiten gezet worden
- paard moet minimaal 8 uur buiten komen op een dag, in de zomer het liefst 24/7.
- buitenbak of iets wat er op lijkt
- om en nabij de 200 pm
Das best wat eisen voor je lage prijs...
maar stal rep (Ellen rep) heeft een box vrij
Ik dacht 225,-? Maar dat kan veranderd zijn. Inclusief mesten was het toen. Ze staan overdag in de buitenbak, stal is tegenover ingang twiske