Stalling regio Arnhem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hommage

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 09:09

Hoog Helbergen wel contact mee gehad. Binnenbak wordt ook gebruikt voor lessen, dus op bepaalde rijden kun je daar ook niet in rijden.

Stal in Eerbeek geen ervaringen mee, ken enkel de dochter van de rijvereniging vroeger.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 09:12

Boemel, die jij noemt ken ik wel. Volgens mij prima stal :)

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 09:39

Macs schreef:
Iemand een idee hoe lang de wachtlijst op westeneng/totaaltuin is?

Ik sta op de wachtlijst en heb begrepen dat er weinig verloop is. Dat vind ik wel een goed teken en ik heb gelukkig ook geen haast met verhuizen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 09:49

Die in eerbeek is kale stal. :)

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 11:00

Mandarijn12 schreef:
Boemel, die jij noemt ken ik wel. Volgens mij prima stal :)

Oké dankjewel.
Bij ons op stal zijn de Coronamaatregelen erg streng, kom amper meer aan mijn paard toe.

Dus als dit heel lang gaat duren,is een alternatief wel prettig.

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 13:37

Anoniem schreef:
Waar dan??
Je bedoelt niet gewoon het 24/7 bij pensionstal het grote veld ?

Ik zou het echt niet weten. Ik ken het verder niet. Het leek op een soort hit actief. Maar misschien heb ik het verkeerd gezien. Het zit aan een van de paden als je het grote veld op gaat. Naast een soort boerderij waar je ook wat kunt drinken.

Liebje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 14:53

boemel schreef:
Ik kwam deze MP advertentie tegen.
Ben even nieuwsgierig... iemand ervaring met deze stal?

Op unieke locatie in Vorden te huur 4 boxen voor paarden of pony.
Faciliteiten: weidegang, ook bij slecht weer met natuurlijke beschutting tegen zon en wind. De paarden worden iedere dag buiten gezet en weer naar binnengehaald. Aanwezigheid van een binnenbak, longeerbak en buitenbak. Uitrijmogelijkheden op 250m via rustige weg naar Grote Veld. Het Grote Veld is een enorm groot bos waar uren gereden kan worden.
Boxen 3 x 3,5m en kosten op basis van volpension:
Paard (v.a. 1.48m) A 250,-
Pony  (tot 1.48m)  235,-
Halfpension bespreekbaar.
Inclusief onbeperkt kwaliteitshooi en goede brok.
Kom gerust kijken, entree via de schuifdeur binnebak!!! (Buitenbak bij oprit is van de buren.)
Manege de Peppelenbosch
Larenseweg 3A
7251 JL Vorden
Sue Thexton 06-45298828
info@depeppelenbosch.nl

Ik ben er zelf niet geweest, maar oud stalgenootje is er geweest en zei dat de foto’s er goed uit zagen maar dat het in het echt tegen viel. Stallen grenzen aan de binnenbak en de binnenbak was erg stoffig gaf ze aan.

Liebje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 14:55

Bij hoog helbergen staan ze, vind ik, lang op stal. Heb telefonisch contact gehad.
Paarden komen winter en zomer tot ongeveer half 1 buiten. Zomer wei en winter paddock. Op zondag zelf uitmesten en de pony lessen zijn in de middag van 2 tot 6, dan kan de bak dus niet gebruikt worden.

Ik ben zelf ook op zoek naar andere stalling, best lastig

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 16:24

Liebje_ schreef:
boemel schreef:
Ik kwam deze MP advertentie tegen.
Ben even nieuwsgierig... iemand ervaring met deze stal?

Op unieke locatie in Vorden te huur 4 boxen voor paarden of pony.
Faciliteiten: weidegang, ook bij slecht weer met natuurlijke beschutting tegen zon en wind. De paarden worden iedere dag buiten gezet en weer naar binnengehaald. Aanwezigheid van een binnenbak, longeerbak en buitenbak. Uitrijmogelijkheden op 250m via rustige weg naar Grote Veld. Het Grote Veld is een enorm groot bos waar uren gereden kan worden.
Boxen 3 x 3,5m en kosten op basis van volpension:
Paard (v.a. 1.48m) A 250,-
Pony  (tot 1.48m)  235,-
Halfpension bespreekbaar.
Inclusief onbeperkt kwaliteitshooi en goede brok.
Kom gerust kijken, entree via de schuifdeur binnebak!!! (Buitenbak bij oprit is van de buren.)
Manege de Peppelenbosch
Larenseweg 3A
7251 JL Vorden
Sue Thexton 06-45298828
info@depeppelenbosch.nl

Ik ben er zelf niet geweest, maar oud stalgenootje is er geweest en zei dat de foto’s er goed uit zagen maar dat het in het echt tegen viel. Stallen grenzen aan de binnenbak en de binnenbak was erg stoffig gaf ze aan.

