Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

rina

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 21:56

Zover ik dat formulier lees is het nog steeds retour ipv omruilen ;) Zelfs dat wat ze je in de mail gestuurd hebben wordt niet duidelijk van dat formulier.

Maar goed bij verkeerde maten oid/ het niet zeker weten van welke maat je nodig bent. Blijft dus mijn advies staan. Apart bestellen ;) :D

Even als voorbeeld. Als ik bij Krämer Pferdesport in Duitsland bestel, krijg ik er gelijk een formulier erbij waarop een sticker zit om terug te kunnen sturen, en onderaan de lijst van wat ik besteld en geleverd heb gekregen is een deel waarop je je retour/omruil direct aan kan geven. Dus als je de verkeerde maat hebt, geef je daar aan te groot/ te klein en wat je wilt. Geld terug of iets anders. En er is daar ook gelijk plek om in te vullen als je een andere maat wilt, of een ander product. Dat is imo omruilen. Niet dat zij eerst je geld terug gaan storten en dan opnieuw moet bestellen. Bij Krämer heb je dus ook nooit dat je zending dan ineens onder het verzendkostenvrije bedrag komt omdat je iets moet terugsturen vanwege verkeerde maat of wat dan ook. Dat is pas aan de orde als je je geld terug wilt laten storten en DAN onder dat bedrag komt.

En daarom ook dat ik zeg, wees slim, als je iets besteld bij agradi, wat boven die 39 euro verzendkostenvrije bedrag komt, bestel het apart van wat je evt ook nog wilt bestellen. Mocht je het dan om wat voor reden ook terug moeten sturen wordt je niet ineens alsnog porto berekend.

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 16:53

Wat raar zeg.. Ik bestel hier eigenlijk al mijn spullen, heel regelmatig. Ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad, alles was altijd erg snel..

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 23:42

dan heb je geluk gehad en gangbare spullen die op voorraad waren en dan heb je niet iets met maten gehad (valt het groot of klein uit)

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 07:37

Ik heb het met de bestelling van een vliegenmasker gehad. Was niet op voorraad en de levering bleek uit de orderstatus nog wel even te duren. Ik heb de bestelling geannuleerd en kreeg meteen mijn geld terug. Met andere bestellingen heb ik nooit problemen gehad altijd snel in huis.

silversomali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:07

Ben benieuwd of er nog mensen ervaringen met Agradi hebben gehad de laatste tijd?

Ik heb op 25 januari iets besteld. Stond allemaal als voorradig aangegeven.

Na de bestelling stond 1 product als niet voorradig, verwacht 30 januari. Inmiddels is het dus al 4 januari en nu zie ik dat er bij verwacht de datum 9 januari staat. Dat meen je toch niet? Zit gewoon 2 weken te wachten en dan is het nog niet eens verzonden. Echt heel vreemd vind ik dat...

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:11

Ik heb in de nacht van 2 op 3 februari het een en ander besteld en het is vandaag al geleverd.
Ook bij eerdere bestellingen geen problemen.

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:32

Ik heb er tot nu toe niet al te goede ervaringen mee.
Nu hadden we voor onze carrouselgroep een aantal zwarte dekjes nodig, en aangezien ze weer stickerkorting hadden en het dan wel heel voordelig was heb ik net toch maar weer besteld.

Ik zag al dat ze niet voorradig waren en er een levertijd zal zijn van 2-5 werkdagen. Ik ben wel heel benieuwd hoe dit verder gaat en of we binnen nu en een grote week inderdaad 6 zwarte dekjes ontvangen ;)

silversomali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:48

Zoals het er nu uit ziet wordt mijn pakje maandag geleverd. Meer dan twee weken na besteldatum dus. Nee, daar bestel ik voorlopig niet meer.

JustLizz, hoop dat het voor jou beter gaat lopen

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 17:42

Ik heb donderdag 27 mei een tondeuse (paard, sectolin) besteld en die zou binnen 1-4 werkdagen geleverd worden. De 4de dag zou dan die woensdag zijn dus ik netjes afwachten. Die woensdag of in die 4 dagen helemaal niks. Hmm oke dan.. Even de site checken. 1-4 werkdagen vanaf die maandag (1 juni) blijkbaar gerekend. Dus ik weer wachten. Niks.
Nou zie ik net dat er bij levering status staat: 'wordt verzamelt'. Nu pas?! Serieus?
Wat hebben ze in die anderhalve week gedaan dan dat ze nu pas gaan verzamelen? Levertijd nu: spoedig.
Fijn. Bedankt Agradi.
Ik vrees dat dit nog wel even kan duren. Als ik hem volgende week nog niet heb bestel ik wel bij divoza. Dan maar 1/2 euro meer aan verzendkosten.

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:13

Weet iemand hoe het precies zit met de stickerkorting die ze regelmatig hebben?

Ik wilde de Kentucky beschermers bestellen, en dacht; mooi, dan bestel ik ze bij agradi, want die hebben stickerkorting.

Toen ik keek bij de beschermers, staat hun 'normale' prijs op 180 euro, bij divoza dezelfde beschermers 145. Met de stickerkorting zouden ze maar een tientje goedkoper zijn dan divoza.

