Stalling regio Arnhem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 08:57

Mijn ervaring is precies de jouwe Elise, en dat na 5 jaar klant te zijn geweest.
Ben zelfs uitgescholden meermaals.

Irene793

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 09:22

Flowq schreef:
http://link.marktplaats.nl/m1475448942? ... nt=app_ios

Ik kwam deze nog tegen in de buurt van Arnhem :)

Zoek hier op Bokt maar even op Mariahoeve. Hij schrijft het mooi in de advertentie, trap er niet in. Het verloop op deze stal is enorm en dat is niet voor niks.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 11:04

Normaal wil ik niet op dit soort dingen reageren. Ieder z’n eigen ervaringen. Het enige wat ik erover wil zeggen is dat ik de andere kant van het verhaal ken en dit erg eenzijdig en oneerlijk vindt.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 16-04-20 13:09, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Namen verwijderd op verzoek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 11:05

Grapje zeker.
Je komt er vanzelf nog wel een keer achter als je ogen open gaan.
Er is geen andere kant, Maarja, als je alles gelooft wat een stalhouder je voorhoudt.
Dan natuurlijk wel.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 11:14

Ik heb er ook gestaan en geloof dit zeker! Alleen heb ik er wel altijd prettig gestaan en vond ik de eigenaren erg aardig. Maar heb zeker ook wel andere dingen gezien wanneer iemand ergens duidelijkheid om vroeg of kritisch was.

Dus dat het niet jouw ervaring is, kan heel goed. Dat je het je niet goed kan voorstellen, snap ik ook. En een andere kant kennen, is dat dan alleen die kant of echt beide kanten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 11:20

Alleen die kant want mij is niks gevraagd.

Maargoed, ik zal even zeggen:

Paars dat ook door dierenarts te mager werd bevonden
Wat uit de boxen werd gejaagd via de achterkanten die van 2 boxen stuk zijn: andere paarden eten hooi van MIJN paard zijn eettijd. Op de pc leek het dus alsof mijn paard genoeg at: niet dus
Paard dat mijn paard er via de zijkanten uit hoef en wederom op ZIJN eettijd z’n eten op at
Ik mocht geen hooi bijgeven want daar raakte mijn paard verwend van
Regelmatig tot 6 boxen kapot
Regelmatig hooi dat niet werd aangeschoven waardoor paarden er niet bij kunnen
Mijn pony zou altijd terug mogen op de 24 uur weide: pintje bij paaltje dus niet want dat was dierenmishandeling want hij zou het nergens zo goed hebben als in de hit.
Pony werd steeds magerder.
Wormenonderzoek schoon en volgens pensionhouder zou ie vol worm zitten. Grote bullshit
Inmiddels komt ie na 4(!!) dagen normaal kunnen vreten alweer aan
Ik ben uitgescholden en voor banketstaaf gezet bij stalgenoten

Dit is gewoon hoe het is.
Geloof het of niet, ik denk alleen maar: doe niet zo schijnheilig.
Zolang je geen kritiek hebt, zijn ze daar poeslief en aardig.
Ik kwam er in 2010 al. Dus ik denk dat ik aardig wat credits heb.
Tot je iets anders wilt of iets aangeeft.
Er zijn in 10 jaar meer dan 90 mensen vertrokken.
Dat zegt genoeg.

En voor de rest, zakt iedereen er maar in.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 15:33

Ik ga me niet met bovenstaande discussie bemoeien, maar wil wel mijn ervaring met de Wolfskuil delen.

Ik sta hier nu ruim 2 jaar naar tevredenheid. Mijn haflinger kwam ook als onderdanig paard de groep in. Is er geen die vecht voor zijn eten. Hij laat zich wegjagen en gaat de discussie niet aan. Dat was op de vorige stal zo en dat is nog zo, met het hele verschil dat hij wel weet hoe hij aan eten moet komen en inmiddels ergens midden in de kudde staat. En lukt het niet in de ene box, gaat hij naar de andere. Tot hij eten krijgt.

