Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Waar dan??
Je bedoelt niet gewoon het 24/7 bij pensionstal het grote veld ?
boemel schreef:Ik kwam deze MP advertentie tegen.
Ben even nieuwsgierig... iemand ervaring met deze stal?
Op unieke locatie in Vorden te huur 4 boxen voor paarden of pony.
Faciliteiten: weidegang, ook bij slecht weer met natuurlijke beschutting tegen zon en wind. De paarden worden iedere dag buiten gezet en weer naar binnengehaald. Aanwezigheid van een binnenbak, longeerbak en buitenbak. Uitrijmogelijkheden op 250m via rustige weg naar Grote Veld. Het Grote Veld is een enorm groot bos waar uren gereden kan worden.
Boxen 3 x 3,5m en kosten op basis van volpension:
Paard (v.a. 1.48m) A 250,-
Pony  (tot 1.48m)  235,-
Halfpension bespreekbaar.
Inclusief onbeperkt kwaliteitshooi en goede brok.
Kom gerust kijken, entree via de schuifdeur binnebak!!! (Buitenbak bij oprit is van de buren.)
Manege de Peppelenbosch
Larenseweg 3A
7251 JL Vorden
Sue Thexton 06-45298828
info@depeppelenbosch.nl
Liebje_ schreef:boemel schreef:Ik kwam deze MP advertentie tegen.
Ben even nieuwsgierig... iemand ervaring met deze stal?
Op unieke locatie in Vorden te huur 4 boxen voor paarden of pony.
Faciliteiten: weidegang, ook bij slecht weer met natuurlijke beschutting tegen zon en wind. De paarden worden iedere dag buiten gezet en weer naar binnengehaald. Aanwezigheid van een binnenbak, longeerbak en buitenbak. Uitrijmogelijkheden op 250m via rustige weg naar Grote Veld. Het Grote Veld is een enorm groot bos waar uren gereden kan worden.
Boxen 3 x 3,5m en kosten op basis van volpension:
Paard (v.a. 1.48m) A 250,-
Pony  (tot 1.48m)  235,-
Halfpension bespreekbaar.
Inclusief onbeperkt kwaliteitshooi en goede brok.
Kom gerust kijken, entree via de schuifdeur binnebak!!! (Buitenbak bij oprit is van de buren.)
Manege de Peppelenbosch
Larenseweg 3A
7251 JL Vorden
Sue Thexton 06-45298828
info@depeppelenbosch.nl
Ik ben er zelf niet geweest, maar oud stalgenootje is er geweest en zei dat de foto’s er goed uit zagen maar dat het in het echt tegen viel. Stallen grenzen aan de binnenbak en de binnenbak was erg stoffig gaf ze aan.
Macs schreef:Iemand nog een idee voor Arnhem Noord, Oosterbeek, Warnsborn oid? Fietsafstand van centrum in ieder geval. Enkele doe het zelf beurten per week is geen probleem. Liever bos dan een bak maar beide is prima. Prive stal/aan huis ook goed. Als er maar voldoende eten is jaarrond.. zag een mooie adv maar die willen geen andere mensen over de vloer en dat vind ik wel een vereiste.