Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chaos schreef:Ik vind het alleen maar slim dat hij ze veels te duur aanbied. Vaak kan er nog een eind van de prijs af, hij zet sowieso hoog in. Maar dan moet je wel kunnen handelen.
bir schreef:Waarom kiezen jullie voor een handelaar en niet voor een particuliere verkoper?
Op MP staan er toch voldoende .....
Chaos@ dank je wel...
Saky schreef:En volgens mij bestaat deze stal ook niet lang meer als hun zo doorgaan!!!! SCHANDALIG wat hun doen!! Ik daar me paardje gevonden vrijdag zaterdag en zondag hem bezocht.. maandag keuring geregeld voor dinsdag.. kom ik daar gister aan is die mooie knappe lieve kerry gewoon WEG!!!!!!!!?????!!! hallo we hadden wel een afspraak hoor ik zou hem kopen en nu flikt hij zoiets nou morgen gaat hij me bellen hij zegt dat kerry terug komt.... maar geloof je het zelf!?!? hij is niet terug na de oude eigenaar hij heeft hem na mijn mening gewoon voor meeer geld dan wij hadden afgesproken verkocht aan een ander en is zn verhaal wat hij vertelt gewoon een grote leugen... Maar tot op morgen wacht ik af maar ik geloof er in ieders geval geen bal meer van!!!!!!
_Kimmm schreef:Saky schreef:En volgens mij bestaat deze stal ook niet lang meer als hun zo doorgaan!!!! SCHANDALIG wat hun doen!! Ik daar me paardje gevonden vrijdag zaterdag en zondag hem bezocht.. maandag keuring geregeld voor dinsdag.. kom ik daar gister aan is die mooie knappe lieve kerry gewoon WEG!!!!!!!!?????!!! hallo we hadden wel een afspraak hoor ik zou hem kopen en nu flikt hij zoiets nou morgen gaat hij me bellen hij zegt dat kerry terug komt.... maar geloof je het zelf!?!? hij is niet terug na de oude eigenaar hij heeft hem na mijn mening gewoon voor meeer geld dan wij hadden afgesproken verkocht aan een ander en is zn verhaal wat hij vertelt gewoon een grote leugen... Maar tot op morgen wacht ik af maar ik geloof er in ieders geval geen bal meer van!!!!!!
Opheldering: Paard is terug naar de oude eigenaar gegaan. Niks verkocht.
Je kan het beste het telefoontje afwachten zodat je meer informatie hebt inplaats dit rond bazuinen. Denk niet dat de eigenaren van Stal jansen van den hout op dit soort berichten zitten te wachten. Terwijl ze je eerlijk vertellen waar het paard heen is. Ik zou in ieder geval me paard niet eens meer verkopen mocht die alsnog terug komen voor de verkoop.
maikeltje schreef:En jij weet dit omdat???
TS schrijft juist dat paard NIET terug is naar de oude eigenaar.Het is een overeenkomst tussen TS en de stal dus hoe jij nu weer hierbij komt ben ik heel benieuwd naar
Chaos schreef:maikeltje schreef:En jij weet dit omdat???
TS schrijft juist dat paard NIET terug is naar de oude eigenaar.Het is een overeenkomst tussen TS en de stal dus hoe jij nu weer hierbij komt ben ik heel benieuwd naar
TS schrijft dat ze dat niet geloofd....................................
Niet dat het niet waar is.