MariekeB schreef:Het podium heb ik les van de eigenaresse. fijne stal ( ze stonden in de hoefslag deze maand ) .Snap dat het wat te ver voor je is, dat is oa ook mijn bezwaar.
Wennekers kreeg ik laatst een rondleiding , het is wel heel lastig om ze daar in de winter meer dan een half uur buiten te hebben per dag.
Klopt! Heb de eigenaaresse ook op Facebook dus ik heb alles voorbij zien komen.. Het enige is de reistijd.. Wat voor meer paarden op een locatie nog wel kan. Maar voor een... Plus dat ik ivm gezondheid liever niet te ver weg wil. Mijn huidige stal ben ik binnen 10 minuten.. ideaal alleen geen hengsten en krijg hem gewoon niet in shape hier... Zoals het er nu uitziet ga ik wel voor het podium...
Er staat een stal 5 minuten van mijn huis. Alleen is dat een manege, betaal je belachelijk veel geld voor slechte faciliteiten, en heb je dus slechte faciliteiten: te mulle paddocks/slecht onderhouden, 30 minuten buiten per dag...
Enige plus is dus om de hoek... hengsten mogen er staan en dat je goede uitrijd mogelijkheden heb (duin en strand)