Is die stickerkorting gewoon een lokkertje?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:49

Liess simpel gezegd ja. Dat is een bekende truc van hun. Geven de adviesprijs op, maar het kan dus zijn dat het ergens anders niks duurder is (of minimaal) zonder die stickerkorting. Wat je ook zoekt altijd goed rondkijken op het net en bij andere shops.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:54

dat is inderdaad een kwestie van goed kijken en vergelijken, vaak scheelt het inderdaad bijna niks, maar soms ineens wel

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:01

Bij sommige producten zijn ze goedkoper, maar het scheelt niet zoveel als de stickers doen vermoeden.

Je moet echter niet bij ze zijn als je de spullen morgen in huis wil hebben, persoonlijk heb ik daar nooit problemen mee, als ik het echt nodig heb ga ik wel naar de winkel toe of bestel bij Divoza of Paardendrogist, meestal heb ik het niet a la minute nodig en dan is agradi vaak het goedkoopste alternatief.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:10

als iets op voorraad is heb je het vaak wel binnen 3 dagen in huis is mijn ervaring, maar als er een paar dagen wachttijd op zit duurt het meestal een stuk langer.
als ik iets met spoed nodig heb zorg ik altijd dat ik alleen dingen meebestel die op voorraad zijn.

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:16

Nouvel schreef:
als iets op voorraad is heb je het vaak wel binnen 3 dagen in huis is mijn ervaring, maar als er een paar dagen wachttijd op zit duurt het meestal een stuk langer.
als ik iets met spoed nodig heb zorg ik altijd dat ik alleen dingen meebestel die op voorraad zijn.

Mijn spullen waren ook gewoon op voorraad maar wacht toch al wel weer anderhalve week nu.
Mail van ze gehad dat het vandaag verzonden wordt als het goed is en het waarschijnlijk morgen binnen is. Ben benieuwd

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:24

ik had vorige week maandag of dinsdag besteld en vrijdag in huis

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 11:45

Ik heb 1 juni ook iets besteld, het was niet voorradig. 5 juni (vrijdag) is mijn orderstatus bijgewerkt naar ''voorradig'' en dat ik hem binnen 1 tot 4 werkdagen in huis heb. Dit staat er nu nog steeds. Ik ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten, gelukkig heeft het geen haast...

Bij mij scheelde de stickerkorting deze keer wel echt in prijs, in vergelijking met andere winkels (van 80 naar 50 euro).

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 11:48

SUSANNEx schreef:
Wat raar zeg.. Ik bestel hier eigenlijk al mijn spullen, heel regelmatig. Ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad, alles was altijd erg snel..

Ik denk dat ik ook iedere keer geluk heb gehad.
Spullen werden altijd dezelfde week nog geleverd. Grote of kleine bestellingen.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 11:48

Hier ook nog nooit problemen gehad... afkloppen dus :D

Marizi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 09:57

Ik heb geloof ik nooit langer dan anderhalf week moeten wachten. Op zich ben ik wel redelijk tevreden hoor en zou er ook zeker wel weer bestellen. Wel even met een grote MAAR, want die trucjes van agradi zijn mij ook bekend. Altijd standaard 'riante' kortingsacties hebben met 30% of 25% korting, maar de gangbare prijs van de artikelen dusdanig verhogen dat het je per saldo erg weinig scheelt of dat je zelfs alsnog een paar euro meer betaald.

Simpel voorbeeldje. Het roze BR Event Zadeldekje -> staat op de site van Agradi voor € 39,20, je krijgt 20% "korting" en betaalt daardoor € 31,36. Dit dekje kost bij Divoza standaard € 32,95. Als Divoza dus een keer 25% keuzekorting heeft, dat is dan pas échte korting. Ik vind het een beetje een vies trucje :o dus oppassen geblazen wat prijzen betreft. Soms ben je uiteraard uiteindelijk wel aanzienlijk goedkoper uit en daarom bestel ik er dus nog wel eens, temeer omdat ze vanaf €30 al gratis verzenden, dat is dan weer weer een pluspunt.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 10:00

Bij staat er al vanaf 5 juni deze orderstatus:

Afbeelding

Voor zover ik weet is het nu geen weekend en zijn er geen feestdagen oid. Ik hou het dus maar op drukte? De 1 tot 4 werkdagen zijn in ieder geval al verstreken. Heb hem dus 1 juni al besteld. :=

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 10:40

Even bellen dan zoeken ze het voor je uit en wordt het als nog verstuurd!!

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 11:37

Ik heb ze zonet gemaild en ik had al binnen een uur een reactie dat ze vertraging hadden in het magazijn en dat ik het pakketje morgen kan verwachten. Top! +:)+

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 19:20

Joosiien schreef:
Bij staat er al vanaf 5 juni deze orderstatus:

[ [url=m/Qh5sCE.png]Afbeelding[/url] ]

Voor zover ik weet is het nu geen weekend en zijn er geen feestdagen oid. Ik hou het dus maar op drukte? De 1 tot 4 werkdagen zijn in ieder geval al verstreken. Heb hem dus 1 juni al besteld. :=

Hier exact hetzelfde! 1 juni besteld, 5 juni kwam de update: "Uw gehele bestelling is voorradig en wordt binnen 1 tot 4 werkdagen bij u bezorgd. Dit is o.a. afhankelijk van drukte, weekenden en feestdagen. "

Sinds 5 juni zijn er nu dus 4 werkdagen verstreken, nog niets ontvangen en ook geen mail gehad dat mijn bestelling verzonden is..

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 20:25

Jaime; ik heb ze dus gemaild vanmiddag en ik kreeg direct een reactie terug dat ze het zouden oplossen. Ik kreeg net een mailtje: het pakketje is nu verzonden. Ik zou dus even mailen!