De eerste zomer dat we er stonden werd hij ook steeds dunner. Geen wormen, maar een combinatie van wennen (introvert), onrustige kudde, want er waren een paar nieuwe paarden bij gekomen, lange ritten met veel heuvels en geen aanpassing in voer. Ik heb toen samen overlegd wat wijsheid was en de eerste stap was het hooi ophogen. Want de basis is hooi. Daarnaast voerde ik hem al bij en ben dat anders gaan doen. Meer gericht op aankomen. Hij trok daar uiteindelijk goed van bij, maar dat heeft echt wel een paar maanden geduurd. Ik ben in die tijd wel blijven rijden, als ik hem stil had gezet of op gras had gezet was hij eerder aangekomen, maar dat wilde ik niet. Ik wilde namelijk wel dat hij zijn conditie hield.
Inmiddels is hij zelfs weer wat te vol omdat we een tijdje wat minder hebben kunnen doen vanwege een blessure. Maar dat komt wel weer goed straks.

Ik ben echt niet iemand die blind achter een stalhouder aanloopt. Ik weet wat mijn paard nodig heeft, na 11 jaar, waarvan 7 jaar privé gehouden. Ik scheer hem als enige in de winter, hij heeft gewoon een deken op in de Hit, ook al werd me dat sterk afgeraden. Mijn paard heeft dat nodig en ik luister naar mijn paard. En weet je, er zijn er in de tussentijd meer met een deken in de Hit bijgekomen. Omdat het wel kon, men zag dat het toch niet zo'n probleem was. Net als dat ik hem nog steeds een eigen vitaminebrok en magnesium geef. Doe ik dat niet, gaat hij zand likken, wordt hij ril en uiteindelijk niet leuk. Ik leg dat ook gewoon rustig uit en we zijn het er echt niet altijd over eens. En dat mag. Maar ruzie hebben we er nooit over gehad.
Gelukkig maar, want ik sta er nu ruim 2 jaar naar tevredenheid, mijn haflinger heeft het naar zijn zin in de kudde (en dat duurde echt wel bijna een jaar voor hij zich helemaal open heeft gesteld) en doet het er prima. Ik ben het er echt niet altijd mee eens. Het is een stal die bij je moet passen. Maar bij mij en mijn haflinger past het.

Ik heb in de 30 jaar dat ik me in de paardenwereld begeef al heel wat pensionstallen gezien. Overal gaan er mensen met gedoe weg, om welke reden dan ook. Waar andere mensen het op die stal prima naar hun zin hebben. En andersom ook. Er is niet 1 stal in Nederland waar álle paarden of eigenaren het goed doen. Dat bestaat gewoon niet. En dus zijn er van elke stallen zowel negatieve als positieve ervaringen te vinden. Maar mijn ervaring is in ieder geval positief voor de tijd dat ik er sta en dat wilde ik ook even delen.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 20:19

Daihyo schreef:
Ik heb in de 30 jaar dat ik me in de paardenwereld begeef al heel wat pensionstallen gezien. Overal gaan er mensen met gedoe weg, om welke reden dan ook. Waar andere mensen het op die stal prima naar hun zin hebben. En andersom ook. Er is niet 1 stal in Nederland waar álle paarden of eigenaren het goed doen. Dat bestaat gewoon niet. En dus zijn er van elke stallen zowel negatieve als positieve ervaringen te vinden. Maar mijn ervaring is in ieder geval positief voor de tijd dat ik er sta en dat wilde ik ook even delen.

Imo komt dat aan de ene kant omdat er heel wat mensen met paarden zijn die geen paardenmensen zijn, en aan de andere kant omdat de meeste stallen gewoon niet voldoen aan de basisvoorwaarden voor huisvesting van paarden.
Dat voorop gesteld :)

