Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Suzan_bobar schreef:Iedere levering hetzelfde en dan baal ik weer dat ik er toch besteld heb. Het duurt lang, spul wat op voorraad staat is niet op voorraad etc. Pas na 5 weken mail dat ze niet kunnen leveren. Nee zeker niet mijn favo webwinkel!!
Dkschrute schreef:Ik heb ook na de eerste keer weer een keer besteld met het idee; 'Ach, het was eenmalig'.
Hopelijk lezen ze dit en komt er verbetering!
rina schreef:Dkschrute schreef:Ik heb ook na de eerste keer weer een keer besteld met het idee; 'Ach, het was eenmalig'.
Hopelijk lezen ze dit en komt er verbetering!
Dat kan je vergeten echt. Ik heb op het moment een kleine aanvaring met Agradi. En deze gaat dus zover dat de directeur himselve mij via de email met een arogantie om u tegen te zeggen probeert belachelijk te maken.
Dus bij deze de volgende tips!!!!
-Denk erom, agradi bied GEEN omruilservice. Als je dus ergens van de verkeerde maat besteld je deze alleen maar retour kan sturen. En je als je een andere maat moet hebben, je een tijdlang dubbel je geld kwijt bent, of moet wachten tot eerst je retour afgewerkt en terug betaald is, voordat je opnieuw kan bestellen. Wat natuurlijk een x aantal dagen in beslag neemt.
-Ze echt stug vasthouden aan hun beleid. Meedenken kunnen ze niet.
-Advies, als je dingen wilt bestellen, bestel alles apart van elkaar (zolang het boven hun 39 euro verzendkostenvrije bedrag is). Mocht je nl meerdere dingen bestellen en iets retour moeten sturen (omdat de maat niet klopt, toch te groot/klein is) je met de rest van je bestelling onder hun verzendkostenvrije bedrag kan komen. En dan trekken ze dus de verzendkosten (die je niet betaald hebt) van het bedrag wat ze terug storten. En als je dan opnieuw dat product besteld wat je wilde ruilen, worden die verzendkosten niet vergoed. Omdat ze omruilen dus niet in hun systeem hebben.
-Let goed op op de site bij de maten, ze willen nog wel eens door elkaar staan.
-De levertijd kan afwijken van wat er op de site staat.
LesleyxLinn schreef:Agradi biedt nu wel een omruilservice.
rina schreef:LesleyxLinn schreef:Agradi biedt nu wel een omruilservice.
En sinds wanneer zou dat dan zijn? Gister hadden ze nl nog geen omruilservice (staat ook echt letterlijk op de site). Het is een retourservice, waarbij jij (zoals je ook al schrijft) je artikel retour moet sturen en opnieuw bestellen. Dat is geen omruilserviceJij moet nl retour sturen, krijgt je geld terug en moet opnieuw bestellen en betalen. En dan krijg je dus precies wat ik al geschreven heb, dat als je onder het verzendkostenvrije bedrag komt, en je die porto moet betalen.
Zouden ze een omruilservice hebben, zou jij terug kunnen sturen en zij sturen je de goede maat. DAT is omruilservice, niet dat wat Agradi doet. En dat is wat alle andere webshops die ik ken (en ik ken er een hoop) wel zonder enig probleem doen. Ik stuur terug en zij sturen, zodra het paket weer bij hun is, de goede maat naar je toe.