De kosten zijn natuurlijk ook niet zo hoog, dus een 5* stal zou ik ook niet verwachten, maar het moet natuurlijk niet ten koste gaan van de gezondheid van je paard.

Liebje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 17:50

Boemel, nee inderdaad, gezondheid van je paard staat voorop

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 18:18

Het is bijna te mooi voor woorden en te goedkoop zou je denken. Het klinkt eigenlijk ideaal. Raar dat er niet meer ervaringen zijn.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 18:29

Shalimar schreef:
Het is bijna te mooi voor woorden en te goedkoop zou je denken. Het klinkt eigenlijk ideaal. Raar dat er niet meer ervaringen zijn.

Dat is ook helemaal mijn idee :)

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:32

Kan ook goed zijn he, weinig verloop of gewoon geen mensen die negatieve verhalen te delen hebben. Misschien is het die speld in de hooiberg wel...

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 21:44

Goede ervaringen mogen ook, graag zelfs!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 21:48

Maar dit topic is Arnhem toch?
Is wel redelijk uit de richting...
Al kom je daar voor fatsoenlijke stalling natuurlijk helaas snel op uit.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 23:06

Anoniem schreef:
Maar dit topic is Arnhem toch?
Is wel redelijk uit de richting...
Al kom je daar voor fatsoenlijke stalling natuurlijk helaas snel op uit.

Ja, inderdaad maar voor mij is inmiddels tot een half uur van Velp (Arnhem) al normaal.

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 06:25

Ja regio Arnhem beslaat voor mij inmiddels van Beek tot Renkum, Eefde en Vorden... En alles wat er ongeveer tussenin ligt, helaas.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 08:34

Je hebt ook nog de andere kant He :') maar of het tussen Arnhem en Nijmegen nou zoveel beter is... ik heb er niks kunnen vinden en geen bos en vrijwel overal in de winter binnen Ivm kleigrond.

In Groesbeek is nog wel eea te vinden maar dan moet je de Waal over en dat scheelt veel tijd.

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:53

Nee richting Nijmegen is geen optie door de verkeersproblemen daar. Ben in Driel geweest bij Drielse Vrijheid, klinkt top, prachtig grote schone stallen, onbeperkt hooi en licht en fris, mooie faciliteiten. Maar amper buitenrijmogelijkheden, alleen paddock in de winter (tot nu toe nog steeds niet in de wei), en nog een aantal doe het zelf dingen zoals op zondag/feestdagen zelf buiten en binnen zetten. Jammer!

In Elst eo heb je nog wat stallen zitten, maar daar ben ik niet geweest vanwege te weinig uitrijmogelijkheden.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:33

Driel is idd mooi maar weinig buiten ook in de zomer halve dagen alleen op postzegeltje. Is ook veel verloop op de stal. Heb er prima gestaan maar voor kaatje paste het gewoon niet, die werd boos.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:41

Iemand nog een idee voor Arnhem Noord, Oosterbeek, Warnsborn oid? Fietsafstand van centrum in ieder geval. Enkele doe het zelf beurten per week is geen probleem. Liever bos dan een bak maar beide is prima. Prive stal/aan huis ook goed. Als er maar voldoende eten is jaarrond.. zag een mooie adv maar die willen geen andere mensen over de vloer en dat vind ik wel een vereiste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:44

Denk dat dit topic wel aangeeft dat er weinig te vinden is.
Zag wel een advertentie op mp voor Weidegang met verder niets erbij..
Arnhem.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:53

Macs schreef:
Iemand nog een idee voor Arnhem Noord, Oosterbeek, Warnsborn oid? Fietsafstand van centrum in ieder geval. Enkele doe het zelf beurten per week is geen probleem. Liever bos dan een bak maar beide is prima. Prive stal/aan huis ook goed. Als er maar voldoende eten is jaarrond.. zag een mooie adv maar die willen geen andere mensen over de vloer en dat vind ik wel een vereiste.

Stal Tinssen in Doorwerth een optie?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:53

Klopt, maar wie weet weet iemand iets via via. Marktplaats inderdaad al afgestruint, is niks allemaal. Wil toch op zn minst een plek hebben om spullen op te bergen en te kunnen schuilen in de regen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:54

Macs schreef:
Klopt, maar wie weet weet iemand iets via via. Marktplaats inderdaad al afgestruint, is niks allemaal. Wil toch op zn minst een plek hebben om spullen op te bergen en te kunnen schuilen in de regen.

Ja snap ik. Zou ook echt niks voor mij zijn.