Vervolgens denk ik als een paard een jaar nodig heeft om "te wennen" (of heeft hij zich er somehow bij neergelegd) dan heeft de stal voor mij al afgedaan eerlijk gezegd.
Ik heb een paard met een gebruiksaanwijzing, maar de keer dat ik een echt fijne stal binnen liep was ze binnen een dag gewend. Het is goed, of het is niet goed. Het is niet pas na een jaar goed.
Daarbij ben ik geen voorstander van hit actief stallen, maar los daarvan lijkt mij een deken dragen in een hit niet ongevaarlijk.
Ik heb veel paardeneigenaren gezien die -en dat bedoel ik niet vervelend of persoonlijk - te gemakkelijk te veel concessies doen.
Ik heb op stal meegemaakt dat een paard vast zat in de hekken van de uitloop. Het was een godswonder dat we hem zonder noemenswaardige schade konden bevrijden. Tot mijn grote verbazing bleef de eigenaar zijn paard in dezelfde stal met uitloop stallen. Want "een ongeluk kan altijd gebeuren". Maar dat is dus niet waar! Er zijn legio ongelukken die voorkomen kunnen worden als er sprake is van veilige huisvesting.
En dan is het helaas vaak zo dat als je kritisch bent, omdat je wèl ziet wat er niet goed geregeld is op een stal, dat je dan lastig bent en kunt vertrekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 20:22

Amen to that.

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 22:16

Wolfskuil zou ik ook afraden. Maar ieder zijn ding.
Ik herken dezelfde ervaringen die eerder zijn genoemd. Bij mijzelf maar ook bij een goede vriendin. Als je hun gang laat gaan en niet kritisch bent. Dan zijn ze aardig en vriendelijk. Maar ook ik ben echt biet oké behandelt, net als mijn paard. Bij mijn vriendin idem. Daarnaast vind ik echt dat er te veel paarden op een te klein stuk staan met te weinig eten. Want de stalhouder bepaald wat het paard eet. (Via het systeem)

Munnikerhof heb ik vroeger gestaan. Dat is oké. Ik vind het daar allemaal net niet. Maar ik heb ook wel hoge eisen. De bak is niet fijn, de weilanden oké, maar ook net niet. Wel fijn dat je kan voeren in de wei! Het hooi vind ik net kuil, beetje koeienkuil. Daarnaast vind ik de omgang met de paarden niet altijd vriendelijk. Het is een beetje wde boeren gedachten en non nonsens. Volgens mij is de sfeer daar wel altijd goed. Veel gezellig mensen en altijd hulp. Het maakt daar ook niet uit of je nou wedstrijden rijdt, of alleen je paard poetst.

Elisa_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 11:07

Voor de mensen die bij de wolfskuil staan en het prima hebben, is het toch goed. Dan hoef je je niet aangesproken te voelen.
En het is niet de bedoeling om hiermee te zeggen dat niemand daar kan staan.
Ieder zijn eisen en dingen.

Ik vind alleen wel dat ik andere paarden eigenaren mag waarschuwwen
Dat ze niet blind vertrouwen op deze man.
Deze stal heeft 2 maanden opzegtermijn en je moet belachelijk veel borg betalen voor stalling, halsband en sleutels. Voor de halsband vind ik het logisch.

Ze hebben gezegd dat mijn paard het goed deed, maar ondertussen viel mijn paard af en kwam niet aan zijn eten, door kapotte voer stations en dat hij ook niet in het systeem stond!
Hierbij is er geen andere kant van het verhaal, de verzorging op basis van volpension wordt hierbij niet na gekomen.

Als je vraagt om iets te wijzigen, doen ze of hun neus bloed, of je wordt niet meer gewaardeerd of je kan vertrekken.

Ik ben ook van mening dat jij en je paard ergens meteen goed moet voelen, en niet dat je paard maanden of jaren moet wennen.

Makkelijk voor de eigenaar, hij vangt geld voor volpension, en de klanten voeren toch wel hun paard zelf bij?!
Ik snap dat je je paard bijvoert als het moet, maar dit is niet de bedoeling bij volpension.

Ik heb ook gezien dat een schuif niet werkte van een voerstation, of dat er te weinig hooi ligt. Ook de meeste "slagboompjes" van de voerstations doen het niet.
Ook zijn veel paarden gehavend en mager in de hitactief huisvesting.
De voerstations zijn niet in orde en hebben scherpe delen.
Het hoofd van mijn paard is onder en boven het oog erg kapot gegaan, en niet omdat mijn paard het niet begrijpt of ruzie zoekt oid.
En dan de rest van het lijf.. de deken vond de stalhouder maar onzin. Ik niet, omdat mijn paard niet gewend is zonder deken in de winter.
Met het betere weer deken af gedaan, en meteen daarna op zn lijf overal gebeten.
Ik snap de paarden wel, om te gaan vechten als ze geen voer kunnen krijgen.

