Maar goed bij verkeerde maten oid/ het niet zeker weten van welke maat je nodig bent. Blijft dus mijn advies staan. Apart bestellen

Even als voorbeeld. Als ik bij Krämer Pferdesport in Duitsland bestel, krijg ik er gelijk een formulier erbij waarop een sticker zit om terug te kunnen sturen, en onderaan de lijst van wat ik besteld en geleverd heb gekregen is een deel waarop je je retour/omruil direct aan kan geven. Dus als je de verkeerde maat hebt, geef je daar aan te groot/ te klein en wat je wilt. Geld terug of iets anders. En er is daar ook gelijk plek om in te vullen als je een andere maat wilt, of een ander product. Dat is imo omruilen. Niet dat zij eerst je geld terug gaan storten en dan opnieuw moet bestellen. Bij Krämer heb je dus ook nooit dat je zending dan ineens onder het verzendkostenvrije bedrag komt omdat je iets moet terugsturen vanwege verkeerde maat of wat dan ook. Dat is pas aan de orde als je je geld terug wilt laten storten en DAN onder dat bedrag komt.
En daarom ook dat ik zeg, wees slim, als je iets besteld bij agradi, wat boven die 39 euro verzendkostenvrije bedrag komt, bestel het apart van wat je evt ook nog wilt bestellen. Mocht je het dan om wat voor reden ook terug moeten sturen wordt je niet ineens alsnog porto berekend.