In het begin, toen ik in januari daar kwam, was de stalhouder zeer aardig, wilde voorheen helpen met aankoop van een paard. Maar ik had er al een op het oog.
Dus je krijgt het gevoel dat ze behulpzaam zijn.
Maar zoals eerder genoemd, als je iets anders wilt of iets niet goed vindt ben je grof vuil voor deze mensen.

Bij een pensionstal moet je erop kunnen vertrouwen dat voer en huisvesting netjes in orde is, bij volpension. Dat zijn de verplichtingen van de stalhouder.

Ik voel mij goed bedrogen als mij wordt gezegd dat het goed gaat, en vervolgens het tegendeel wordt bewezen.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 13:20

Borg en opzegtermijn is niet raar, ik ben niet anders gewend bij pensionstallen. In het westen van het land, waar wij vandaan komen, gebeurt dat vaak zo. Borg is een maand stalgeld, dan betaal je de laatste maand voor je vertrek niet en wordt dit van de borg betaald. Of je betaalt deze wel en je krijgt de borg terug, maar dat is in ieder geval de bedoeling. In dit geval is er ook borg voor een sleutel en chip (halsband), wat je gewoon weer terugkrijgt als je het inlevert.

Wat betreft het wennen wil ik wel op in gaan. Mijn haflinger heeft extreem verlatingsangst en is erg onder de indruk van een nieuwe omgeving. Een verhuizing heeft op hem enorm veel impact, de reis van 2 uur, de andere omgeving, andere geluiden, andere paarden, een baas die het ook best spannend vindt. Ik begrijp dat en hij hoeft ook niet meteen gewend te zijn van mij. Hij lag al vrij snel prima in de groep, had het eten zo door, had al snel een maatje. Dat was echt wel binnen een paar maanden okee. Maar zich helemaal open stellen, dat duurt bij hem veel langer. Dat heeft niets met deze stal te maken, maar met het slecht om kunnen gaan met veranderingen. Dat gebeurt met heel veel dingen. Op het eerste gezicht zie en merk je daar ook niets van en doet hij het gewoon prima. Maar ik merk dat wel in kleine dingen in zijn gedrag. Dit is ook precies de reden waarom ik niet meer op wedstrijd ga of op vreemd terrein ga rijden. Hij is daar gewoon niet relaxt. Ook niet als hij daar al tig keer is geweest. Dat is gewoon iets dat in hem zit en niet meer verdwijnt. Beetje jammer dat jullie alleen dat stukje er uit halen.

Voor mijn haflinger is het gewoon een prima stal. Ik zeg nergens dat jullie je negatieve ervaringen niet mogen delen, ik weerleg nergens, ik laat jullie gewoon je ervaring delen, dus over aangesproken voelen.... Jammer dat jullie mijn ervaring, die toevallig niet overeenkomt met die van jullie, moeten aanhalen en weerleggen. Mijn insteek was: mijn positieve ervaring delen, niets meer dan dat. Want al werkt het voor jullie niet (en dat is prima) voor iemand anders (mijzelf in ieder geval) kan het wel werken.

En voor de mensen die het leuk vinden om te zien, hier een filmpje van mijn haflinger en zijn beste vriend van vorige week.
https://www.facebook.com/amanda.vanderv ... 59/?type=3

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 15:32

Ik denk dat mensen het vooral zelf moeten bepalen tijdens het kijken.

Ik zou het wel kwalijk vinden als apparatuur stuk is en niet binnen een afzienbare periode opgeknapt wordt. :)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 16:03

Ik denk dat de post van Daihyo een goed punt heeft. Niet iedere stal past bij iedereen. Ongeacht wat er gebeurt en gebeurd is.

Ik zou niet kunnen aarden in een 24/7 buiten, paddock paradise of hit actief. Maar grote stallen met veel mensen word ik ook niet gelukkig van. Waar ik nu sta is voor mij perfect, en ik mag graag geloven dat mijn paard er ook erg gelukkig is. Iedere dag zit het stro tot boven zijn oren omdat hij lekker heeft liggen snurken en hij glimt goed.

Maar ja, ik moet er wel iedere dag heen en dat is niet voor iedereen haalbaar. het is er ook niet pico bello opgeruimd en een zaterdag rust hoef je ook niet er verwachten.

Overal is wat op aan te merken en het is voor iedereen anders waar ze mee kunnen leven en waar niet.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 19:33

Wat mij betreft geldt dat ik blij ben met alle praktijkverhalen, want dat zijn de dingen die je niet te weten komt bij een kennismaking.
Niemand hoeft zich ergens op aangevallen te voelen of te verantwoorden. Iedereen maakt zijn eigen keuze.
Ik geef wel mijn mening of reactie zoals ik het zie. Dit is nooit bedoeld als een persoonlijke aanval.
Ik hoop dat mensen gewoon blijven posten én recht voor zijn raap reageren, anders krijg je in een topic als dit niet de informatie die je zoekt.
Dus no hard feelings girls!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 19:45

Nou dat dus.
Dat anderen het er prima hebben, mij best.
Doe je ding en wees er gelukkig.
Maar sluit niet je ogen voor dingen die kapot zijn, magere paarden en andere ellende.
En dit is ook echt het laatste wat ik erover zeg.
Mijn pony komt na een week alweer aan met genoeg eten,
Voelt zich echt fijn op zijn nieuwe plek en wij zijn blij dat we weg zijn.
Had hij er gewoon fijn gestaan, was ik niet vertrokken.

Elisa_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:35

Voor mij het zelfde.

Ik denk dat iedereen het er mee eens is als je paard niet in het voersysteem blijkt te staan en weinig tot geen eten heeft gehad, dat je verandering wil zien!!
Niet dan?!
En als je dit aangeeft, of er meer over wil weten dan krijg je geen reactie, en ik werd genegeerd.
Ik heb tot de dag van vandaag geen antwoord gekregen op wat mijn paard nou daadwerkelijk heeft gegeten, Omdat ze dit niet weten!

En dat mijn paard door kapotte voerstations een wond onder het oog heeft opgelopen, wat dus een gat bleek. Vind ik het heeel onbeschoft om te zeggen het komt door de deken en "het is maar een paard, die kan wel wat hebben".

Het gaat erom, dat hij dus niet (altijd) zijn verplichtingen nakomt en zo min mogelijk wil doen (op een andere manier).

Zeker moet iemand zelf gaan kijken. Maar ik heb mij dus zwaar vergist.

De stalhouder heeft zich aan verplichtingen te houden, die hij zelf aanbied!

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:16

Ja ik heb er alleen maar gekeken, maar moet eerlijk bekennen dat ik ook echt dacht van oef hier ga ik mijn paard dus echt niet in zetten, vond de meeste paarden er ook niet goed uit zien, veel vermagerd, wondjes, doffe vachten en kapotte hoeven. En er was ook echt veel onrust in de groep, dat heb ik nog niet eerder zo gezien, te kleine ruimte voor het aantal paarden en te weinig voersystemen denk ik waardoor ze alleen maar staan te dringen. Het zag er voor mij ook echt onprettig uit, het leven als paard lijkt me daar gewoon echt niet leuk zeg maar, allemaal om die kooien heen dringen en een plekje proberen te bemachtigen om te eten, en dan eenmaal bemachtigd maar hopen dat er ondertussen niet een in je billen bijt :') en dat dan 24 uur per dag.
Nee voor geen goud dat ik mijn paard daar in zou zetten, vond het echt een beetje zielig er uit zien eerlijk gezegd. Maargoed er zullen vast paarden zijn die zich er in redden inderdaad, misschien staan er ook wel gewoon veel echt oude paarden en zien de meeste er daarom niet zo goed uit, maar zelfs dan. Het was jammer dat hij geen weidegang meer wil bieden aan paarden, daar was die heel stellig in, dus toen hield het snel op, hij heeft veel mooie ruime weides, zonde om daar niet beter in te investeren.
Maar inderdaad ieder zijn mening en elk paard is toch anders, aan de eigenaar om in te schatten of het wel of niet kan. :j

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 08:30

Sommige stallen hanteren echt een bepaald "systeem" en niet ieder paard past in dat systeem.
Ik heb bijvoorbeeld ruim 1 jaar op de Henriëttehoeve gestaan. Hoewel een prachtige stal, ze werken wel volgens een bepaald systeem en dat moet je paard wel passen.

Zo moeten de paarden zelf van stal naar de wei en van de wei terug naar eigen stal. Ze zetten hierbij het erf af met touwen. Mijn merrie is erg onzeker en vond vooral het terug gaan naar stal erg spannend. Ze is helaas ook een keer erg hard ten val gekomen.

De stallen zijn ruim en goed in het stro. 1x per week wordt er uitgemest. 2x per week bijgestrooid. Voor veel paarden daar is dat prima, maar aangezien mijn paard stro eet en doordat ze daar niet in dr rust was een viespeuk op stal was, stond ze 4 a 5 dagen per week echt te nat en kreeg ze aan 4 hoeven fikse rotstraal.
Daar viel echt niet tegen aan te behandelen. En aan het stalbeleid kon niets aangepast worden en daarom verhuisd.

Zonde! De locatie is geweldig. De weides ook.
3 weken na verhuizing was mijn paard van de rotstraal af en ook veel minder onzeker.
Daarmee zeg ik niet dat de Henriëttehoeve een slechte stal is, maar wel dat het systeem je paard moet passen. Er staan daar veel oudjes, die er al jaren staan en dat zegt genoeg.

Zoals bovenstaande voorbeelden van de Wolfskuil dat paarden te weinig voer krijgen... dat heeft volgens mij niets te maken met hun systeem, maar met een stukje mismanagement. Erg jammer!

Ik geloof niet dat mijn paard gelukkig wordt van hitactief.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 20:46

Iemand een idee hoe lang de wachtlijst op westeneng/totaaltuin is?

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:57

Ik weet niet of iemand het kent. Maar bij het grote veld in Vorden, zit ook een soort hit actief achtig stal. Ik ben er twee keer langs gereden. Ik weet niet of het wat is en wat voor stal het precies is. Maar zo ver ik kon zien. Zag het er wel oké uit. Veel ruimer opgezet dan de Wolfskuil

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 23:18

Waar dan??
Je bedoelt niet gewoon het 24/7 bij pensionstal het grote veld ?

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 00:51

Ik kwam deze MP advertentie tegen.
Ben even nieuwsgierig... iemand ervaring met deze stal?

Op unieke locatie in Vorden te huur 4 boxen voor paarden of pony.
Faciliteiten: weidegang, ook bij slecht weer met natuurlijke beschutting tegen zon en wind. De paarden worden iedere dag buiten gezet en weer naar binnengehaald. Aanwezigheid van een binnenbak, longeerbak en buitenbak. Uitrijmogelijkheden op 250m via rustige weg naar Grote Veld. Het Grote Veld is een enorm groot bos waar uren gereden kan worden.
Boxen 3 x 3,5m en kosten op basis van volpension:
Paard (v.a. 1.48m) A 250,-
Pony  (tot 1.48m)  235,-
Halfpension bespreekbaar.
Inclusief onbeperkt kwaliteitshooi en goede brok.
Kom gerust kijken, entree via de schuifdeur binnebak!!! (Buitenbak bij oprit is van de buren.)
Manege de Peppelenbosch
Larenseweg 3A
7251 JL Vorden
Sue Thexton 06-45298828
info@depeppelenbosch.nl

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 07:33

Ja daar heb ik me inderdaad ook wel eens over afgevraagd of dat wat kan zijn. Vind het zo raar dat die advertentie er al super lang of vaak op staat.

Er is ook nog een stal in Cortenoever, Hoog Helbergen, iemand daar ervaringen mee?

En h.j. 't Land in Eerbeek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 09:06

Hoog helbergen stonden ze eerder bizar lang en veel op stal.

Eerbeek zegt me niks.